2010-08-29, 02:13
Medlem
kommunists avatar
Där försvann floppen, äntligen. Nu slipper man kolla på Barca-matcher med dampryck då och då. Nu kan man äntligen kolla lugnt på matcherna.

Hoppas Barca vinner CL nu.
Citera
2010-08-29, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrkva
Guti då!

http://www.pinknews.co.uk/images/guti.jpg

Idiot det är en dam och hon är foto modell.
Citera
2010-08-29, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Idiot det är en dam och hon är foto modell.

Du säger att Zlatan är zigenare, samtidigt som ditt lag har en ÄKTA zigenare i laget

Du påstår att Zlatan är bög när ditt lag fullkomligt vimlar av bögar

Var glad att han lämna nu kanske ni har en chans i framtida el classicos, annars får ni ta och köpa in 10 nya i nästa transferfönster
Senast redigerad av Vapendragare 2010-08-29 kl. 02:26.
Citera
2010-08-29, 02:28
Medlem
Känns förresten totalt jävla underbart att Zlatan en gång i tiden slog igenom via lilla Malmö. Snacka om att killen berör, underbart. Hoppas bara han kommer hem och rundar av här om något år.
Citera
2010-08-29, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Du säger att Zlatan är zigenare, samtidigt som ditt lag har en ÄKTA zigenare i laget

Du påstår att Zlatan är bög när ditt lag fullkomligt vimlar av bögar

Var glad att han lämna nu kanske ni har en chans i framtida el classicos

Du är verkligen idiot här är hon med långt hår

http://29.media.tumblr.com/tumblr_kta1ccCjve1qa3pq4o1_500.jpg

Sluta citera mig Mongo
Citera
2010-08-29, 02:53
Medlem
jaochss avatar
Jahapp, tråkigt att han ska behöva gå ner sig men jag hoppas det går bra för honom. Blir nog svårt att norpa scudetton framför Inter men försöka kan dom i alla fall. Har alltid tyckt om Milan mer än Inter som klubb så det är väl det enda positiva. Och att tv4sport kommer visa alla zlattematcher nu. Stackas canal plus(?) som signade la liga enbart för Zlatan inför denna säsongen, vilket bottennapp.
Citera
2010-08-29, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Jahapp, tråkigt att han ska behöva gå ner sig men jag hoppas det går bra för honom. Blir nog svårt att norpa scudetton framför Inter men försöka kan dom i alla fall. Har alltid tyckt om Milan mer än Inter som klubb så det är väl det enda positiva. Och att tv4sport kommer visa alla zlattematcher nu. Stackas canal plus(?) som signade la liga enbart för Zlatan inför denna säsongen, vilket bottennapp.
TV4 äger Canal Plus. När Viasat köpte PL-rättigheter kontrade TV4 med att flytta La Liga till Canal Plus. Kanske hets-ändrar o lägger Serie A i Canal Plus nu då
Citera
2010-08-29, 03:19
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete D
TV4 äger Canal Plus. När Viasat köpte PL-rättigheter kontrade TV4 med att flytta La Liga till Canal Plus. Kanske hets-ändrar o lägger Serie A i Canal Plus nu då
Då hade jag blivit en ledsen man. Något Milanfan här, eller någon annan som är mer insatt än mig, vad tycker Milanfansen om Zlattes övergång?
Citera
2010-08-29, 03:29
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete D

Ja det är nog krismöte på fyran får man förmoda. Här försöker de sälja in La Liga som de bara flyttat från sin skräpkanal och tänker ta betalt för det så försvinner det största argumentet för svennebanan att se eländet. Det är roligt måste man säga.
Citera
2010-08-29, 04:15
Medlem
Barcelona_83s avatar
Jag säger bara, ÄNTLIGEN!

Visst han är en jävligt stor spelare och lätt topp 10 anfallare. Men han passar helt enkelt inte in i Barcelonas spelidé. Pedro - Villa - Messi låter helt utmärkt enligt mig.

Dock är jag jävligt arg på vår ledning, vad de håller på med. Barcelona suger verkligen under Silly Season. Helt ofattbara dåliga värvningar och försäljningar vi gjort de tre senaste silly seasons..

Gudjohnsen som ersättare för Larsson? Chygrynskiy?? Keirrison och Henrique, jag tror inte ens Guardiola vet hur de ser ut.. Byta Eto'o för Zlatan?! Hleb?? Visst han var grym i Arsenal men vafan, han gjorde inte en enda bra minut i Barca. Jaget efter Fabregas som hållit på sedan EM 08.. Yaya Toure försäljningen?! Hur fan kan man sälja Yaya fucking Toure för att ersätta honom med Mascherano som kommer chilla på bänken? Patetiskt dåligt..

Mitt hjärta:
Mina händer:
Mitt ansikte:
De andra lagen:

Fucking pathetic Barca.. Tur att de presterar sjukt bra på planen, men en skada på Xavi och det är kört.
Citera
2010-08-29, 04:22
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Jag säger bara, ÄNTLIGEN!

Visst han är en jävligt stor spelare och lätt topp 10 anfallare. Men han passar helt enkelt inte in i Barcelonas spelidé. Pedro - Villa - Messi låter helt utmärkt enligt mig.

Dock är jag jävligt arg på vår ledning, vad de håller på med. Barcelona suger verkligen under Silly Season. Helt ofattbara dåliga värvningar och försäljningar vi gjort de tre senaste silly seasons..

Gudjohnsen som ersättare för Larsson? Chygrynskiy?? Keirrison och Henrique, jag tror inte ens Guardiola vet hur de ser ut.. Byta Eto'o för Zlatan?! Hleb?? Visst han var grym i Arsenal men vafan, han gjorde inte en enda bra minut i Barca. Jaget efter Fabregas som hållit på sedan EM 08.. Yaya Toure försäljningen?! Hur fan kan man sälja Yaya fucking Toure för att ersätta honom med Mascherano som kommer chilla på bänken? Patetiskt dåligt..

Mitt hjärta:
Mina händer:
Mitt ansikte:
De andra lagen:

Fucking pathetic Barca.. Tur att de presterar sjukt bra på planen, men en skada på Xavi och det är kört.

Ja går Xavi sönder är det byebye Barca.
Citera
2010-08-29, 04:46
Medlem
Varit milanista sen så länge jag kan minnas typ. är rätt nöjd med zatanvärvningen, men det hade varit bättre med Dzeko. aja, rossoneri per siempre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in