Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Då tycker du även att en tränare heller ej bör skrika och gestikulera åt sina spelare? Zlatan är Hamrens högra hand på planen, och tänder du inte till lite extra när tränaren eller lagkaptenen "skäller" på dig så ska du inte hålla på med fotboll.
Men som sagt du är synonym med den svenska jantelagen, när han presterar i världsklass på planen så gnälls det på att han inte vet vem gijjo är eller att han skäller på lagkamrater

Det är skillnad på att gestikulera och skrika som tränare och att vara tjurig och vresig som spelare. Det måste väl till och med du kunna förstå?
Ska bli kul att se hur det går för PSG, ligan lär inte vara några problem. Att komma långt i CL är inte lika självklart, det är bara att se på City som satsat stenhårt under några år men inte kommit långt i CL.
Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Jag tror Zog Rules föredrar att Zlatan istället hänger upp en anonym lapp på hörnflaggan:
- Till den som inte tar löpningen, ta den eller så ringer jag Hamren. //Mvh Arg medspelare
Då tror du fel. Jag föredrar en kapten som kan leda laget, lyfta laget. Det har Zlatan aldrig gjort utan han går mest omkring och är lite sur och gnällig. Det är en grym spelare men inte en bra kapten.