Citat:
Ursprungligen postat av Ajfon
Men om jag inte tycker det FULLT UT då? om jag tycker Henrik Larsson är vår största någonsin? Herregud, gör det mig till rasist?
När man inte tycker att Zlatan är bäst, då är man rasse minsann....
Nej du är absolut inte rasist om du inte tycker att Zlatan är den bästa svenska fotbollspelaren någonsin.
Jag tycker att Zlatan är en av de bästa fotbollspelarna i världshistorien, misstolka mig inte, jag skriver bara att han är
en av de bästa spelarna, inte den bästa. Jag tror att Zlatan kommer att kommas ihåg tillsammans med namn som Beckenbaur, Zidane, Ronaldo, Beckham, Del Piero, Cantona. Likaså kommer även Henke att minnas.
Bojan Djordic är och och kommer alltid att förbli en pajas, en clown, som tycker sig veta bäst och som säkert skyller sin egna karriär på den svenska rasismen. Inte på sina skador, utan på rasism. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om Bojan gjorde ett uttalande om några år där han beskriver hur dumma alla svenska läkare har varit mot han, och inte gjort sitt bästa för att han skall bli bra. Allt för att han var invandrare.
Zlatan är utan tvekan den mest hypade spelare eller kanske tillochmed människa vi har haft i Sverige, det påverkar nog många att tro att han är den bästa spelare vi någonsin haft.
Personligen tycker jag att Zlatan är den bästa spelaren Sverige någonsin har producerat.