2010-08-29, 19:38
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Men gråt då. Det var du som började argumentera mot mina åsikter, om du inte minns det. Efter några månader kommer du märka vem som har fel.

Jag trodde du skämtade, så fort jag insåg att du var allvarlig bestämde jag mig för att du inte är värd slitaget på tangenterna.
Citera
2010-08-29, 20:03
Medlem
BabyJesuss avatar
Jag kan se hur Zlatan kommer gå upp en sisådär 50 kg på ett år i Milan. Han och Ronaldinho kommer bli europas fetaste fotbolls spelare.

Kul med Milan för övrigt. En Premier Leauge klubb skulle varit kul, men Milan är trots allt ett stilbildande lag som ofta spelar på namn snarare än taktik. Inte mig emot.
Citera
2010-08-29, 20:16
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyJesus
Jag kan se hur Zlatan kommer gå upp en sisådär 50 kg på ett år i Milan. Han och Ronaldinho kommer bli europas fetaste fotbolls spelare.

Kul med Milan för övrigt. En Premier Leauge klubb skulle varit kul, men Milan är trots allt ett stilbildande lag som ofta spelar på namn snarare än taktik. Inte mig emot.

Kan du utveckla varför Zlatan kommer gå upp 50 kilo?
Vad tyder på det?

Visste du att Ronaldinho bara är 29 och är mer vältränad än på länge..
Citera
2010-08-29, 20:27
Medlem
pirates avatar
Det kommer att bli spännande att följa Barca denna säsong och speciellt Villa.
Om nu han gör fler mål än Messi och möjligtvis tar över rollen som "ledaren" i anfallet, kommer Pep att bete på ett likadant sätt som han gjorde mot Zlatan...
Citera
2010-08-29, 20:28
Medlem
Ska bli roligare att följa Zlatan i Serie A istället för La liga där det bara finns två lag som kan vinna och resten är utfyllnad och det vore större att vinna Champions league med Milan än Barcelona även fast jag inte tror de gör det.
Citera
2010-08-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
Ska bli roligare att följa Zlatan i Serie A istället för La liga där det bara finns två lag som kan vinna och resten är utfyllnad och det vore större att vinna Champions league med Milan än Barcelona även fast jag inte tror de gör det.
De har bra chans iaf
Citera
2010-08-29, 20:39
Medlem
Zlatan är nu på plats på San Siro!
Senast redigerad av halliewuud 2010-08-29 kl. 20:52.
Citera
2010-08-29, 20:40
Medlem
Alltså allvarligt talat nu. Är det ingen mer som får känslan av att "Ja Zlatan, nu är du äntligen hemma igen" när man ser TV bilderna från TV4sport nyss när han går inne på arenan när alla tjoar och stimmar kring honom. Han ler och ser faktiskt genuint lycklig ut.
Citera
2010-08-29, 20:46
Medlem
Skulle verkligen unna Zlatan att vinna CL, vilket jag tror han kan göra i Milan.
Citera
2010-08-29, 20:50
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Skulle verkligen unna Zlatan att vinna CL, vilket jag tror han kan göra i Milan.

Inte så länge dom spelar med ålderdomshemmet på mittfältet.
Citera
2010-08-29, 21:00
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Alltså allvarligt talat nu. Är det ingen mer som får känslan av att "Ja Zlatan, nu är du äntligen hemma igen" när man ser TV bilderna från TV4sport nyss när han går inne på arenan när alla tjoar och stimmar kring honom. Han ler och ser faktiskt genuint lycklig ut.
Jo så känns det verkligen, Barcelona var ju en utmaning för honom, Milan utgår väl alla ifrån ska passa honom perfekt. Även om han säkert var lika lycklig när han presenterades för Barcelona fanns det ju ett allvar och en osäkerhet inblandat med, nu är det som du säger som att han kommer hem.
Citera
2010-08-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Inte så länge dom spelar med ålderdomshemmet på mittfältet.
Pirlo funkar fortfarande, in med Boateng istället för Seedorf så kan det nog funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in