2018-07-30, 20:14
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Var det inte så att kungaparets plan var att träffa alla tre samtidigt och att det var detta Zlatan inte ville ställa upp på?

Och varför ville han i så fall inte det tror du?

Din version är ju knappt ens bättre för Zlatan även om jag märker att du desperat vill försvara honom. Om kungafamiljen hade en timme över att träffa PSG-svenskarna och Zlatan vägrade komma om tjejerna var med, hur är det mer sympatiskt menar du?
Citera
2018-07-30, 20:46
Medlem
Citat:
Var det inte så att kungaparets plan var att träffa alla tre samtidigt och att det var detta Zlatan inte ville ställa upp på? Kungaparet kunde givetvis ha träffat Zlatan och tjejerna separat men hur kul är det egentligen att träffa Seger och Kosse? Precis så kul som rojaliteterna bedömde att det skulle bli.

Det hela slutade med att Kungaparet träffade Seger och Kosse privat. Sen är detta inget som boken hittat på utan Kosse och Seger sa ju redan när det inträffade hur det låg till.
Citera
2018-07-30, 20:47
Medlem
Tre mål senast, två är mål som Zlatan ska göra om han är toppspelare, tredje är markeringsmisstag
Citera
2018-07-30, 21:08
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Det hela slutade med att Kungaparet träffade Seger och Kosse privat. Sen är detta inget som boken hittat på utan Kosse och Seger sa ju redan när det inträffade hur det låg till.

Wow, hittade Kosovares tweet från när det hände. Hon bekräftade alltså att de var bjudna men att inbjudan till enbart tjejerna drogs in kvällen innan. Och att kungafamiljen inte låg bakom.

https://f.cdn-expressen.se/images/f1/15/f11563f6a5314a8fbd322e1045eb6bde/419.png

Och ändå vill somliga rycka ut till Zlatans undsättning för att försvara detta grisiga beteende. Förstår att ni hängt upp hela er självbild på att "älska Zlatan" men ni skulle tjäna i självrespekt på att inte vara hans stjärtgossar livet ut.
Citera
2018-07-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Wow, hittade Kosovares tweet från när det hände. Hon bekräftade alltså att de var bjudna men att inbjudan till enbart tjejerna drogs in kvällen innan. Och att kungafamiljen inte låg bakom.

https://f.cdn-expressen.se/images/f1/15/f11563f6a5314a8fbd322e1045eb6bde/419.png

Och ändå vill somliga rycka ut till Zlatans undsättning för att försvara detta grisiga beteende. Förstår att ni hängt upp hela er självbild på att "älska Zlatan" men ni skulle tjäna i självrespekt på att inte vara hans stjärtgossar livet ut.

Det var bra gjort av Zlatan. Asslani och Seger sysslar inte ens med fotboll det är en hobby för dom. Damfotboll = icke sport.
Citera
2018-07-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Uppgifterna står i en bok som ska sälja, och förmedlas av en kvällsblaska som ska sälja.

Det är inte nödvändigtvis sanningen.

De här uppgifterna kom ju även från Asllani och Seger, som sade att allt var klart innan, men ändrades i sista stund..
Citera
2018-07-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
De här uppgifterna kom ju även från Asllani och Seger, som sade att allt var klart innan, men ändrades i sista stund..
Hade de bara klappat när kungen tog emot sin 9de guldboll istället för att vara bittra bitches så hade de också fått äta med kingen och Silvia.
Citera
2018-07-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Hade de bara klappat när kungen tog emot sin 9de guldboll istället för att vara bittra bitches så hade de också fått äta med kingen och Silvia.

De har väl en egen fri vilja och ryggrad, å behöver inte krypa för "fejk-knugen" som driver med dem om cyklar osv..

Fanns det någon "Zlatan-cam" på Z, när Seger och Asllani tog emot sina motsvarande priser, kom han upp i tillräcklig decibelnivå med sina applåder?

Seger & Asllanis medaljer för Sverige är betydligt mer värda än något individuellt "egopris" i en lagsport, som bara glädjer individen..
Citera
2018-07-30, 23:00
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho

Det var ju just de som fick äta med "kingen" och Silvia, inte Zlatan. Zlatan var inte inbjuden till middagen.

Naturligtvis insåg hovet vilken dålig stil detta var och kompenserade tjejerna ordentligt. Den där höjdarmiddagen smällde nog högre än att stå på en öde fotbollsplan som Zlatan fick göra.
Citera
2018-07-30, 23:04
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Och varför ville han i så fall inte det tror du?

Din version är ju knappt ens bättre för Zlatan även om jag märker att du desperat vill försvara honom. Om kungafamiljen hade en timme över att träffa PSG-svenskarna och Zlatan vägrade komma om tjejerna var med, hur är det mer sympatiskt menar du?
En privat audience är såklart finare och ärorikare för den gemene mannen. Zlatan trodde att han via merit hade tyngd nog för att fixa en sådan, och av utfallet att döma så hade han bedömt det hela rätt.

Tjejer som lirar boll bär helt enkelt inte samma tyngd och får därför inte samma uppskattning, pengar eller status. Det är vaken mitt eller Zlatans fel.

Jag bara bedömer det som jag ser det. Man kan såklart om man vill dra någon sorts låtsas-utjämning mellan sporterna men det väljer jag bort. Tydligen gör Zlatan och kungafamiljen det också. Inget kontroversiellt alls.
Citera
2018-07-30, 23:09
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
En privat audience är såklart finare och ärorikare för den gemene mannen. Zlatan trodde att han via merit hade tyngd nog för att fixa en sådan, och av utfallet att döma så hade han bedömt det hela rätt.

Tjejer som lirar boll bär helt enkelt inte samma tyngd och får därför inte samma uppskattning, pengar eller status. Det är vaken mitt eller Zlatans fel.

Jag bara bedömer det som jag ser det. Man kan såklart om man vill dra någon sorts låtsas-utjämning mellan sporterna men det väljer jag bort. Tydligen gör Zlatan och kungafamiljen det också. Inget kontroversiellt alls.

Kungafamiljen har inte gjort ett skit – tvärtom kompenserade de tjejerna för Zlatans dåliga stil genom att bjuda med dem på diplomatmiddag. Det brukar fungera så när man har med civiliserade människor att göra, då är det inte den som smäller hårdast i dörrarna som drar det längsta strået i slutändan. Jag förstår att det kan vara knepigt för dig att greppa.
Citera
2018-07-30, 23:16
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Kungafamiljen har inte gjort ett skit – tvärtom kompenserade de tjejerna för Zlatans dåliga stil genom att bjuda med dem på diplomatmiddag. Det brukar fungera så när man har med civiliserade människor att göra, då är det inte den som smäller hårdast i dörrarna som drar det längsta strået i slutändan. Jag förstår att det kan vara knepigt för dig att greppa.
Det är det faktiskt. Svårt att greppa, alltså. Världsstjärnan Zlatan ville inte dela det ljuset med töserna som gör exakt samma sak som honom fast tiotusen nivåer sämre. Fullt förståeligt. Han är ju faktiskt galet mkt bättre på det han gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in