2016-10-28, 19:33
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis

Helt seriöst så hade det varit intressant att se Zlatan i MFF. Men det lär ju inte hända.

Zlatan är en högtravande person, så det kommer inte ske,som sagt.
Andra fd storstjärnor kan vända hem och avsluta sin karriär
och betala tillbaka lite till klubben varifrån de kom.Men inte Z inte..
Citera
2016-10-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
var väl mest bara omoget.

hade varit kul o se han i a-svenskan. sätta typ 35 baljor?

Omoget, och dessutom vid hans ålder.
Lite komiskt dock, hur lättinfluerat samhälle vi lever i.
Han är smart nog att nyttja sitsen som han skapat, och lyfta Volvo på egen "hand" samt parfym som luktar old spice etc...

All cred till han dock som utnyttjar situationen till fullo av lättlurade personer, och har insett hur man skapar ett varumärke enbart vid namnet.
Citera
2016-10-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4

Fast det har han alltid sagt så det är inget konstigt med det egentligen. Inget fel med att vilja sluta på topp. Man kan ge tillbaka på många andra sätt än att spela för en klubb.
Citera
2016-10-28, 22:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Egentligen har ju åldern inne nu att kunna vända hem. Har tjänat tillräckligt osv..Många stora spelare som gjort liknande. Men det tar nog tid för honom att inse att han kanske inte är den där världsstjärnan längre. Då vill han istället fortsätta profitera nån annanstans som passar hans nivå. Typ USA.

Nej. Jag tror inte han blir långvarig i Manchester.
Citera
2016-10-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Skulle Zlatan spela i Premier League så skulle det bli det största han upplevt i karriären. Att få spela i världens bästa liga är något man aldrig glömmer och det är jäkligt mäktigt. När han försökte spela i näst bästa ligan(spanska) slutade det med att han fick sparken.

Att du tycker det är wow att harva runt i b-ligor säger allt om hur insatt du är.

Nej!?! Han lämnade ett av världens bästa klubblag för att gå till Man U. United är en storklubb för sin historia, PSG är det för sin framtid.

Finns inget beundransvärt i klubbvalet. Viss tjusning att våga gå för ett guld i en 5:e liga, men det går inte att bortse från att klubbytet är en sportslig degradering.
Citera
2016-10-28, 22:55
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Egentligen har ju åldern inne nu att kunna vända hem. Har tjänat tillräckligt osv..Många stora spelare som gjort liknande. Men det tar nog tid för honom att inse att han kanske inte är den där världsstjärnan längre. Då vill han istället fortsätta profitera nån annanstans som passar hans nivå. Typ USA.

Nej. Jag tror inte han blir långvarig i Manchester.

Jag tror inte heller han blir långvarig i MU
hans spelstil passar inte in i den premier league
och det beror inte på åldern,det hade inte funkat 2010 heller.
han passar bättre i den holländska ligan numera,på den nivån är det troligt
han skulle kunna spela något år till utan att bli till åtlöje.
Citera
2016-10-28, 23:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag gissar att..förutom Mourinho, så tog han en rövare helt enkelt denna säsongen. Går det så går det..Inget CL, men att bli den som för MU tillbaka till toppen igen. Om inte detta går hem, så finns det inte mycket skäl för honom att stanna där.

Holländska? Nja...då kan han ju likagärna flytta till USA eller Kina direkt. Eller hem till Sverige.
Citera
2016-10-28, 23:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag gissar att..förutom Mourinho, så tog han en rövare helt enkelt denna säsongen. Går det så går det..Inget CL, men att bli den som för MU tillbaka till toppen igen. Om inte detta går hem, så finns det inte mycket skäl för honom att stanna där. Han hade knappast blir värvad heller om det inte var för Mourinho.

Holländska? Nja...då kan han ju likagärna flytta till USA eller Kina direkt och fortsätta vara reklampelare och tjäna stora pengar. eller hem till Sverige och slå sig till ro. Beroende på vad man vill med sin karriär i slutet. Onödig omväg.
Citera
2016-10-28, 23:25
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag gissar att..förutom Mourinho, så tog han en rövare helt enkelt denna säsongen. Går det så går det..Inget CL, men att bli den som för MU tillbaka till toppen igen. Om inte detta går hem, så finns det inte mycket skäl för honom att stanna där.

Holländska? Nja...då kan han ju likagärna flytta till USA eller Kina direkt. Eller hem till Sverige.

Det låter bättre med holländska ligan (Ajax,Psv Feyenoord osv) dem spelare ju i cl
än med allsvenskan och Gefle,Kalmar,Elfsborg
det hör du ju själv

Men svennis kanske kan locka han till Chinatown
Citera
2016-10-29, 00:02
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Det låter bättre med holländska ligan (Ajax,Psv Feyenoord osv) dem spelare ju i cl
än med allsvenskan och Gefle,Kalmar,Elfsborg
det hör du ju själv

Men svennis kanske kan locka han till Chinatown
Må så vara. Men det är nog inget alternativ i hans kläder i det skedet av karriären. Inget naturligt steg.
Citera
2016-10-29, 11:21
Medlem
Kafferastens avatar
Har Z uttalat sig om PL ännu? Har velat höra vad han tycker om ligan och nivån på den men inte sett han kommentera det, bara före debuten. Frågan måste ju ha ställts av någon tycker man? Förmodligen ser han nog inte ligan som det svåra utan omgivningen i Man Utd men det kan han ju inte säga. Precis som många andra tror jag vi hade sett en helt annan Zlatan i ett Arsenal exempelvis.
Citera
2016-10-29, 14:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Har Z uttalat sig om PL ännu? Har velat höra vad han tycker om ligan och nivån på den men inte sett han kommentera det, bara före debuten. Frågan måste ju ha ställts av någon tycker man? Förmodligen ser han nog inte ligan som det svåra utan omgivningen i Man Utd men det kan han ju inte säga. Precis som många andra tror jag vi hade sett en helt annan Zlatan i ett Arsenal exempelvis.
Har det överlag varit väldigt tyst runt Zlatan själv sen han kom till MU? Kanske jag som missat något...då jag inte följer laget slaviskt. Spontant så känns det inte som han är så nöjd med saker och ting. Då tänker jag inte på det sportsliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in