2012-12-17, 20:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Du minns fel. Zlatan tacklade Materazzi som en liten kyckling. Här är videon:
http://www.youtube.com/watch?v=eIcQEmyImXE
Eller så var det denna video han syfta på: http://www.youtube.com/watch?v=zHSda0iS3es

Ifall nu Materazzis syfte var att visa vart skåpet ska stå blev det nog misslyckat.
Citera
2012-12-17, 21:16
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag tycker inte hans stämpling i Lovrens (Le Louvre ) ansikte såg ut att vara gjort med flit. Zlatan fokuserar på bollen och hoppar över Lovren så mycket det går. Inte värt nån avstängning, det var inte som karatesparken mot målvakten för nån månad sen.
Citera
2012-12-17, 22:03
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jag tycker inte hans stämpling i Lovrens (Le Louvre ) ansikte såg ut att vara gjort med flit. Zlatan fokuserar på bollen och hoppar över Lovren så mycket det går. Inte värt nån avstängning, det var inte som karatesparken mot målvakten för nån månad sen.
De vill bara få honom avstängd så att de skall ha någon chans i ligan nu när PSG har kommit igång på allvar.
Citera
2012-12-17, 22:15
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore kul om han efter PSG gjorde en sejour i Chelsea, det eller i Real Madrid.

Hoppas han klarar tempot i England.
Citera
2012-12-17, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII

Hoppas han klarar tempot i England.

Jag är tveksam där. Zlatan har blivit riktigt jävla orörlig på bara några år. Det är sällan han kommer med fart mot motståndare och då är det lätt att avväpna honom. Han lever på sitt spelsinne och att han alltid hittar den kluriga passningen till sina lagkamrater.

Ytorna i England är obefintliga.
Citera
2012-12-17, 22:33
Medlem
freeriderXIIs avatar
Japp de springer som dårar och det krävs ultratekniska lag som aldrig tappar bollen (Barca) för att besegra dem. Eller lag som springer ännu mera.

Frågan är vilket lag han skulle platsa bäst i , i just Premier League ?

Vilket lag kan ge honom flest bollar ?

På kroppen eller i djupled.
Senast redigerad av freeriderXII 2012-12-17 kl. 22:38.
Citera
2012-12-17, 22:36
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikanderskan
Jag är tveksam där. Zlatan har blivit riktigt jävla orörlig på bara några år. Det är sällan han kommer med fart mot motståndare och då är det lätt att avväpna honom. Han lever på sitt spelsinne och att han alltid hittar den kluriga passningen till sina lagkamrater.

Ytorna i England är obefintliga.
Precis! Jävla otur för England att det var Zlatans snabba onda tvillingbror som krossa dem med 4 mål senast. För han själv är ju för långsam för att göra mål. Idiotiskt argument.
Senast redigerad av Mellbergan 2012-12-17 kl. 22:40. Anledning: fel
Citera
2012-12-17, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Precis! Jävla otur för England att det var Zlatans snabba onda tvillingbror som krossa dem med 4 mål senast. För han är ju för långsam för att själv göra mål. Idiotiskt argument.

Jag tror inte Zlatan hade varit lika dominant i PL som i Italien eller Frankrike. Men det är vad jag tror.
Citera
2012-12-17, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Japp de springer som dårar och det krävs ultratekniska lag som aldrig tappar bollen (Barca) för att besegra dem. Eller lag som springer ännu mera.

Frågan är vilket lag han skulle platsa bäst i , i just Premier League ?

Vilket lag kan ge honom flest bollar ?

På kroppen eller i djupled.

City hade passat bäst för hans spelstil med snabba kontringar.
Citera
2012-12-17, 23:05
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikanderskan
Jag tror inte Zlatan hade varit lika dominant i PL som i Italien eller Frankrike. Men det är vad jag tror.

Jap, men "tror" gör man i kyrkan. Zlatan har varit enastående bra både mot engelska klubblag och det engelska landslaget i slutet av hans karriär. Ser inte logiken i varför detta plötsligt skulle förändras över en natt för att han flyttade till England. Faktum är att han på senare tid presterat mycket bättre mot det engelska landslaget än vad han förr i tiden gjorde som "snabb och ung".

Det här en åsikt som man hör ofta. Som enligt mig är helt utan logik. Nu har han spelat i 7 olika klubbar i 5 olika ligor och gjort det mycket bra i samtliga. Måste han spela i jordens alla ligor för att bevisa sig som en spelare i världsklass? Det framgår tydligt att han håller en hög nivå vart han än spelar. Däremot Messi som bara spelat i en liga är det ju en "annan" sak med såklart.

Edit: Läste igenom mitt inlägg och det var inte meningen att framstå som otevligt mot dig vikanderskan, om det nu kommer att tolkas så från din sida. Du har rätt till din egen åsikt men jag håller inte med dig. Jag hade också viljat att han gått till England. En av anledningarna till det är för att såna som dig skulle bli överbevisade en gång för alla.
Senast redigerad av Mellbergan 2012-12-17 kl. 23:33. Anledning: fel
Citera
2012-12-17, 23:36
Medlem
Zlatan hade klarat PL lika bra som han klarar andra ligor.
Citera
2012-12-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Du minns fel. Zlatan tacklade Materazzi som en liten kyckling. Här är videon:
http://www.youtube.com/watch?v=eIcQEmyImXE

Och här var vi läskunniga märker jag!

När Zlatan spelade i Juventus skrev jag. Det där var efter, de hade till och med spelat tillsammans i Inter innan.

Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Zlatan hade klarat PL lika bra som han klarar andra ligor.

Sant, det är stolligt att tro nåt annat. Med hans fysik så hade det till och med gynnat honom då domarna inte är lika blåsglada i England.
Senast redigerad av terribilis 2012-12-17 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in