2012-11-25, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
"Tåfjutten" är absolut inte Sveriges genom tiderna bäste spelare.

Sveriges genom tiderna mest komplette fotbollsspelare heter Bosse Larsson, Malmö FF.
------""""""----------- bäste anfallare är Zlatan Ibrahimovic.

Nordahl ligger långt efter dessa, Liedholm och Gren som var samtida med GN var mycket bättre fotbollsspelare de oxå.

Nej Zlatan är verkligen inte Sveriges bästa anfallare genom tiderna
Citera
2012-11-25, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Så du menar att man inte kan bli en fotbollsspelare av absoluta världsklass om man inte vinner CL, VM eller EM?

Trollar du inte kan du försöka lära dig lite fotboll ditt pojkskrälle

Zlatan är i te alls en spelare av absoluta världsklass och jag har aldrig sagt att man måste vinna CL, VM eller EM för att vara världens bästa men man kan inte vara världens bästa när man inte vinner något stort och har gjort flest mål assist och passningar m m
Citera
2012-11-25, 15:05
Bannlyst
Citat:
"Tåfjutten" är absolut inte Sveriges genom tiderna bäste spelare.

Sveriges genom tiderna mest komplette fotbollsspelare heter Bosse Larsson, Malmö FF.
------""""""----------- bäste anfallare är Zlatan Ibrahimovic.

Nordahl ligger långt efter dessa, Liedholm och Gren som var samtida med GN var mycket bättre fotbollsspelare de oxå.

Nordahl leidholm och gren är alla 1000 ggr bättre än vad Zlatan är
Citera
2012-11-25, 15:25
Medlem
Vismuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill_122
Nordahl leidholm och gren är alla 1000 ggr bättre än vad Zlatan är

Samtliga av GreNoLi är döda, så det tror jag väl inte. Intressant sätt att mäta skicklighet på ändå.

Zlatan är 1,2 gånger bättre spelare än Wayne Rooney. 5,78 gånger bättre än Ola Toivonen.

Jag skulle säga att i nuvarnde form är Zlatan den svenska spelare som uppnått den högsta nivån av fotbollskunnande. Dessutom är han bättre än någonsin, vilket gör det omjöligt att på ett rättvist sätt jämföra med döda spelare, vars karriärer såklart är avslutade. Zlatan har förhoppningsvis några år av toppfotboll kvar.
Citera
2012-11-25, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vismut
Samtliga av GreNoLi är döda, så det tror jag väl inte. Intressant sätt att mäta skicklighet på ändå.

Zlatan är 1,2 gånger bättre spelare än Wayne Rooney. 5,78 gånger bättre än Ola Toivonen.

Jag skulle säga att i nuvarnde form är Zlatan den svenska spelare som uppnått den högsta nivån av fotbollskunnande. Dessutom är han bättre än någonsin, vilket gör det omjöligt att på ett rättvist sätt jämföra med döda spelare, vars karriärer såklart är avslutade. Zlatan har förhoppningsvis några år av toppfotboll kvar.

Det spelar ingen roll om många v dom är öda för dom är ändå så bättre fotbollsspelare än vad den lilla nollan Zlatan är
Citera
2012-11-25, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vismut

Zlatan är verkligen inte 1,2 gånger bättre än vad Wayne Rooney är och 5,78 gånger bättre än vad Ola toivonen är och Zlatan är inte alls i bra form nu för det är ju franska ligan och psgs och sveriges motstånd som är för dåliga och man kan visst jämför med folk som är döda för man kan jämföra deras statistik med varandra
Citera
2012-11-25, 15:57
Medlem
Vismuts avatar
Citat:
Det spelar ingen roll om många v dom är öda för dom är ändå så bättre fotbollsspelare än vad den lilla nollan Zlatan är

Med tanke på hur dåligt du skriver betvivlar jag att du är äldre än 20 år. Det gör i sin tur att det är högst tveksamt om du har sett särskilt många matcher med GreNoLi (det har jag inte heller gjort, därför kan jag inte riktigt jämföra dem).

Du verkar heller inte ha sett så många matcher av Zlatan, för i så fall vet du att han inte är någon nolla. Jag är i själva verket ganska säker på att du mycket väl vet att Zlatan är en exceptionellt bra fotbollsspelare, men att du pågrund av avundsjuka/mindervärdeskomplex/hat försöker göra gällande det motsatta på ett mycket patetiskt sätt.
Citera
2012-11-25, 16:03
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Lägg inte energi på den där bill. Det är samma person som håller på, på fotbollskanalens facebook och tv4 sport etc etc. Han är bara ett troll som man ignorerar.
Citera
2012-11-25, 16:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Zlatan är verkligen inte 1,2 gånger bättre än vad Wayne Rooney är och 5,78 gånger bättre än vad Ola toivonen är och Zlatan är inte alls i bra form nu för det är ju franska ligan och psgs och sveriges motstånd som är för dåliga och man kan visst jämför med folk som är döda för man kan jämföra deras statistik med varandra

Ja du har rätt. Fyra mål på "blåbärsnationen" England är inte mycket att skryta med. Dock är det lite konstigt att inga annan lyckats med det.

Ett mål och en lysande vändning mot "strykpojken" Tyskland.

Ja du, det är konstigt att fotbollsbedömare tycker att det är en lysande prestation men de har väl inte samma typ av glasögon som du och McIlroy.
Citera
2012-11-25, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ja du har rätt. Fyra mål på "blåbärsnationen" England är inte mycket att skryta med. Dock är det lite konstigt att inga annan lyckats med det.

Ett mål och en lysande vändning mot "strykpojken" Tyskland.

Ja du, det är konstigt att fotbollsbedömare tycker att det är en lysande prestation men de har väl inte samma typ av glasögon som du och McIlroy.

Jo det finns många som har gjort 4 mål eller fler för det finns en spelare som har gjort 8 mål i en och samma match och svenska fotbollslandslaget fick 4-4 p g a att tyskarna la sig efter 4-0 målet
Citera
2012-11-25, 16:34
Medlem
Orkar inte ens svara längre på deras inlägg. Antingen så är de båda två seriöst psykiskt sjuka eller så gör de bara allt för att vara dryga.

Och ja, Zlatan är nog i sitt livs form just nu. 12 mål på 11 ligamatcher hittills i PSG.
Citera
2012-11-25, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Orkar inte ens svara längre på deras inlägg. Antingen så är de båda två seriöst psykiskt sjuka eller så gör de bara allt för att vara dryga.

Och ja, Zlatan är nog i sitt livs form just nu. 12 mål på 11 ligamatcher hittills i PSG.

Zlatan är inte alls i sitt livs form för det är inget märkvärdigt med att göra tolv mål på 11 matcher för han blir inte bättre bara för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in