2012-11-17, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det möjligen så att Zlatan har petat dig ur något pojklag som du har svårt att komma över?

Zlatan kan inte spela i något muslimskt landslag då han är kristen dessutom aktivt troende.
Zlatan kristen? Har du inbillat dig det själv eller? Någon gång funderat över vad Zlatans efternamn betyder? Idiot..
Citera
2012-11-17, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeNo
Dessutom är han inte turk. Skulle vilja påstå att han bidrar med mer till Sverige är vad de flesta som sitter och hänger på FB och skulle mycket hellre kasta ut dig ur Sverige än Zlatan.

Men vad vet jag.. Eftersom jag är född i Norge så är ju även jag en invandrare..
Du är född i Norge av pakistanska föräldrar och du tror att du är norsk? Total utrotning av massinvandrarna vore det enda rätta för att Norge och Sverige skulle komma tillbaka till fornstora (fotbolls)dar. Sverige kommer aldrig bli lika bra som vi en gång var med 100% riktiga svenskar i laget. Turkar som Zlatan förstör bara det svenska och att media och andra äckliga halvapor gör sitt yttersta för att använda kroknäsan är bara ytterligare ett steg i kränkningen av det vita svenska folket. Zlatan, en medelmåtta!
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfyllerist
Zlatan ger oss så mycket mer än vad någon annan svensk gör och hela landet lyser liksom upp tack vare detta geni. Sen är det ju inte Zlatans fel att andra använder honom som slagträ? Men även utan honom så förstår dom flesta att rasism är fel och att alla kvinnor inte är horor som ni tycker. Dessutom är ni själva duktiga på att våldta och misshandla så kasta inte sten i glashus, det gäller både höger och vänsterextremister.

Men nog om politik nu. Cirkus Zlatan drar vidare och vi alla får försöka hänga med
Zlatan är en turk och ger bara er svartingar något. För oss riktiga svenskar är han en parasit och svenskhatare. En riktig svensk sjunger nationalsången! Nej, det är dags att vägra honom i det svenska landslaget så kan han spela i muslimska Bosnien istället, där han hör hemma!

Svartingar duger bara till en sak, att misshandla småtjejer och 90-åriga tanter, våldta och mörda blonda svenskor och att gängvåldta allt som rör sig. Apor helt enkelt. Zlatan är en av dom och ska såklart inte spela med i ett svenskt landslag.
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Inte första gången jag ser dig sprida din vidriga dynga. Du kan uppenbarligen inget om fotboll och sen att du inte heller är frisk är också det lika uppenbart.
Har jag skrivit om dig på FB? Ja, du skriver ju at jag spridit dig på på FB. Och ja, jag kan mer om fotboll än de dårar som på allvar tror att Zlatan är någon slags gud. Zlatan är bara en turk med gigantisk näsa och hyffsat bollsinne. Dock långt ifrån att vara någon Messi, Skoglund, Liedholm eller någon annan riktigt fotbollslirare.
Citera
2012-11-17, 16:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy
Zlatan kristen? Har du inbillat dig det själv eller? Någon gång funderat över vad Zlatans efternamn betyder? Idiot..

Från Wikipedia: Efternamnet Ibrahimović kommer från fadern Sefiks sida och är muslimskt (av arabiska إبراهيم, Ibrāhīm).[50] Zlatan är emellertid troende katolik.

Har du andra uppgifter så är du välkommen med dem.
Citera
2012-11-17, 19:19
Medlem
GoFuckADucks avatar
Zlatan är ju en av världens 3 bästa och spelar i en sån skit liga som är värre en allsvenskan, Låt Zlatan få ett värdigt avslut nu på sin karriär i england istället som skriker efter hans namn nu.
Citera
2012-11-17, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Zlatan är ju en av världens 3 bästa och spelar i en sån skit liga som är värre en allsvenskan, Låt Zlatan få ett värdigt avslut nu på sin karriär i england istället som skriker efter hans namn nu.

Har du ens sett matcher ifrån Ligue 1? Är faktiskt förvånad över hur bra ligan är med tanke på hur lite man hör om den. Speciellt defensiven som ofta består av backar som till och med Zlatan ibland har problem med i närkamperna
Citera
2012-11-18, 04:50
Bannlyst
Gangstarap låt om Zlatan

http://www.youtube.com/watch?v=CTPVagKV6Wk

Översättning någon?
Citera
2012-11-18, 14:55
Medlem
Jonasssssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy

Zlatan är en katolik med ett muslimskt efternamn, svårare än så är det inte. Jag är en ateist med ett kristet efternamn, lite vanligare men ingen principiell skillnad.
Citera
2012-11-18, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Från Wikipedia: Efternamnet Ibrahimović kommer från fadern Sefiks sida och är muslimskt (av arabiska إبراهيم, Ibrāhīm).[50] Zlatan är emellertid troende katolik.

Har du andra uppgifter så är du välkommen med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonassssss
Zlatan är en katolik med ett muslimskt efternamn, svårare än så är det inte. Jag är en ateist med ett kristet efternamn, lite vanligare men ingen principiell skillnad.
Det räcker med att googla så ser man att han är muslim. Sen att några Zlatanfans har ett behov av att sabba svenska Wikipedia har inget med sanning att göra.

Jag och många till kommer jubla den dagen vi slipper Zlatan i det svenska landslaget! Den dagen så kanske svensk fotboll kan nå tillbaka till glansdagarna igen (såvida den inte fylls på med andra svartingar).
Citera
2012-11-18, 20:15
Medlem
Sluta överdriva Zlatan

Alltså, jag förstår inte grejen med att aftonbladet,expressen och fotbollskanalen (zlatan&barcelona-kanalen) skriver om Zlatan i var och varannan sport-tidning.

Att fotbollskanalen nyligen skrivit '' Ingen har väl missat Zlatans uppvisning mot England i onsdags där Sveriges superstjärna gjorde fyra mål och där hans sista mål nu rankas som ett av historiens snyggaste mål''.

Dom menade hans cykelspark och ja det var snyggt men målvakten stod fortfarande inte i målet, därför kan vi direkt inse att det inte var historiens snyggaste. 2. Att höja Zlatan till skyarna gör att det inom en snar framtid kommer bli en Zlatan-film där det kommer handla om Zlatans liv där Zlatan gör finter,konster och är bäst i världen på allt. Alltså kommer ingen ihåg hur han spelade egentligen.

FÖR FAN! VAKNA UPP, ALLTING HANDLAR INTE OM FOTBOLL. Zlatan är en fotbollsspelare som är jävligt bra på det men varför överdriva?

Han tjänar så mycket pengar att det är tillräckligt, det kommer sluta med att han kommer uppträda i (som det fanns en tråd om) melodifestivalen och där Zlatan tar hem allting. Zlatan kommer säkert bli en filmstjärna inom 20 år.

Inom 25 år är han väl en partiledare och om 40 år minns vi honom som statsminister.

Det jag vill komma fram till är att Zlatan är en profesionell fotbollsspelare och är en av världens bästa fortfarande men om 2 år är han inte det längre. Att Sveriges kommentatorer & liknande sedan överdriver allt som har med Zlatan å göra är bara pinsamt. Exempelvis Danmark är ett bättre lag och spelar som ett lag dessutom. I sverige så 'kan vi inte vinna utan Z enligt de flesta 'experterna'. Zlatan borde sluta få så mycket utrymme eftersom han inte direkt gör något för Svenskarna ändå.

Han gör 4 mål mot england, det är bra! MEN SLUTA BARA ATT ÖVERDRIVA.

Ärligt talat, är Zlatan så jävla bra?

Han lägger 1 mål/ varannan match och har gjort fler i landslaget med tiden fast är det så överdrivet mycket bättre än någon annan fotbollsspelare? Nej.
Citera
2012-11-18, 20:20
Medlem
Ja, Zlatan är jävligt bra och man överdriver inte alls när man skriver om honom.
Citera
2012-11-18, 20:22
Medlem
ViktorV1s avatar
Just nu anser jag Zlatan som absoluta världsklass. Kanske bara C.Ronaldo och Messi som är bättre.

Sen så skriver alla tidningar så mycket om han bara för det säljer och levererar klick som bara den. Bara att stå ut med det.
Citera
2012-11-18, 21:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Stör mej lite på engelska tidningar som skriver om att han aldrig skulle platsa i Premier League när dom i själva verket inte ens har en spelare som är bättre..

Oh the irony...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in