2010-07-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
enögt och onyanserat blaj

Hade tänkt ge ett ordentligt svar tills jag läste det sista. Finns ingen poäng i att debattera med någon som tror diskussioner handlar om att aldrig vika en tum, förolämpa och sedan "vinna".
Citera
2010-07-15, 23:29
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Hade tänkt ge ett ordentligt svar tills jag läste det sista. Finns ingen poäng i att debattera med någon som tror diskussioner handlar om att aldrig vika en tum, förolämpa och sedan "vinna".

Du kan väl iaf försöka? Nästan löjligt enkelt att säga "du är knäpp, inte lönt att diskutera med dig". Hoppades någonstans att du hade något vettigt att komma med - jag hade väl fel. Det sista var inte menat som en förolämpning, utan som ett konstaterande - Zlatan är där han är idag till stor del på grund av sin attityd.

Du har dessutom ingen aning om vad jag tror diskussioner handlar om...
Senast redigerad av neguin 2010-07-16 kl. 00:09.
Citera
2010-07-16, 09:50
Bannlyst
Varför viker man sig för att Zlatan ska särbehandlas positivt?

http://fotboll.expressen.se/landslaget/1.2065859/jag-ar-med-till-hundra-procent-igen

Har vi inte lärt oss något om att särbehandla Zlatan? När han missar en boll i straffområdet och inte jagar är ju mer uppenbart i landslaget än i klubblag
Citera
2010-07-16, 10:10
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DemonaStahlin
Varför viker man sig för att Zlatan ska särbehandlas positivt?

http://fotboll.expressen.se/landslaget/1.2065859/jag-ar-med-till-hundra-procent-igen

Har vi inte lärt oss något om att särbehandla Zlatan? När han missar en boll i straffområdet och inte jagar är ju mer uppenbart i landslaget än i klubblag
Du tycker inte att Sverige ska ha med en av de bästa spelarna någonsin i landslaget?
Om det sedan krävs särbehandling för att få med Zlatan i landslaget, so be it.. jag skiter i om han är med i en träningsmatch emot Skottland, så länge han kommer vara med på matcherna i EM-kvalet.
Senast redigerad av Graver 2010-07-16 kl. 10:13.
Citera
2010-07-16, 12:26
Bannlyst
Jag vill inte ha med honom. Speciellt inte som lagkapten, för helvete. Killen vill ju för fan inte ens spela för sitt land, utan blev övertalad likt vid ett tidigare tillfälle. Ska någon som inte känner stolthet av att bära sveriges tröja vara lagkapten? Ut med honom, vi klarar oss lika bra utan Zlatan.

Så patetiskt att se Hamrén krypa på alla fyra för att tillfredställa kroknäsan som nonchalant tittar bort. En tränare med auktoritet och ryggrad skulle ALDRIG gå igenom så mycket besvär och underställa sig för en spelare som dessutom är loj och ointresserad i alla matcher han spelar.
Citera
2010-07-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVanCleef
Jag vill inte ha med honom. Speciellt inte som lagkapten, för helvete. Killen vill ju för fan inte ens spela för sitt land, utan blev övertalad likt vid ett tidigare tillfälle. Ska någon som inte känner stolthet av att bära sveriges tröja vara lagkapten? Ut med honom, vi klarar oss lika bra utan Zlatan.

Så patetiskt att se Hamrén krypa på alla fyra för att tillfredställa kroknäsan som nonchalant tittar bort. En tränare med auktoritet och ryggrad skulle ALDRIG gå igenom så mycket besvär och underställa sig för en spelare som dessutom är loj och ointresserad i alla matcher han spelar.

det är ju bara att inse, du vinner inte EM eller VM utan storstjärnor.
Citera
2010-07-16, 12:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Mja fast ett land som sverige har ju inte andra spelare av zlatans kaliber att ersätta med, hade en spansk, tysk, italiensk, fransk-stjärna betett sig så här hade man bara kunna ersatt med en minst lika bra ersättare som verkligen vill spela...nu går det dock inte, jag tror dom insett det.
Citera
2010-07-16, 13:08
Medlem
funerals avatar
Citat:

Tror du Sverige skulle gå till em utan zlatan är du bara patetisk
Citera
2010-07-16, 13:14
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Hur många träningsmatcher var han borta från landslaget? Det är givet att en spelare som spelar i FC Barcelona är med i ett svenskt landslag. Den som påstår annat är dum i huvudet. Och nej, vi klarar oss inte med en usel Rosenberg, Elmander och en feg Marcus Berg. Den ende som har potential att bli riktigt bra som anfallare just nu är Ola Toivonen och låt honom då spela med Ibrahimovic för att bli ännu bättre.
Citera
2010-07-16, 13:18
Medlem
Citat:
– Positivt med att komma ifrån landslagsspel har varit att få hinna tänka och vara med familjen. Det negativa har varit att jag saknat landslagsspelet, saknat svenska folket, att spela inför dem och att få bära landslagströjan

tur att zlatan inte läst flashback eller kommentarer i aftonbladet iaf. Ni som sågar zlatan borde tänka om.
Citera
2010-07-16, 13:19
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Skönt med Zlatan tillbaka, nu blir det EM och VM-guld

Eller..
Citera
2010-07-16, 13:52
Medlem
Det var väl helt väntat att han skulle komma tillbaks när det är dags för tävlingsmatcher igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in