2010-08-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Pirlo funkar fortfarande, in med Boateng istället för Seedorf så kan det nog funka.

Varför? Seedorf är ju Zlatans antites. Presterar ofta i större matcher.
Citera
2010-08-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Orkar aldrig bry mig om Zlatan, inte för att jag ogillar honom utan för att jag är så jävla trött på allt tjat om honom i media osv. Hursomhelst, är inte Inter-supportrarna irriterade på Zlatan?
Inte dåligt att hitta in hit då
Citera
2010-08-29, 23:47
Medlem
Men alla stjärnspelare finns ju i premier league och la liga! Varför väljer han Serie A. Är det bara ren desperation, sista minuten lösningen?
Citera
2010-08-29, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Men alla stjärnspelare finns ju i premier league och la liga! Varför väljer han Serie A. Är det bara ren desperation, sista minuten lösningen?

Enda laget i England som vill ha han är Man Shitty och de spelar inte i Europas finrum dvs CL samt om nu Real Madrid var intresserade tror jag inte Barca var intresserade av att förstärka en konkurrent sen är de inte många klubbar som har råd med hans lön, du får väga in sånt också
Citera
2010-08-29, 23:56
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jo men har inte hört någonting om vad Inter-supportrarna tycker. Jag menar de borde ju tycka att han är en äcklig horunge?
Det är Intersupportrarna han syftar på. Det är nog som sagt delade meningar där. Vissa lär hata han för att han går till Milan, andra kommer förmodligen visa respekt istället med tanke på vad han har gjort för Inter.
Citera
2010-08-30, 00:17
Medlem
cudders avatar
Fan vad skönt att se Zlatan i Milan!
Citera
2010-08-30, 00:50
Medlem
Citat:

Han gillar inte regn har han sagt och i England regnar det ju mycket, Real Madrid är det enda laget i Spanien han skulle kunna gå till och de har inte visat intresse återstår då bara Italien. Han är ju den största stjärnan i Serie A och det kan inte vara helt fel ändå att vara kung i Italien.
Citera
2010-08-30, 01:26
Medlem
ischs avatar
Citat:

Hade det kommit ett matchade bud ifrån tex. Chelsea så tror jag inte att vi hade sett Zlatan gå tillbaka till Italien. Nu blev det ju mer eller mindre att välja mellan ett Milan som ville ha honom (och som lirar i CL) eller stanna i en klubb där han inte har tränarens stöd och egentligen inte behövs. Så, ja, indirekt blev han utskickad i någon form av desperation ifrån Barcas sida.
Citera
2010-08-30, 02:19
Medlem
Infinitums avatar
När är Zlatans första match med Milan?
Citera
2010-08-30, 04:00
Medlem
kavajmongots avatar
Hur ser egentligen italienare på en kille som kommer från ett förflutet i både Juve och Inter och sen går till Milan?
Citera
2010-08-30, 04:19
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
Hur ser egentligen italienare på en kille som kommer från ett förflutet i både Juve och Inter och sen går till Milan?

Det ska inte vara några problem, inget grishuvud ala Figo haha.
Få har spelat i alla 3 men hoppa från Milan -> Inter eller tvärtom finns en del som Thomas Helveg, Cristian Brocchi, Pirlo, Seedorf och Ronaldo.
Citera
2010-08-30, 06:04
Medlem
Anonymusiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Jag tänkte antal per säsong 35 stycken ?

Ja ja. Det var en annan femma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in