Citat:
Nja, håller inte på Juventus, men Nedved var min favoritspelare så jag såg en hel del av deras matcher på den tiden.
Ditt sista stycke håller jag med om. Men poängen med mitt inlägg är att det är så sjukt synd att han inte blev hjälte nånstans.
Juve? Dumpar.
Inter? Lämnar (De vinner CL)
Barca? (Bråkar med alla)
Milan (Inget att säga egebtligen)
PSG (Perfekt nivå att briljera på - dumpar)
Man Utd (Gör helt OK ifrån sig. Skadad - drar till MLS)
MLS (Säljer ut sig totalt. Talk Shows, reklam, produkter...)
Milan (Lämnar antagligen)
Sjukt synd. Han hade kunnat bli legend i Juve, Inter och PSG. Men nej... Dessutom fick han en andra chans i Milan. Vem fan är närmare 40 och får chansen i Milan? Ta den, Zlatan! Och hjälp den nya generationen!
Balkan cigani, pička ti mater...
Landslaget då? Bråkar med Källström. Blir polare med kurdgänget. Låter dom sspringa åt honom. Äger Hamrén som inte vågar säga emot - och Zlatan njuter av makten...
Janne är inte lika imponerad. Då blir han kallad rasist.
Zlatan är en osäker horunge. Men säger man det till honom så får man stryk. 194cm vältränad psykopat. Nej, jag säger inte det till honom.
Men fakta är fakta och det får han leva med. Att ingen gillar honom. Inte mer än 1-2 säsonger åt gången...
Inte en chans att det var Peps och Messis fel att det skar sig i Barca.
Han sparkar Rodney. Han sparkar Cassano. Han sparkar Wilhemsson. Han tacklar Materazzi. Han skallar Mihajlovic.
En horunge. Tyvärr. Totti gjorde fula saker. Keane och Viera också, liksom Gattuso. Går inte försvara det, men de var i alla fall män.
Snorungen från dumma Rosengård, snyft... "Alla hatar mig..."