2009-11-30, 17:04
Medlem
Men om jag utgår från Messi så kan man tänka att han har varit nr 1 i Barca de senaste 3 åren sen hästkäften stack till Milan.
Han är van att avgöra matcher att bli hyllad osv, sen kommer en kille från malmö med sina nästan 2 meter och otroliga teknik. Tro fan att Messi börjar noja och ser Zlatan som ett hot. Men tycker att dem borde kunna lösa det när dem väll kommer igån båda två så kan ingen stoppa dem båda har ett sjukt bollsinne och borde svälja sin stolhet speciellt messi.
Citera
2009-11-30, 17:07
Medlem
Fotzens avatar
Man måste ju ändå älska Hussfelts förklaring till varför han kläcker något så oerhört dumt.

http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.1798169/barca-om-pastadda-sprickan-nonsens
Citera
2009-11-30, 17:12
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Man måste ju ändå älska Hussfelts förklaring till varför han kläcker något så oerhört dumt.

http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.1798169/barca-om-pastadda-sprickan-nonsens

Tur att bluffen blev avslöjad då, tröttsamt med dessa journalister som har egna agendor.
Citera
2009-11-30, 17:14
Medlem
Att folk fortsätter tro på aftonbladet och tv4
Citera
2009-11-30, 17:15
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Hur många mål har Messi gjort i El Clásico i år och hur många har Zlatan gjort? Hur många tidningar snackade om Messis vara eller inte vara inför denna matchen? Skämtar du eller?

Jag skämtar absolut inte. Men du är naiv om du tror att Messi har rampljuset på sig just nu, han står i skuggan av Zlatan och det kan han tacka all massmedial uppmärksamhet för. Faktum är att Messi trots sin bakgrund i Barca nog får finna sig i att ett "större" namn nått klubben.

Jag tror på fullaste allvar att Zlatan kommer att spela bort Messi från startelvan, inte i år och kanske inte nästa, men året därpå.
Citera
2009-11-30, 17:17
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Jag skämtar absolut inte. Men du är naiv om du tror att Messi har rampljuset på sig just nu, han står i skuggan av Zlatan och det kan han tacka all massmedial uppmärksamhet för. Faktum är att Messi trots sin bakgrund i Barca nog får finna sig i att ett "större" namn nått klubben.

Jag tror på fullaste allvar att Zlatan kommer att spela bort Messi från startelvan, inte i år och kanske inte nästa, men året därpå.

Skulle vara intressant om han gjorde det, med tanke på att dom spelar på olika positioner. Isf är det större chans att Pedro spelar bort Messi, något som jag inte tror han skulle göra dock.
Citera
2009-11-30, 17:26
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Skulle vara intressant om han gjorde det, med tanke på att dom spelar på olika positioner. Isf är det större chans att Pedro spelar bort Messi, något som jag inte tror han skulle göra dock.

Det jag menar är att Zlatan tar större plats än Messi, jag menade inte uttryckligen spelar bort Messi från hans position.
Citera
2009-11-30, 17:28
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Ven ska gå? Ingen ska gå, Messi får ta att insé att han spelar i Barcelona inte Messilona...
Citera
2009-11-30, 17:33
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Det jag menar är att Zlatan tar större plats än Messi, jag menade inte uttryckligen spelar bort Messi från hans position.

Citat:

Det lät inte direkt som du mena så...
Hur annars spelar man bort någon från startelvan?
Citera
2009-11-30, 17:34
Medlem
Meanmachines avatar
Hoppas Zlatan tar och bojkottar TV4, hade älskat att se Ekwall och Lundhs miner.
Citera
2009-11-30, 17:41
Medlem
Simaõs avatar
Citat:

Messi kommer vinna guldbollen och anses av de flesta vara världens bästa spelare. Det är snarare du som är naiv om du tror att Zlatan, som fram tills igår aldrig gjort någon vidare prestation i en stor match, kommer spela bort detta underbarn från startelvan. Killen som 21-åring ledde klubben till sin första trippel. De spelar ju för fan inte ens på samma position. Jag har följt både Zlatan och Messi från deras första trevande stag i rampljuset och kan konstatera att det råder klasskillnad när båda ligger på topp. Zlatan är antagligen världens bästa target med en sanslös teknik, men en Messi i form utgör ett hot varenda gång han får bollen på ett sätt jag aldrig tidigare skådat. Du tycks heller inte inse betydelsen av att vara uppvuxen i klubben, vilket gör det svårt för dig att förstå hur stor Messi är (Xavi, Iniesta Puyol etc också för den delen). Zlatan har potential att bli en enormt stor spelare, men i klubben FC Barcelona, dit han kom som 27-åring, kommer han aldrig vara större än Leo Messi. Tro mig.
Citera
2009-11-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Messi kommer vinna guldbollen och anses av de flesta vara världens bästa spelare. Det är snarare du som är naiv om du tror att Zlatan, som fram tills igår aldrig gjort någon vidare prestation i en stor match, kommer spela bort detta underbarn från startelvan. Killen som 21-åring ledde klubben till sin första trippel. De spelar ju för fan inte ens på samma position. Jag har följt både Zlatan och Messi från deras första trevande stag i rampljuset och kan konstatera att det råder klasskillnad när båda ligger på topp. Zlatan är antagligen världens bästa target med en sanslös teknik, men en Messi i form utgör ett hot varenda gång han får bollen på ett sätt jag aldrig tidigare skådat. Du tycks heller inte inse betydelsen av att vara uppvuxen i klubben, vilket gör det svårt för dig att förstå hur stor Messi är (Xavi, Iniesta Puyol etc också för den delen). Zlatan har potential att bli en enormt stor spelare, men i klubben FC Barcelona, dit han kom som 27-åring, kommer han aldrig vara större än Leo Messi. Tro mig.

Du behöver inte ljuga för att verka trovärdig. Om du har följt Zlatan från hans första trevande steg i rampljuset så kan du fan inte påstå att igår var första gången han presterade i en stor match.

Zlatan är redan en enormt stor spelare och ja han är det även utanför aftonbladet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in