2013-09-30, 12:10
Medlem
motvalls avatar
Ska man diskutera Hoeneß uttalande angående Zlatan är det lämpligt att också veta varför han uttalat sig. Zlatan verkar ännu minst sagt bitter på Bayerns tränare Pep och har nyss sagt att ” enda skälet till att Guardiola ville träna Bayern var att laget redan fungerar utan honom , att det inte kan gå fel.” Är väl inte konstigt om den klubbens ordförande då försvarar sin egen tränare och ger en känga tillbaka?

Att sedan Bayerns (eller andra tyska klubbars) ledare av tradition aldrig skräder orden i denna typ av debatter har kanske också en betydelse, speciellt inte när någon i deras egen klubb angrips. Debattonen i Tyskland är helt annorlunda än i Sverige, förra veckan kritiserade sportchefen Sammer i Bayern hela laget, tyckte de var för mesiga på planen. Något som andra ledare offentligt inte alls instämde i.

Glöm inte heller att det finns en kritik i Bayernkretsar gentemot Guardiola, man tycker bättre om den fotboll laget spelade förra säsongen under Heynckes. Finns alltså massor med anledningar för Uli Hoeneß att uttala sig för Pep. Inget har egentligen med Z att göra.

En ”storm i ett vattenglas” enligt mig.
Citera
2013-09-30, 15:38
Bannlyst
Hoeness börjar tar till storsläggan mot Zlatan nu

Citat:
I samband med att Zlatan Ibrahimovic självbiografi släpptes i Tyskland förra veckan riktar Bayern Münchens president Uli Hoeness stark kritik mot svensken.

I går sipprade några av citaten ut, men i dag släpper tidningen Bild hela intervjun.

– Ibrahimovic är en bitter primadonna, säger Hoeness.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/tyskland/article17568488.ab
Citera
2013-09-30, 17:26
Medlem
Hur orkar du? Du är bara ett troll som ständigt kopierar inlägg från övriga forum för att sedan posta i eget namn här.

Ena dagen så är du Zlatans största fan, för att dagen efter det avsky honom. Du startar trådar om att Zlatan är Sveriges bästa spelare någonsin bara för att två veckor senare skriva långa inlägg om att Henke Larsson egentligen var den bästa.

--

Fotbollseuropas tråkigaste diskussion. Den här jävla soppan med Pep verkar aldrig ta slut...han borde inte ha skrivit boken. Han borde egentligen inte ha sagt något.
Citera
2013-09-30, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Hur orkar du? Du är bara ett troll som ständigt kopierar inlägg från övriga forum för att sedan posta i eget namn här.

Ena dagen så är du Zlatans största fan, för att dagen efter det avsky honom. Du startar trådar om att Zlatan är Sveriges bästa spelare någonsin bara för att två veckor senare skriva långa inlägg om att Henke Larsson egentligen var den bästa.

--

Fotbollseuropas tråkigaste diskussion. Den här jävla soppan med Pep verkar aldrig ta slut...han borde inte ha skrivit boken. Han borde egentligen inte ha sagt något.
Herregud, verkar som att nån är fäst vid mig

Citera gärna vart jag har påstått att Zlatan är Sveriges bäste genom tiderna enligt dig? Bara för att jag anser att han inte är det, så kan man inte förneka hans storhet.

Det är ingen idé att du ens skriver ett inlägg till mig, trodde aldrig att jag skulle behöva lägga till någon på ignore-listan men det lyckades du
Citera
2013-09-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Rasist
Herregud, verkar som att nån är fäst vid mig

Citera gärna vart jag har påstått att Zlatan är Sveriges bäste genom tiderna enligt dig? Bara för att jag anser att han inte är det, så kan man inte förneka hans storhet.

Det är ingen idé att du ens skriver ett inlägg till mig, trodde aldrig att jag skulle behöva lägga till någon på ignore-listan men det lyckades du

Inga problem.

https://www.flashback.org/sp44238327

Nu var det ju givetvis inte du personligen som skrev det där inlägget, du kopierade det bara. Du gör det här hela tiden, det är klart att man tröttnar. Patetiskt.
Citera
2013-09-30, 19:47
Bannlyst
Tror Scholes är tuffare spelare än Zlatan även om Z:ets armbågar är fula när han använder dom mot mot spelare i andra laget. Så jag uppfattar Zlatan som ensam anfallare i topp. Men Scholes tacklingar med dojan är inga att leka med. Lille tuffe Scholes, hehehehe.
Citera
2013-10-02, 16:09
Bannlyst
Citat:
Zlatan Ibrahimovic har rört om ordentligt i Bayern München-grytan efter uttalandena om att Pep Guardiola är "en fegis".

Nu skickar Bayerns vd Karl-Heinz Rummenigge en hälsning till Uefa.

– Det är oerhört osportsligt. Uefa skulle kunna reflektera över det här, säger han till tyska Abendzeitung.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/zlatan/article17583668.ab

Hehe, Ibra får hela Bayern Munchen emot sig nu
Citera
2013-10-02, 16:11
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
Tror Scholes är tuffare spelare än Zlatan även om Z:ets armbågar är fula när han använder dom mot mot spelare i andra laget. Så jag uppfattar Zlatan som ensam anfallare i topp. Men Scholes tacklingar med dojan är inga att leka med. Lille tuffe Scholes, hehehehe.

What?
Citera
2013-10-02, 16:16
Medlem
Gäsp. Barnsligt beteende från alla inblandande. Förutom Pep faktiskt, som åtminstone är tyst.

-

Idag då är det fan dags att det lossnar. Ingen lathet, jag vill se en rörlig och taggad Zlatan. Inte en omotiverad Zlatan som bara försöker sig på avgörande passningar.
Citera
2013-10-02, 21:47
Medlem
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAATT TTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 mål!
Citera
2013-10-03, 01:14
Medlem
Matchens klart bästa spelare idag. Finns nog inget alls att klaga på.

Cavani fortsatt kantig och självisk.
Citera
2013-10-03, 01:16
Bannlyst
Ibra hälsar från sarajevo.allt är glömt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in