2010-03-10, 13:59
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thakiing
Å andra sidan har Zlatan bättre målsnitt den här säsongen än vad Eto'o har...

Kanske för att båda spelar i klubbar som inte passar dem?
Citera
2010-03-10, 17:10
Medlem
shugamanos avatar
Att bli köpt till barcelona för att gå direkt rakt in i startelvan är nog det största som kan hända en som fotbollsspelare och sen inte kämpa och visa sig allmänt uttråkad som Zlatan gör visar bara vilken osympatisk spelare han är. Vem som helst hade varit överlycklig för att starta i barcelona som anfallare!
Citera
2010-03-10, 17:36
Medlem
Lucens avatar
Zlatan måste ju ha några personliga problem där nere.
Kanske just med Messi eller något liknande.
Ge honom tid så kommer han dominera som den stora spelare han är.

Förresten tror jag Messi är lite rädd för Zlatan eftersom han är så pass bra
och Messi känner sig hotad på sin tron. Därför inte passningar kommer och allt omkring det.
Citera
2010-03-10, 17:42
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
och Messi känner sig hotad på sin tron. Därför inte passningar kommer och allt omkring det.

Det där köper jag inte för 5 öre, jag menar det är två vuxna professionella spelare, inte fan håller dom på med såna där dagis fasoner.
Citera
2010-03-10, 18:41
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Du har inte sett någon Barca-match på ett antal veckor va?
Citera
2010-03-10, 23:58
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Det där köper jag inte för 5 öre, jag menar det är två vuxna professionella spelare, inte fan håller dom på med såna där dagis fasoner.

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du har inte sett någon Barca-match på ett antal veckor va?

På högsta nivån är oftast de flesta divor, speciellt anfallare. Kommer det någon ny vill man visa som
äger planen.

Jag har sett deras matcher ja. Du måste ju va blind ifall du inte ser vilka passningar som hade kunnats göra men som skipas eftersom någon annan får passningen eller det kommer ett skott.

Alla resonerar vi olika och detta är min åsikt.
Jag hoppas de kommer över detta och Zlatan kommer i form så de kan bilda världens bästa anfallspar.
Citera
2010-03-11, 02:05
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
På högsta nivån är oftast de flesta divor, speciellt anfallare. Kommer det någon ny vill man visa som
äger planen.

Jag har sett deras matcher ja. Du måste ju va blind ifall du inte ser vilka passningar som hade kunnats göra men som skipas eftersom någon annan får passningen eller det kommer ett skott.

Alla resonerar vi olika och detta är min åsikt.
Jag hoppas de kommer över detta och Zlatan kommer i form så de kan bilda världens bästa anfallspar.

Å nej Zlatan får inte dom rätta passningarna snyft snyft. Kom in i matchen för fan! Om du inte presterar med dom spelarna runt omkring dej så får du kliva åt sidan.

Sätter en slant på att Zlatan hamnar i Man City.
Citera
2010-03-11, 02:07
Bannlyst
Sätter min slant på att han hamnar i Real.
Citera
2010-03-11, 02:28
Medlem
Manomarens avatar
Inte en chans att barca skulle sälja han, gjorde det otroligt bra första terminen,
dock har han varit riktigt svag de senaste 7-8 matcherna men aldrig att barca
spenderar 500mille+etoo för att han ska skriva på för 5 år och sedan lämna efter 1,
skulle max få 300 mille för han under sommaren om detta nu skulle hända,
+ att det är fortfarande 10-15 matcher kvar för han att spela och återbevisa att han platsar...
Citera
2010-03-11, 13:57
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Å nej Zlatan får inte dom rätta passningarna snyft snyft. Kom in i matchen för fan! Om du inte presterar med dom spelarna runt omkring dej så får du kliva åt sidan.

Sätter en slant på att Zlatan hamnar i Man City.

Jag syftade på passningar från Messi, inte hela laget.
Plus så sa jag att han inte är bra för tillfället och att han får komma igen så
det rullar på för hela laget.
Varför tror du det gick så bra för honom i början? Tror du det va tur eller? Han är i
en svacka just nu.
Citera
2010-03-14, 20:48
Medlem
....nä, jag tycker nog Zlatan är både bättre och viktigare för Barca än Messi...
Citera
2010-03-14, 20:58
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdslVerbe
....nä, jag tycker nog Zlatan är både bättre och viktigare för Barca än Messi...

Bumpa inte den här jävla tråden, jag skäms över att va medlem på FB varje gång jag ser frågeställningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in