2010-11-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen
Zlatan närvarar på Fotbollsgalan. Trevligt med lite riktig stjärnglans och inte bara några stackars spelare från Allsvenskan.

Då får han guldbollen i år igen med andra ord. Annars skulle han stannat i Italien.
Citera
2010-11-15, 09:55
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rot5
Då får han guldbollen i år igen med andra ord. Annars skulle han stannat i Italien.
Han skall väl ändå till Sverige och spela landskamp på onsdag.
Citera
2010-11-15, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Han skall väl ändå till Sverige och spela landskamp på onsdag.

Ja, och Zlatan missar ju aldrig några träningsmatcher med landslaget!
Citera
2010-11-15, 13:25
Medlem
Wilands avatar
Ja, klart Zlatan ska få guldbollen, vem annars? Han är ju galet bra nu. Jag tror han har gjort 10 mål på 15/16 matcher nu, ink, Champions League då.
Citera
2010-11-15, 14:08
Bannlyst
Zlatan kommer att ta guldbollen typ varje år tills han slutar. Finns ingen svensk whatsoever som är ens "het" kandidat? Alla suger
Citera
2010-11-15, 14:49
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-rest
Zlatan kommer att ta guldbollen typ varje år tills han slutar. Finns ingen svensk whatsoever som är ens "het" kandidat? Alla suger
Elmander ligger tvåa i PL:s skytteliga, Zlatan ligger trea och i serie A:s spelar i ett bättre lag.

Citera
2010-11-15, 15:17
Medlem
Marcens avatar
Zlatan är den största från Sverige, just nu. Därför förtjänar han också att vinna. Elmander och Zlatan, kan man ens jämföra dessa två?
Citera
2010-11-15, 15:19
Medlem
Zlatan är grym, han plockar en GuldBollen!
Citera
2010-11-15, 16:17
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Zlatan är den största från Sverige, just nu. Därför förtjänar han också att vinna. Elmander och Zlatan, kan man ens jämföra dessa två?
Såg du Elmanders senaste? Skulle förvåna mig om inte Elmander är den av dom två som gör årets snyggaste.
Citera
2010-11-15, 17:28
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Såg du Elmanders senaste? Skulle förvåna mig om inte Elmander är den av dom två som gör årets snyggaste.

Jo det var en läcker balja. Men om man ser till karriär, klubbar, prestationer så skulle jag säga att Zlatan vinner.

Citat:
- När vi träffades hade han dubbelparkerat sin Ferrari vid min Merca cab med sin stora näsa och guldklocka.

Helena Seger, Zlatans tjej, beskriver hur de träffades. Till och med hon hånar hans feta näsa.
Citera
2010-11-15, 17:46
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Jo det var en läcker balja. Men om man ser till karriär, klubbar, prestationer så skulle jag säga att Zlatan vinner.

Fast det är ju detta året priset gäller. I år är det nog brist på konkurrens som är största skälet ifall Zlatan vinner, förutom att han på sin höjd spelat bra under ett par månader i Milan nu i slutet har han ju varit inblandad i en hel del bråk det senaste året, ifall det annars stått och vägt mellan Zlatan och någon annan hade man nog hellre gett det till den som inte sparkats och slagits med lagkamrater och som inte gett gamla tränare öknamn.
Citera
2010-11-15, 21:34
Bannlyst
Zlatan har haft större uppehåll från landslaget, inte producerat i Barcelona sista halvåret han var i laget

Nu vann han endast pga galan hölls i Malmö och Malmö vann SM guld, startlöjligt!

Sånt sanslöst trams med Zlatan!

Och givetvist plockar man bort honom mot Tyskland pga "hårt schema" pffh!! Nämn någon av de 10 värdspelare som är bättre än Zlatan som inte har lika hårt schema som inte särbehandlas som Zlatan gör?

Han hade inga som helst skäl att vinna något i år, endast pga PK vapen mot rasism!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in