2012-07-12, 14:55
Medlem
DaveGrohls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Verkar som Zlatan redan är klar för PSG.

Det blir nog ingen CL pokal för Zlatan.
Just nu ser ju PSGs trupp betydligt starkare ut än Milans, samt att PSG verkar vara beredda att värva ännu mer och Milan påstås ha värvat klart. Så nog är det väl ett byte uppåt (iaf om Silva hänger med). Ligan är lite sämre men det blir enklare för honom att vinna den och vinna skytteligan, vilket han kommer göra om han går dit.

Men hade hellre sett att han gick till City eller Real
Citera
2012-07-12, 15:54
Medlem
Har ni reggat er på PSG-sidan på svenska fans nu.

LOL på era profiler ser man att ni håller/hållt på Ajax, Juve, Inter, Barca, Milan och nu PSG

Haha .

Blir övrgången spikad idag tro?
Citera
2012-07-12, 16:03
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Då tycker du även att en tränare heller ej bör skrika och gestikulera åt sina spelare? Zlatan är Hamrens högra hand på planen, och tänder du inte till lite extra när tränaren eller lagkaptenen "skäller" på dig så ska du inte hålla på med fotboll.
Men som sagt du är synonym med den svenska jantelagen, när han presterar i världsklass på planen så gnälls det på att han inte vet vem gijjo är eller att han skäller på lagkamrater

Det är skillnad på att gestikulera och skrika som tränare och att vara tjurig och vresig som spelare. Det måste väl till och med du kunna förstå?

Ska bli kul att se hur det går för PSG, ligan lär inte vara några problem. Att komma långt i CL är inte lika självklart, det är bara att se på City som satsat stenhårt under några år men inte kommit långt i CL.

Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Jag tror Zog Rules föredrar att Zlatan istället hänger upp en anonym lapp på hörnflaggan:
- Till den som inte tar löpningen, ta den eller så ringer jag Hamren. //Mvh Arg medspelare

Då tror du fel. Jag föredrar en kapten som kan leda laget, lyfta laget. Det har Zlatan aldrig gjort utan han går mest omkring och är lite sur och gnällig. Det är en grym spelare men inte en bra kapten.
Citera
2012-07-12, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Har ni reggat er på PSG-sidan på svenska fans nu.

LOL på era profiler ser man att ni håller/hållt på Ajax, Juve, Inter, Barca, Milan och nu PSG

Haha .

Är du scizo eller vem diskuterar du med?
Citera
2012-07-12, 17:41
Medlem
Mellbergans avatar
Oerhört tråkigt om Z går till PSG. Visst själva laget håller bra klass men fortfarande långt ifrån att kunna ta CL-Guld. Hade gärna sett Z i premier league. Men nu lär ju den drömmen gå i kras nu.
Citera
2012-07-12, 17:54
Medlem
JustZlatans avatar
Jag har alltid tyckt att PSG är det bästa laget. Zlatan kommer göra mycket nytta där.
Citera
2012-07-12, 18:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag har alltid tyckt att PSG är det bästa laget. Zlatan kommer göra mycket nytta där.
Har du helt seriöst alltid tyckt det?

Men att Zlatan kanske går dit är ingenting annat än en nedförsbacke i hans karriär och vad är det för spel Milan håller på med egentligen? Att kräva att få honom att halvera lönen är ju nästan som att be honom att flytta från klubben, man gör inte så mot sin bäste spelare! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/italien/zlatan/article15109844.ab

Dom gör även exakt samma sak mot Thaigo Silva, inget mej emot då Milans chanser minskar drastiskt för succé i CL och i Serie A kommer dom väl knappast ha en chans på guld men för Zlatans egen skull så skulle det inte vara bra med en flytt till PSG.

Ärligt talat så skrämmer nästan tanken på att få se Zlatan i PSG mej.. Då kan han lika gärna kyssa CL pokalen hejdå..
Citera
2012-07-12, 18:11
Medlem
chran508s avatar
Zlatan är närmare CL-pokalen i PSG än vad han är i Milan.
Citera
2012-07-12, 18:35
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

And so it begins.
Citera
2012-07-12, 19:03
Medlem
snillet_1s avatar
Lite tragiskt att det mest bestående minnet av Zlatan kommer att bli hur pengahungrig han var.
Citera
2012-07-12, 19:06
Medlem
kommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Lite tragiskt att det mest bestående minnet av Zlatan kommer att bli hur pengahungrig han var.

Helt ärligt tror jag det handlar mer om nya utmaningar och att försöka vinna den där jävla champions. Så som Milan värvar kan de bara drömma om en CL-titel på ett tag. Zlatan själv förstår väl det också.

Usch för den franska ligan förresten. Det görs mindre mål där i snitt per match än Serie A, tror siffran låg på 2.05 eller något. Det räcker med att jag ser ett franskt lag i CL, rena kräksmaken i munnen.
Senast redigerad av kommunist 2012-07-12 kl. 19:09.
Citera
2012-07-12, 19:18
Medlem
Seppo1337s avatar
Om Zlatan går till PSG vill jag ha en ny " Jag är Zlatan - Del 2" för att höra hans version och syn på detta. Jag tänker absolut inte att han är ute efter pengarna, men om Milan vill ha bort honom, eller halvera lönen som det snackas om förstår man väl att han vill gå. Och då är antagligen PSG den bästa klubben som erbjudit honom ett kontrakt, och därför väljer han att gå dit. Även om Zlatan skulle halvera lönen och vara kvar, så har nog PSG större chans på champions ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in