2010-08-28, 23:42
Medlem
Zlatan har vunnit ligan (där han spelat) 7 år i rad. Varje år sedan han lämnade Ajax. Nån sorts rekord? Milan vinner Serie A denna säsong.
Citera
2010-08-28, 23:45
Bannlyst
Om man tänker på det hela så har Inter vunnit i stort sell på den här dealen. Sålde honom till barca för €70 miljoner, som sedan barca sålde för €25 miljoner.

juste man fick ju Etoo gratis, köpte Miltio,Motta och Sneijder. fyfan vilken bra affär
Citera
2010-08-28, 23:47
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romanista10
jo har full koll på det men de lär vinna ligan i år ändå med tanke på deras trupp.
Varför är du jävla jävla arg på karl? För att han kommer förnedra Roma detta år också?
Citera
2010-08-28, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Varför är du jävla jävla arg på karl? För att han kommer förnedra Roma detta år också?

psst, knappast. Det jag är arg på är att TV4 kmr priotera Milan och Zlatan matcherna istället för andra matcher, spela ingen roll vilket lag Milan möter. Tycker det är skit och man förstör Serie A på så vis
Citera
2010-08-28, 23:48
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Mourinho vann CL, inte Inter. Det jag försöker säga är att det var hans förtjänst, inte truppens.

Tänkte du länge innan du skrev det där?
Citera
2010-08-28, 23:50
Medlem
Blir jobbigt för svenska folket nu...slänga barca tröjorna, köpa milan tröjor, läsa på om Milan, vänja in sig med att inte hejja på barca. Eventuellt leta billiga flygbiljetter till milano.

Åh jag blir äcklad. Vackra Milan..VARFÖR KÖPTE VI INTE DZEKO!!!!
Citera
2010-08-28, 23:51
Medlem
LetThereBeRock7s avatar
Tycker det är underbart att Zlatan lämnar Barcelona och drar till den ligan där han en gång varit kung, och förhoppningsvis blir han det igen.

Jag älskar Zlatan, men har så sjukt svårt för Barcelona, därför känns detta riktigt bra.
Citera
2010-08-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Tror att de flesta Barcelona-fans är nöjda över att Guardiola inte viker sig när den där bortskämda idioten inte vill rätta in sig i ledet. Jag är det definitivt. Tror knappast att Guardiola börjar "gå ut ur rummet när Zlatan går in i det" utan anledning, dessutom är Zlatan professionell och borde göra sitt jobb även om han inte är bäste vän med tränaren. Hade han haft någon heder gentemot fansen hade han fortsatt att jobba, tagit till sig instruktionerna och spelat bra när han fick chansen. Nu gör klubben en katastrofal affär, och det är enligt mig Zlatans fel, jag klandrar absolut inte Guardiola för att han inte vill jobba med någon som inte ser sig som en i gruppen, hans misstag var att vilja köpa spelaren från första början, och det är Zlatan som svikit det förtroendet som det innebar när klubben köpte honom så dyrt.

Men det är fullt rimligt att köpa loss Zlatan för 700 miljoner, se honom göra succé under hösten, isolera honom under våren från såväl gruppen som sin position, för att slutligen sälja till hälften av inköpspriset på grund av, vad, ett gräl rörande Messi’s status?
Citera
2010-08-28, 23:52
Medlem
Det är riktigt intressant att läsa vad alla skriver eftersom det verkar finnas folk som brukar hänga i barcas omklädningsrum. Speciellt Smerch som är helt säker på att Zlatan inte var en av gruppen. Jag tycker att det verkar som att han var polare med en hel del där. Bögbilden med Pique t.ex.

Är en person bortskämd om han byter jobb på grund av att chefen inte pratar med honom och oftast lämnar rummet när han kommer dit? Här i Sverige skulle det kallas mobbning. Påstår inte att Zlatan var mobbad men han är fan inte bortskämd om han lämnar för att tränaren inte pratar med honom.
Citera
2010-08-28, 23:53
Medlem
jag tror att det var kärleks anknytningarna som satt Guardiola ur balans...
http://www.andrebakos.com/wp-content/uploads/zlatan.jpg
Citera
2010-08-28, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Det är riktigt intressant att läsa vad alla skriver eftersom det verkar finnas folk som brukar hänga i barcas omklädningsrum. Speciellt Smerch som är helt säker på att Zlatan inte var en av gruppen. Jag tycker att det verkar som att han var polare med en hel del där. Bögbilden med Pique t.ex.

Är en person bortskämd om han byter jobb på grund av att chefen inte pratar med honom och oftast lämnar rummet när han kommer dit? Här i Sverige skulle det kallas mobbning. Påstår inte att Zlatan var mobbad men han är fan inte bortskämd om han lämnar för att tränaren inte pratar med honom.

Zigenaren har ett stort ego också, man får inte skylla allt på Guardiola. Varför har inte det problemet framkallats hos någon annan spelare i truppen? juste jo för zigenaren tror att han är bäst och får som han vill..
Citera
2010-08-28, 23:55
Medlem
TheBunks avatar
Zlatan och Raiola, vilken vidrig duo. Skönt att man inte är Barcafan, fotbollshistoriens största transferfist är ett faktum. Pep måste verkligen känna sig trygg på sin post och även tycka att Zlatan är ett enormt problem, annars vågar man nog inte pusha igenom för en affär för en förlust på uppåt en halv miljard(?). Som svensk vill jag att Zlatan ska få speltid så att han kan prestera i landslaget. Hade jag inte varit svensk hade jag önskat legosoldaten utan lojalitet och hyfs i kroppen ett par rejäla benbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in