2016-05-28, 08:11
Medlem
Vad tror ni kommer Zlatan att spela i OS laget? och skulle det vara bra eller.......
Citera
2016-05-28, 10:00
Bannlyst
Är det bara jag som funderat kring att han redan bestämt sig för att lägga av helt?
Citera
2016-05-28, 12:13
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Är det bara jag som funderat kring att han redan bestämt sig för att lägga av helt?

Kanske det, han vill ju lägga av medans han är på topp.
Citera
2016-05-28, 12:21
Medlem
Citat:
Tja han blir ju inte yngre så uteslutet är det nog inte.
Citera
2016-05-28, 13:16
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Så var det, och Z sänkte Sverige där när han var för ego mot Senegal. Hade han passat Henke som hade hade öppet mål i Golden Goal-förlängningen hade nog Sverige tagit medalj i det VM:et. Fan vad jag svor över honom där. Nån som minns?

Japp. Minns väl. Kom från högern, dribblade av någon svart back och valde sen att avsluta rakt på keepern, svart även han.

Minns också att jag felaktigt kommit ihåg att El Hadji Diouf gjorde Senegals mål. Någon annan var det enligt storebror
Citera
2016-05-28, 13:50
Medlem
junazs avatar
Citat:
Faktiskt inte omöjligt nu när du säger det. Skulle väl ändå passa rätt bra in med hans filosofi.
Citera
2016-05-28, 14:44
Medlem
hörde precis på radio att han blivit klar för man United.

3 miljoner i veckan ska han tjäna.

och sen ska han bli tränare där alt få en tränarroll.
Citera
2016-05-28, 18:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Alla stora spelare har gjort/begått misstag, Beckham var hatad (av en del) efter VM 1998 men blev älskad när han slog in frisparken mot Grekland som gav England en VM plats 2002.

Till och med Maradona har missat straffsparkar och Zidane skallats i VM final och åkt ut med ett rött kort.

Schwarz drog på sig ett rött kort mot Costa Rica och Henrik Larsson missade en straff grovt över mål mot Tyskland 2006. Det går upp och ner.

Synd också att Thern attackerade Dunga och fick rött kort i den viktiga VM-semifinalen mot Brasilien.

Jo det är upp och ner. Mitt sämsta minne av Zlatan kommer nog förbli från VM 2002 mot Senegal på övertid närmast fri med målvakten och skulle ha sig och dribblade bort sig när han typ kunde passat eller försökt slagit bollen i mål

Bästa än så länge klackmålet mot Italien eller ett mål han gjorde mot Roma i serie A där han klackade sig förbi en försvarare på mittplan och sprang mot mål och satte den i krysset.
Citera
2016-05-28, 20:37
Medlem
Citat:

Det tror jag väldigt lite på. Några motiveringar:
  • Han nämnde att hans medverkan i OS kommer bero på vad hans nästa klubb säger.
  • Han kommer "må dåligt" den dagen han slutar spela fotboll.
  • Premier league vore en ny utmaning, erövrar han PL har han erövrat hela Europa.

Å andra sidan har han även nämnt att han kanske ska sluta som ett alternativ, men jag tror som sagt lite på det.

Edit: Däremot kan jag tänka mig att han börjat skifta fokus mot en tränarkarriär som aftonbladet varit inne på. Jag tror han vill till Manchester för att lära sig av Mourinho och vinna PL, två flugor i en smäll.
Senast redigerad av Apostrophe 2016-05-28 kl. 20:39.
Citera
2016-05-28, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är upp och ner. Mitt sämsta minne av Zlatan kommer nog förbli från VM 2002 mot Senegal på övertid närmast fri med målvakten och skulle ha sig och dribblade bort sig när han typ kunde passat eller försökt slagit bollen i mål

Den och straffmissen mot Holland i EM.
Citera
2016-05-28, 20:52
Medlem
rotfrukts avatar
Konstigt, jag hörde på stan att Zlatan var klar för ett Londonlag, inte man United.
Citera
2016-05-29, 07:41
Medlem
styrlunds avatar
Han kommer hamna i Pool.
Enda laget som det inte har pratats om.
Vilket är lite konstigt med tanke på att Pool har Balotelli utlånad till Milan. Balotelli och Zlatan har samma agent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in