2010-08-29, 18:37
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Kan du förklara varför det går så dåligt för Benitez då? Problemet med dig är att du inte verkar fatta hur mycket ett lag påverkas beroende på vad för typ av tränare man har. Såna enkla saker ska man förstå.

Men seriöst, va?
Var går det dåligt för Benitez? i Liverpool där han vann CL och var i final ett annat år?
Eller i Inter där han spelat 2 matcher?
Jag har full förståelse för en tränares betydelse för sitt lag, det är precis den punkten du inte klarar att fatta när du skriver att _allt_ var Mourinho's förtjänst.

Lägg ned denna diskussion nu, det är inte intressant att prata med dig.
Citera
2010-08-29, 18:38
Medlem
natemeds avatar
Tycker det är humor att gullandet är slut nu med Barcelona. I ett år fick vi höra vilken fantastisk klubb och tränare det fanns. Och nu dags för Milan...
Citera
2010-08-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natemed
Tycker det är humor att gullandet är slut nu med Barcelona. I ett år fick vi höra vilken fantastisk klubb och tränare det fanns. Och nu dags för Milan...

Håller med till 100%. Nu älskar ALLA Milan och har hållt på Milan i hela sitt liv. Som sagt, var samma sak med Barca. Ska man säga grattis Milano? Åter igen kommer ni invaderas av fotbollsexpert-Svensson och Co! Jag måste dock medge att trots att jag är Romanista när det gäller Serie A, så kommer det bli kul att följa Milan. Men jag kommer inte börja "suga av klubben" bara för att ibra har anlänt
Citera
2010-08-29, 19:07
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natemed
Det har pågått längre än ett år och är knappast endast ett svenskt fenomen.
Citera
2010-08-29, 19:20
Medlem
Phaseouts avatar
San siro kommer att implodera av egocentrism när Zlatan presenteras och skakar hand med Silvio Berlusconi.
Citera
2010-08-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phaseout
San siro kommer att implodera av egocentrism när Zlatan presenteras och skakar hand med Silvio Berlusconi.

Ser det framför mig, publiken skanderar "IBRA IBRA IBRA IBRA". Någon som vet om man kommer få se något från TV sändningen när han presenteras?
Citera
2010-08-29, 19:25
Medlem
natemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Det har pågått längre än ett år och är knappast endast ett svenskt fenomen.

Du får väl ändå hålla med om att vi svenskar och svensk media har tagit det till absurd nivå?
Citera
2010-08-29, 19:25
Medlem
Kesslers avatar
Orkar aldrig bry mig om Zlatan, inte för att jag ogillar honom utan för att jag är så jävla trött på allt tjat om honom i media osv. Hursomhelst, är inte Inter-supportrarna irriterade på Zlatan?
Citera
2010-08-29, 19:26
Medlem
kommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Orkar aldrig bry mig om Zlatan, inte för att jag ogillar honom utan för att jag är så jävla trött på allt tjat om honom i media osv. Hursomhelst, är inte Inter-supportrarna irriterade på Zlatan?

Är inte alla irriterade på Zlatan?
Citera
2010-08-29, 19:27
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler

Det är nog delade meningar där, ett riktigt fan kan inte hata honom för vad han presterade på planen i Inter iaf.
Citera
2010-08-29, 19:30
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Men seriöst, va?
Var går det dåligt för Benitez? i Liverpool där han vann CL och var i final ett annat år?
Eller i Inter där han spelat 2 matcher?
Jag har full förståelse för en tränares betydelse för sitt lag, det är precis den punkten du inte klarar att fatta när du skriver att _allt_ var Mourinho's förtjänst.

Lägg ned denna diskussion nu, det är inte intressant att prata med dig.
Men gråt då. Det var du som började argumentera mot mina åsikter, om du inte minns det. Efter några månader kommer du märka vem som har fel.
Citera
2010-08-29, 19:33
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Det är nog delade meningar där, ett riktigt fan kan inte hata honom för vad han presterade på planen i Inter iaf.
Jo men har inte hört någonting om vad Inter-supportrarna tycker. Jag menar de borde ju tycka att han är en äcklig horunge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in