2010-08-29, 04:58
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeness
Varit milanista sen så länge jag kan minnas typ. är rätt nöjd med zatanvärvningen, men det hade varit bättre med Dzeko. aja, rossoneri per siempre

Dzeko är målfarligare men Zlatan är mer komplett dessutom känner han kulturen och språket vilket kanske hade blivit ett problem för Bosniern.
Citera
2010-08-29, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Då hade jag blivit en ledsen man. Något Milanfan här, eller någon annan som är mer insatt än mig, vad tycker Milanfansen om Zlattes övergång?

När man läser Milan forum så är de flesta mycket glada och nöjda och ser fram emot att se Zlatan i en milan tröja.
Citera
2010-08-29, 10:08
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
När man läser Milan forum så är de flesta mycket glada och nöjda och ser fram emot att se Zlatan i en milan tröja.

http://forum.acmilan-online.com/showthread.php?t=11561&page=185

Från när han blev klar igår, och kollar man framåt i tråden så inser man att han är gud där borta. Finns nog ingen spelare dom hellre hade velat ha
Citera
2010-08-29, 10:21
Medlem
Äntligen får vi se Zlatan där han hör hemma, milano! sen att det blev underdogen milan istället för numera pretto-inter var perfekt! Nu hoppas vi på riktigt mycket fulspel, bråk, sköna mål, igoreringar av lagkamrater, och allt annat som gör Zlatan till Zlatan. I Milan är han kung och kan göra precis vad f-n han vill

skönt o slippa se honom toffla sig för lagkamraterna i barca när han är och alltid varit en individualist.

frågan man haft ett helt år kvarstår dock; hur tänkte Pep när han köpte Zlatan? Anfallet var redan perfekt, med eller utan Etoo.

Skitsamma, nu ska det iaf bli kul o följa Milans förhoppningsvis riktigt smutsiga och stökiga matcher
Citera
2010-08-29, 10:41
Medlem
iPees avatar
Som Milansupporter in i själen kan jag tala om för er att jag är extremt glad över Ibras ankomst!!
Hoppas han får träna lite med grabbarna redan idag för att spela match mot Lecce redan ikväll!

Tacka gudarna att Zlatan är från sverige - nu flyttar tv-kanalerna om och slänger in Milan - Lecce på tv4 sport!!
Citera
2010-08-29, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Som Milansupporter in i själen kan jag tala om för er att jag är extremt glad över Ibras ankomst!!
Hoppas han får träna lite med grabbarna redan idag för att spela match mot Lecce redan ikväll!

Tacka gudarna att Zlatan är från sverige - nu flyttar tv-kanalerna om och slänger in Milan - Lecce på tv4 sport!!

Jag har inte följt Serie A så där intensivt på många år men det lilla jag sett så har ju Milan inte direkt varit som i fornstora dagar. Är verkligen Milan topp 3 i Italien nu? Nog räknas Juve , Inter och Roma före?
Citera
2010-08-29, 11:10
Medlem
Eitzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Gillar hur nyheten presenteras på Milans hemsida: http://www.acmilan.com/
Jag skulle bara in och kolla om de gett snubben något nummer än och förstasidan som dök upp var helt klart maffig.
Citera
2010-08-29, 11:29
Medlem
NWOBHMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jag har inte följt Serie A så där intensivt på många år men det lilla jag sett så har ju Milan inte direkt varit som i fornstora dagar. Är verkligen Milan topp 3 i Italien nu? Nog räknas Juve , Inter och Roma före?
Milan kom trea i Serie A och Juve kom sjua förra säsongen, så Milan får nog fortfarande räknas som bättre.
Citera
2010-08-29, 11:37
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee

Sådant funkar inte i Milan. Milan är det italienska lag som har drivit den interna familjesammanhållningen in absurdum. Man har knappt förmågan att sälja gamla 37-åringar.

På ett sätt kan det vara positivt om Zlatan skakar lite liv i mysgänget på Milanello.
Citera
2010-08-29, 11:43
Medlem
Cheppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Robinho har redan sagt att han börjar i Milan om Zlatan gör det. Det finns en chans att han gör det i Januari. Om Galliani (som sålde Shevchenko för 50m euro, Kaka för 65, fick den riktige Ronaldo helt gratis och köpte Ronnie för halva priset) vill ha Robinho, råder det ingen tvivel om att han kommer att få honom.

återigen, källa på det där?
Citera
2010-08-29, 11:49
Medlem
Vilket tröjnummer tror ni zlatan får?
Inzaghi har ju 9 men tror ni han får byta?
Citera
2010-08-29, 11:55
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klammer
Vilket tröjnummer tror ni zlatan får?
Inzaghi har ju 9 men tror ni han får byta?

Nej, tror inte att Ibra bryr sig så mycket om vilket nummer han får med tanke på att han hade 8 i Inter samt 9 i Barca och har 10 i landslaget. Så Pippo behöver knappast byta och Zlatan väljer förmodligen ett nummer som inte är upptaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in