2016-05-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
De gör ju sina 15 mål per säsong i premier league som jag tvekar Zlatan kommer göra om han inte tar alla straffar.

På vilket sätt är Giroud och Defoe bättre än Zlatan?

Giroud gjorde 21 ligamål i Frankrike för några år sedan. Zlatan har konstant legat över 30 i ligan.
Citera
2016-05-23, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
På vilket sätt är Giroud och Defoe bättre än Zlatan?

Giroud gjorde 21 ligamål i Frankrike för några år sedan. Zlatan har konstant legat över 30 i ligan.

Var sa jag att de är bättre? Tror inte Zlatan gör 15 ens i PL, inte i United iallafall. Han hade troligen gjort det i Arsenal.
Citera
2016-05-23, 21:47
Medlem
G-spottornados avatar
Kvalificerade Manchester United sig till CL-spel med cupvinsten? Det + Mourinho är det enda jag ser som möjliggör flytten.
Citera
2016-05-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado
Kvalificerade Manchester United sig till CL-spel med cupvinsten? Det + Mourinho är det enda jag ser som möjliggör flytten.

Nej. Man slutade på femte plats. Vinst i FA-cupen ger inte CL-spel.
Citera
2016-05-23, 22:10
Medlem
Äh, Zlatan får bli en ligamästare helt enkelt. En sväng i Tyskland med så har han vunnit allt!

Otroligt kul om han spelar i PL dock.

Trist att inte ha haft den veckoliga spänningen i PSG.
Citera
2016-05-23, 22:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-spottornado

Tror ärligt tiden är förbi för att Zlatan ska välja klubb vart han nu har bästa chans att vinna detta djävla Champions... Blir det Man United blir det åtminstone Europaspel och stå där som ligamästare med United i maj nästa år och med möjligen en Europa League-buckla det är väl fint mål det med.
Citera
2016-05-23, 22:27
Medlem
BarryHeros avatar
Varför stirrar sig folk blinda på CL-spel? Spel i franska ligan för ett helt överlägset lag måste ha varit urtrist för Zlatan. Går han till PL får han spela toppfotboll varje vecka. Det är mer värt än en CL-kvalificering. Dessutom kan han kröna karriären med PL-guld, ligacupguld, FA-cupguld, och/eller Europa League-guld. Inte helt fel det heller.
Citera
2016-05-23, 22:47
Medlem
dannees avatar
CL vinst kan zlatte glömma. Alla fattar att PSG kommer vinna nästa år när han lämnat.
Btw vem ryktas ersätts zlatte i psg? Hoppas de värvar pogba så mitt juve blir av med han.
Citera
2016-05-23, 22:49
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varför stirrar sig folk blinda på CL-spel? Spel i franska ligan för ett helt överlägset lag måste ha varit urtrist för Zlatan. Går han till PL får han spela toppfotboll varje vecka. Det är mer värt än en CL-kvalificering. Dessutom kan han kröna karriären med PL-guld, ligacupguld, FA-cupguld, och/eller Europa League-guld. Inte helt fel det heller.

Håller han för PL tempo i ett pressat schema? Går ju inte å lunka som han brukar.
Citera
2016-05-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Hoppas på ligaguld och FA-cup guld men Europa League guld hoppas jag att han INTE vinner. Det skulle få motsatt effekt att vinna EL, B-turneringen, och inte CL.
Citera
2016-05-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Håller han för PL tempo i ett pressat schema? Går ju inte å lunka som han brukar.

Detta är frågan. Men han är såpass bra att han kommer göra en massa mål.
Kan Giroud göra 15 kan Zlatan göra 25.
Citera
2016-05-23, 23:07
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Detta är frågan. Men han är såpass bra att han kommer göra en massa mål.
Kan Giroud göra 15 kan Zlatan göra 25.

Giroud är aningen yngre o fräschare dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in