2010-08-30, 06:07
Medlem
Anonymusiuss avatar
Bemötandet får mig att få gåhud.

http://www.youtube.com/watch?v=Mly-QOSd66s
Citera
2010-08-30, 08:41
Medlem
job666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymusius

Second that! Otroligt mäktigt! Vi pratar ändå om en av världens största klubbar och han blir mottagen som en frälsare. Om han kan leverera ens 1 titel så kommer han han för evigt skriva in sig som kungen av Milano oavsett lag!
Citera
2010-08-30, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av job666
Second that! Otroligt mäktigt! Vi pratar ändå om en av världens största klubbar och han blir mottagen som en frälsare. Om han kan leverera ens 1 titel så kommer han han för evigt skriva in sig som kungen av Milano oavsett lag!
Kungen av milano? Hört talas om Marco van basten t ex?
Citera
2010-08-30, 09:00
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sean-Avery
Kungen av milano? Hört talas om Marco van basten t ex?
Ja, han får nog jobba lite för att bli kung där...
Citera
2010-08-30, 09:13
Medlem
Anonymusiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Ja, han får nog jobba lite för att bli kung där...

Jag vet inte om han menade just Ac Milan utan i just staden Milan. Du har ju även Inter Milan
Citera
2010-08-30, 09:36
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag vet inte om han menade just Ac Milan utan i just staden Milan. Du har ju även Inter Milan
Kanske, men eftersom han nämnde van Basten utgick jag från att han menade AC Milan.
Citera
2010-08-30, 09:51
Bannlyst
Jag menar bara att det finns mycket större fotbollsspelare som spelat i milano. Vare sig det är Internazionale eller AC Milan.
Citera
2010-08-30, 10:37
Medlem
Citat:

Någon som kan italienska och vet vad mannen med mikrofonen frågade Zlatan samt vad han svarade?

I övrigt är jag lite besviken att det blev Serie A igen, skulle vilja se Zlatan pröva sina vingar i Premier League i t.ex. Manchester City.

Som jag trodde från början blev hans sejour i Barcelona kortvarig, sade så fort övergången blev klar att han inte skulle passa in i Barca. De behöver en central anfallare som går i djupled, någon som Eto'o eller Villa. Kan dock inte säga att Zlatan misslyckades så mycket i Barcelona som jag trodde att han skulle göra, det såg ju som bekant riktigt bra ut i början av säsongen. Jag hade förväntat mig något i stil med det han visade upp sista halvan av säsongen under hela säsongen.
Citera
2010-08-30, 11:11
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentJonsson
Någon som kan italienska och vet vad mannen med mikrofonen frågade Zlatan samt vad han svarade?

I övrigt är jag lite besviken att det blev Serie A igen, skulle vilja se Zlatan pröva sina vingar i Premier League i t.ex. Manchester City.

Som jag trodde från början blev hans sejour i Barcelona kortvarig, sade så fort övergången blev klar att han inte skulle passa in i Barca. De behöver en central anfallare som går i djupled, någon som Eto'o eller Villa. Kan dock inte säga att Zlatan misslyckades så mycket i Barcelona som jag trodde att han skulle göra, det såg ju som bekant riktigt bra ut i början av säsongen. Jag hade förväntat mig något i stil med det han visade upp sista halvan av säsongen under hela säsongen.
Hade Pep inte varit så kass på att ta hand om sina spelare så hade Zlatan säkerligen stannat kvar i Barca och gjort ännu bättre ifrån sig denna säsongen.

Nu kan man bara hoppas att Barca går i graven pga Gaydiolas kassa värvningar.
Citera
2010-08-30, 11:19
Medlem
KemperBoyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentJonsson

Han ska ha sagt att han "är här för att vinna titlar, allihopa" typ.
Citera
2010-08-30, 11:24
Bannlyst
Förresten vad kostade David Villa barcelona?

Borde ju ändå varit en högre prissumma än zlatan, han är ju mkt bättre på just det spel barcelona spelar.
Citera
2010-08-30, 11:54
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sean-Avery
Förresten vad kostade David Villa barcelona?

Borde ju ändå varit en högre prissumma än zlatan, han är ju mkt bättre på just det spel barcelona spelar.

Han kostade i år 40 miljoner, men hade kostat runt 50 miljoner förra året enligt ryktena. Jag tycker dock inte att det var fel av Barcelona att testa en ny spelartyp om man nu ändå ville bli av med Eto'o.

Synd att man inte fick se en fullt integrerad Zlatan, är fortfarande inte övertygad om att det är en så dålig idé med en starkare anfallare som är stark på inlägg, tror att Zlatan hade kunnat gjort succé om han fortsatt bygga på höstens form och fortsatt att arbeta för att passa in i laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in