Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Likafullt så är det väl ändå källan som du ska ge skit och inte ryggmärgsmässigt låta ditt hatobjekt Aftonbladet få ta hela smällen för att de citerat en artikel.
Ok eftersom du antagligen jobbar på Aftonbladet så ska jag förklara mig så även du förstår.
Expressen intervjuar zlatan, ställer helt efterblivna frågor såsom "vem är bäst av dig och Lotta Schelin?" etc
Aftonbladet citerar samma intervju plus att deras krönikörer/experter/journalister (kalla det vad du vill) skriver krönikor om detta och total dissar det Zlatan sagt trots att majoriteten av befolkningen i det här landet håller med Zlatan i detta.
Att Expressen ska ha skit, självklart, eftersom deras reportrar är handplockade från Samhall och inte kan ställa vettiga frågor, vilket iofs gäller för Aftonbladet också.
Att Aftonbladet hakar på som ett hungrigt lejon är patetiskt, allt för att få några extra klick på sin hemsida.
FYI så vägrar jag öppna expressens hemsida sen nåt år tillbaka, jag borde göra samma sak med Aftonbladet. Vill man läsa sensationsjournalistik så finns trots allt Se&Hör och liknande.
Fick du in allt det här i din tjocka skalle så vi kan släppa vem jag borde gnälla på?