2012-11-25, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bill_122
Ja du har helt rätt i det du skrev innan för ja Zlatan är världens sämsta fotbollsspelare
Att han ska vara världens sämsta fotbollsspelare är att ta i ordentligt. Finns ett helt koppel fotbollsspelare som är sämre än honom men jag håller med dig om att Zlatan är förjävligt överskattad och en jävla bricka i förnedringskampanjen mot vita svenskar. Den dag Zlatan slutar så kommer alla vita svenskar jubla, då vi slipper detta jävla svenskhat som svartingarna matar oss med när det gäller medelmåttan Zlatan. Varken Zlatan eller nån annan av de gullade svartingarna kommer nånsin komma upp på samma nivå som våra legendariska fotbollslirare. Bedrövligt att de kallar oss rasister förresten, de största rasisterna är ju svartingarna!
Citera
2012-11-25, 10:53
Medlem
Mycket WT i den här tråden, inga höga odds på att deras föräldrar är syskon om man säger så. Just nu måste Zlatan vara den bästa spelaren i världen? Formen är sanslöst bra och han gör lite som han vill på planen. PSG verkar ju handikappade utan honom och vi ser ju hur Milan tappat trots att El Shaarawy gjort det fantastiskt bra.
Citera
2012-11-25, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfyllerist
Mycket WT i den här tråden, inga höga odds på att deras föräldrar är syskon om man säger så. Just nu måste Zlatan vara den bästa spelaren i världen? Formen är sanslöst bra och han gör lite som han vill på planen. PSG verkar ju handikappade utan honom och vi ser ju hur Milan tappat trots att El Shaarawy gjort det fantastiskt bra.
WT är ju de som gillar Zlatan, har du missat det eller? Vi högutbildade svenskar som ser förfallet i samhället och lögnerna om att Zlatan skulle vara bäst i landet genom tiderna förstår bättre än att gå på ert WT-snack. Antingen är du blatte själv eller så är du WT.

Zlatan kommer aldrig komma upp på samma nivå som de bästa i världen, han kommer aldrig komma upp på samma nivå som våra legendarer inom fotbollen, han och dagens multikulturella landslag kommer aldrig nå de framgångar Sverige hade med etniskt svenskt lag. Zlatan är en otrevligt diva men hyffsad bolltalang men han är mer turk än svensk och så kommer det alltid att vara oavsett hur mycket skit ni PK-ister myttar.
Citera
2012-11-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy
WT är ju de som gillar Zlatan, har du missat det eller? Vi högutbildade svenskar som ser förfallet i samhället och lögnerna om att Zlatan skulle vara bäst i landet genom tiderna förstår bättre än att gå på ert WT-snack. Antingen är du blatte själv eller så är du WT.

Zlatan kommer aldrig komma upp på samma nivå som de bästa i världen, han kommer aldrig komma upp på samma nivå som våra legendarer inom fotbollen, han och dagens multikulturella landslag kommer aldrig nå de framgångar Sverige hade med etniskt svenskt lag. Zlatan är en otrevligt diva men hyffsad bolltalang men han är mer turk än svensk och så kommer det alltid att vara oavsett hur mycket skit ni PK-ister myttar.

Jag skulle nog säga att 95% av alla svenskar älskar Zlatan och stör sig inte på hans framgångar som ni gör. Jag förstår inte alls hur ni tänker? Ni klagar inte bara på somalierna som är nästan lika dumma som er själva, men även på invandrare som når enorma framgångar. Ska alla människor vara arbetslösa, knulla familjemedlemmar och hata andra människor för att ni ska vara nöjda? Det finns en anledning till varför ni kallas för WT bland vanligt folk.
Citera
2012-11-25, 12:03
Bannlyst
Citat:
Jag skulle nog säga att 95% av alla svenskar älskar Zlatan och stör sig inte på hans framgångar som ni gör. Jag förstår inte alls hur ni tänker? Ni klagar inte bara på somalierna som är nästan lika dumma som er själva, men även på invandrare som når enorma framgångar. Ska alla människor vara arbetslösa, knulla familjemedlemmar och hata andra människor för att ni ska vara nöjda? Det finns en anledning till varför ni kallas för WT bland vanligt folk.
Det är ju såna som dig som visar vad en äkta WT är faktiskt. Vi andra är högutbildade och begåvade och inser varför Zlatan hypas i media.

Stackars människa, gå tillbaka till skolbänken med dig, stackars WT.
Citera
2012-11-25, 12:23
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Det är ju såna som dig som visar vad en äkta WT är faktiskt. Vi andra är högutbildade och begåvade och inser varför Zlatan hypas i media.

Vadå vi andra? Vilka fan talar du om? Du och resten av folket på stålverket eller vadå? Man måste ju vara gravt efterbliven om han inte inser att Zlatan är en av de bättre i världen just nu. Alla denna hype i media är inte enbart i Sverige hoppas jag du förstår? Folket i Barcelona säger fortfarande att han var en helt otrolig spelare även fast det gick som det gick.
Citera
2012-11-25, 12:59
Bannlyst
Citat:
Att han ska vara världens sämsta fotbollsspelare är att ta i ordentligt. Finns ett helt koppel fotbollsspelare som är sämre än honom men jag håller med dig om att Zlatan är förjävligt överskattad och en jävla bricka i förnedringskampanjen mot vita svenskar. Den dag Zlatan slutar så kommer alla vita svenskar jubla, då vi slipper detta jävla svenskhat som svartingarna matar oss med när det gäller medelmåttan Zlatan. Varken Zlatan eller nån annan av de gullade svartingarna kommer nånsin komma upp på samma nivå som våra legendariska fotbollslirare. Bedrövligt att de kallar oss rasister förresten, de största rasisterna är ju svartingarna!

Zlatan är värdelös och är bara en överskattad nolla som inte har gjort något bra för svensk fotboll
Citera
2012-11-25, 13:01
Bannlyst
Citat:

Nej 95% av svenskarna gillar inte alls Zlatan
Citera
2012-11-25, 13:02
Bannlyst
Citat:

Nej det är inte alls 95% av svenskarna som gillar den skiten Zlatan och han har inte alls några framgångar i fotbollen
Citera
2012-11-25, 14:09
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Hög nivå här inne som vanligt, snack om Zlatan är svensk eller inte och vilka som är WT osv.

Zlatan 2 mål och 2 assister igår.
Citera
2012-11-25, 14:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Gunnar Nordahl är bättre än Zlatan på allt gör Gunnar Nordahl är Sveriges genom tidernas bästa spelare

"Tåfjutten" är absolut inte Sveriges genom tiderna bäste spelare.

Sveriges genom tiderna mest komplette fotbollsspelare heter Bosse Larsson, Malmö FF.
------""""""----------- bäste anfallare är Zlatan Ibrahimovic.

Nordahl ligger långt efter dessa, Liedholm och Gren som var samtida med GN var mycket bättre fotbollsspelare de oxå.
Citera
2012-11-25, 14:59
Medlem
han solos avatar
Citat:
Zlatan är världen och Sveriges sämsta spelare och han har aldrig vunnit något riktigt stort och har aldrig gjort något bra för svensk fotboll och jag längtar efter den dagen Zlatan lägger av och den dagen kommer jag att fira

Så du menar att man inte kan bli en fotbollsspelare av absoluta världsklass om man inte vinner CL, VM eller EM?

Trollar du inte kan du försöka lära dig lite fotboll ditt pojkskrälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in