2012-07-18, 20:56
Bannlyst
http://youtu.be/g-hiVgkxxSM
Citera
2012-07-19, 00:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayHuman.Vittorio
Mäktigt!

Zlatan borde ju trots allt vara nöjd med övergången.. Inte bara lönemässigt då Milan lovade bra värvningar inför den kommande säsongen och skaffar folk från mittenlag i Serie A.. Det har väl gått sisådär kan man säga.

Dyraste spelaren har genom tiderna har han ju hunnit bli också, det är inte fy skam direkt.
Citera
2012-07-19, 08:51
Bannlyst
Zlatan går dit där det finns pengar det är ju inte konstigt.
Citera
2012-07-19, 08:59
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikkiLauda
Det var Milan som ville bli av med honom. Såklart går han då till en klubb som kan betala hög lön. Vilken arbetstagare tänker inte så?
Citera
2012-07-19, 09:15
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:

Udda.. de går med 10 vakter omkring honom för att skydda honom när de ska genom folkmassan.. Ingen som kunde tänkt till och sett till att kravallstaketet inte stod med 1 meters mellanrum.
Citera
2012-07-19, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Som alla normalbegåvade inser är Pars SG rena skämtet. Laget kommer inte vinna en vettig titel under de närmaste 30 åren.

Det är på sin plats att komma ihåg att PSG redan haft en storhetstid på 90-talet när man bl.a. vann Cupvinnarcupen och kom till semi i CL efter att bl.a. ha slagit ut Barcelona. Det enda som krävdes den gången var ett kapitaltillskott av nya ägare, med den skillnaden att det rörde sig om betydligt mindre pengar då än det gör nu.

Manchester City kämpade för att undvika nedflyttning säsongen innan de blev förstärkta av utländskt kapital.
Senast redigerad av Asteriks 2012-07-19 kl. 12:54.
Citera
2012-07-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriks
Manchester City kämpade för att undvika nedflyttning säsongen innan de blev förstärkta av utländskt kapital.
PSG har dessutom flera fördelar som inte City har. Man spelar i en liga där konkurrensen inte är lika hård, man kan alltså satsa betydligt mer på CL när man etablerat sig där om ett par år. Men kanske framför allt - man är i princip det enda laget i världsstaden Paris. Där finns mycket potential tror jag.
City har ju inte bara mördande konkurrens i ligan, man bor också granne med ett av världens bästa lag i en stad som rimligtvis inte lockar lika mycket som Paris.
Citera
2012-07-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikkiLauda

Han har pengar så det räcker.
Citera
2012-07-19, 18:57
Bannlyst
Undra vilket nummer Zlatan får? Antingen så gör man något halvfult och tar ifrån exempelvis Hoarau nummer nio eller så gör man ett undantag och ger Zlatan tillåtelse till att få bära nummer 007. Ser inga andra alternativ.
Citera
2012-07-19, 20:07
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Undra vilket nummer Zlatan får? Antingen så gör man något halvfult och tar ifrån exempelvis Hoarau nummer nio eller så gör man ett undantag och ger Zlatan tillåtelse till att få bära nummer 007. Ser inga andra alternativ.

Jag har för mig att jag läste att han skulle få nummer 9. Kan dock ha fel.
Citera
2012-07-19, 20:22
Medlem
Citat:
Hade jag fått bestämma så skulle han ha tröja nummer 1
Citera
2012-07-20, 18:40
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ingen i PSG har väl nummer 11 och då lär han väl få det?

Edit: Hade fel, glöm vad jag skrev.
Senast redigerad av Bisarro 2012-07-20 kl. 18:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in