Citat:
Ursprungligen postat av SebbeNo
Dessutom är han inte turk. Skulle vilja påstå att han bidrar med mer till Sverige är vad de flesta som sitter och hänger på FB och skulle mycket hellre kasta ut dig ur Sverige än Zlatan.
Men vad vet jag.. Eftersom jag är född i Norge så är ju även jag en invandrare..
Du är född i Norge av pakistanska föräldrar och du tror att du är norsk? Total utrotning av massinvandrarna vore det enda rätta för att Norge och Sverige skulle komma tillbaka till fornstora (fotbolls)dar. Sverige kommer aldrig bli lika bra som vi en gång var med 100% riktiga svenskar i laget. Turkar som Zlatan förstör bara det svenska och att media och andra äckliga halvapor gör sitt yttersta för att använda kroknäsan är bara ytterligare ett steg i kränkningen av det vita svenska folket. Zlatan, en medelmåtta!
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfyllerist
Zlatan ger oss så mycket mer än vad någon annan svensk gör och hela landet lyser liksom upp tack vare detta geni. Sen är det ju inte Zlatans fel att andra använder honom som slagträ? Men även utan honom så förstår dom flesta att rasism är fel och att alla kvinnor inte är horor som ni tycker. Dessutom är ni själva duktiga på att våldta och misshandla så kasta inte sten i glashus, det gäller både höger och vänsterextremister.
Men nog om politik nu. Cirkus Zlatan drar vidare och vi alla får försöka hänga med

Zlatan är en turk och ger bara er svartingar något. För oss riktiga svenskar är han en parasit och svenskhatare. En riktig svensk sjunger nationalsången! Nej, det är dags att vägra honom i det svenska landslaget så kan han spela i muslimska Bosnien istället, där han hör hemma!
Svartingar duger bara till en sak, att misshandla småtjejer och 90-åriga tanter, våldta och mörda blonda svenskor och att gängvåldta allt som rör sig. Apor helt enkelt. Zlatan är en av dom och ska såklart inte spela med i ett svenskt landslag.
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Inte första gången jag ser dig sprida din vidriga dynga. Du kan uppenbarligen inget om fotboll och sen att du inte heller är frisk är också det lika uppenbart.
Har jag skrivit om dig på FB? Ja, du skriver ju at jag spridit dig på på FB. Och ja, jag kan mer om fotboll än de dårar som på allvar tror att Zlatan är någon slags gud. Zlatan är bara en turk med gigantisk näsa och hyffsat bollsinne. Dock långt ifrån att vara någon Messi, Skoglund, Liedholm eller någon annan riktigt fotbollslirare.