[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Du är medveten om att Larsson gjorde mål i en pissliga, och att alla spelare utom Zlatan och Etoo har lagt av...
Faktum kvarstår, Mellbergan nämnde att Zlatan gjorde betydligt fler mål än spelarna som jag presenterade i min lista och motbevisade honom...
Och då förmodar jag att vi kan likväl blunda för Zlatans mål i Frankrike, speciellt med tanke på hur standarden ser ut där enligt UEFA enligt din logik? När vi ändå igång så kan vi lika gärna blunda för vad han åstadkommit i Erdeviese, Serie A då ligorna inte var bland världens två främsta när han var i Italien (jag räknar ej in Calciopoli-säsongerna).
Du vet väl om att Henry är fortfarande aktiv?
Citat:
Zlatan lär göra fler mål än Henry, och är således den relativt bästa då Larssons mål som sagt gjordes i en pissliga. Dessutom räknas väl målen i SE och AS med? Där har Larsson spelat mer än Z.
Som sagt, i.o.m att Henry är fortfarande aktiv så kan han mycket väl dryga ut sin ledning gentemot Zlatan.
Citat:
Du måste vara den enda som kan tycka att ett brett register är onödigt... Och inser du inte själv hur värdefull Zlatan är när han gör så mycket mål fast han inte enbart är en målskytt. Det är sannerligen ingen nackdel för Z, utan snarare hans största fördel i den här diskussionen.
Vart har jag negligerat Zlatans framspelningar? Med tanke på att Hamrén har omskolat Zlatan till en 10:a och att han gör det bra även i PSG i samband med Cavanis ankomst så är det ingen fy skam.
Vad jag vill belysa är att det är knappast någon idé att ens lyfta fram assists mellan Zlatan och exempelvis Eto'o då dessa har helt olika roller på planen...
Citat:
Jävla pajas.
Med tanke på dina argumentationsfel som jag har anmärkt (syftar främst på Guidetti-tråden) så ska du akta dig för att dumförklara folk..
Citat:
Ursprungligen postat av
Skrank
Vad är det där för en jädra lista? Vart har du fått statistiken ifrån eller har du hittat på det? Började kolla upp det lite snabbt och det finns ju inte en siffra som stämmer.
Larsson har exempelvis gjort 362 mål i klubblag/landslag. Zlatan 275, Eto'o 281, Henry 325. Ja, varenda siffra du skrivit är fel kort och gott.
EDIT: Snubblade över annan statistik idag som jag tyckte var mycket intressant nämligen assistligan i Champions League genom alla tider och där ligger
Zlatan inte mindre än på andra plats vilket visar rätt tydligt att Zlatan är så mycket mer än en simpel striker.
Jag undrar snarare vart
dina siffror kommer ifrån?
Vi får se om han får behålla sin andra plats under idag och imorgon

För det är ingen överlägsen ledning som Zlatan här...