Citat:
Ursprungligen postat av Cheppen
Haha, ja han har ju inget kvar att vinna? Han har vunnit alla personliga titlar man kan samt alla möjliga med klubben? Zlatan har vunnit alla personliga titlar man kan få i Italien och alla möjliga med klubben? Däremot inte med Barca eller i Spanien?
Förstår du överhuvudtaget vad du själv skriver - är det inte, utifrån ditt "resonemang", rimligare att Messi, som vunnit allt med Barca, provar på en ny liga och ett nytt lag? Jag förstår, naturligtvis, att det inte är lätt att vara konsekvent när man är så pass insnöad som du, uppenbarligen, är men du kan väl åtminstone försöka hålla ditt ifrågasättande iiiite stringent.
Citat:
Hur dum får man vara, om du vet något om zlatan så pratar han för fullt om att vinna CL för det är det enda han inte vunnit. Om du tror att Milan har större chans än Barca så förstår jag varför du argumenterar som du gör....
Jag skulle vilja påstå att allt hänger på lottningen efter gruppspelet. Var inte Barcelona favoriter den gångna säsongen - vilket lag tog till slut hem CL?
Citat:
Ja, allt som jag har sagt handlar om kommande säsongen? EN av världens bästa tränare, gör om gör rätt. Men du verkar ju inte kunna någonting så jag förklarar: - Har man en bra tränare så brukar det vara lättare att vinna titlar.
Från den berörda meningen:
Citat:
Inter är bättre på nästan alla positioner fortfarande och dessutom så hade de en av världens bästa tränare. Det har inte Milan!
Hur ska du ha det, har Inter inför den stundande säsongspremiären "en av världens bästa tränare" eller menar du, som ovanstående citat explicit visar, att Inter _hade_ "en av världens bästa tränare"?