2012-12-06, 03:07
Medlem
NewBodhums avatar
Till vilken klubb skulle ni önska att Z gick? Raiola sade ju häromdagen att PSG inte blir hans sista klubb.
Citera
2012-12-06, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Till vilken klubb skulle ni önska att Z gick? Raiola sade ju häromdagen att PSG inte blir hans sista klubb.

Någon engelsk.
Citera
2012-12-06, 03:48
Medlem
Citat:

Malmö FF
Citera
2012-12-06, 06:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vore inte helt fel med en comeback i Juventus eller århundradets transferbomb så han landar i AIK men detta är bara rent önsketänkande från min sida.

Svår fråga faktiskt, vill ju att han ska vinna Champions League nån gång men laget i sej spelar ingen roll (undantaget Milan) men om man nu är tvungen att välja skulle de väl bli Real Madrid då en lyckad återförening med Jose Mourinho hade varit rätt kul att se. I England vill jag nog inte se honom avsluta karriären i. Efter all skit han har fått stå ut med i engelska medier för att äntligen sänka dom på ett spektakulärt sätt är fan en bra avslutning!

Sedan så är inte Raiola den mest trovärdiga källan heller.

EDIT: I MFF tror jag inte han hamnar i då han redan sagt att han vill låta yngre förmågor ta över istället för att vara en gammal spelare på planen som lever på meriter.
Senast redigerad av ZlatanMania 2012-12-06 kl. 06:40.
Citera
2012-12-06, 09:58
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Jag gissar att Zlatan drar till USA och drar in lite extra miljoner när sin riktiga karriär är över.
Citera
2012-12-06, 10:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Det är nog bara vapenskrammel för att visa var skåpet ska stå.

Jag tror att det är ett sätt för att få Jose Mourinho till PZG. Fixa det eller så dra Zlatan.
Citera
2012-12-06, 10:06
Bannlyst
Skulle gärna se Zlatan i Arsenal, klubben han egentligen skulle ha börjat sin proffskarriär i om inte Wenger varit så envis... Dock lär det inte hända då Zlatan uppenbarligen inte ser Arsenal som en seriös klubb och Arsenal aldrig skulle ha råd med honom. Varför var du tvungen att vara en envis gubbstrutt, Wenger?
Citera
2012-12-06, 10:17
Medlem
Zlatan sa väl för nått år sen att han skulle avsluta i USA förmodligen? Är nog det som Mino syftar på. PSG tror jag blir den sista klubben för han i Europa med tanke på hans ålder när kontraktet går ut.
Citera
2012-12-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vore inte helt fel med en comeback i Juventus eller århundradets transferbomb så han landar i AIK men detta är bara rent önsketänkande från min sida.

Svår fråga faktiskt, vill ju att han ska vinna Champions League nån gång men laget i sej spelar ingen roll (undantaget Milan) men om man nu är tvungen att välja skulle de väl bli Real Madrid då en lyckad återförening med Jose Mourinho hade varit rätt kul att se. I England vill jag nog inte se honom avsluta karriären i. Efter all skit han har fått stå ut med i engelska medier för att äntligen sänka dom på ett spektakulärt sätt är fan en bra avslutning!

Sedan så är inte Raiola den mest trovärdiga källan heller.

EDIT: I MFF tror jag inte han hamnar i då han redan sagt att han vill låta yngre förmågor ta över istället för att vara en gammal spelare på planen som lever på meriter.

Nä, jag vet. Men det var vad jag hade velat sett han göra precis innan han lägger skorna på hyllan.
Citera
2012-12-07, 17:25
Medlem
MassRiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Skulle gärna se Zlatan i Arsenal, klubben han egentligen skulle ha börjat sin proffskarriär i om inte Wenger varit så envis... Dock lär det inte hända då Zlatan uppenbarligen inte ser Arsenal som en seriös klubb och Arsenal aldrig skulle ha råd med honom. Varför var du tvungen att vara en envis gubbstrutt, Wenger?

Arsenal har absolut pengar för en Z-affär, men filosofin sätter käppar i hjulet.

Likaså Madrid som aldrig köper 30+ om det inte rör sig om affär på 100 miljoner och nedåt.
Citera
2012-12-08, 21:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Mutu utmanade ju Zlatan via tidningar för ett tag sen att han skulle göra fler mål än Zlatan i Ligue 1. Hur går det med det?
Citera
2012-12-09, 13:37
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Mutu utmanade ju Zlatan via tidningar för ett tag sen att han skulle göra fler mål än Zlatan i Ligue 1. Hur går det med det?

Zlatan leder skytteligan med 4 mål.

Löjlig utmaning ändå Zlatan har liksom inget att vinna på att göra fler mål än Mutu, varför skulle han bry sig om en nolla liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in