Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-10-10, 18:26
Medlem
Sprängaren. Det gick bara inte!
Citera
2002-10-13, 00:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Hittade en bok helt i plast inne i lillebrorsans rum.
När jag sedan öppnade den såg jag att det bara var en bild på varje uppslag, tyckte den boken var ganska dålig.

Det är ju lika enkelt som att lista världens läbbigaste könssjukdomar,den ena är ju värre än den andra.....Däremot är det lättare att välja ut den bästa man läst.
Citera
2002-10-15, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrocephalus
Bilbo var väl svårsmält. Försökte tvinga på mig den när Sagan Om Ringen-manin var som störst. Men det gick helt enkelt inte.
Det där borde du få ett långt fängelsestraff för . Jag recenserade jämt Bilbo i skolan så jag har ett speciellt förhållande till den boken.
Jag gjorde ett försök nyligen med 'Zen och konsten att sköta en motorcykel'. En klassiker enligt många, en skitbok enligt mig.
Citera
2002-10-20, 12:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Tråkig bok.

Läser sv B på komvux.Gustave Flauberts Madame Bovary.USCH!
Citera
2002-10-21, 12:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Försökte mig på Ronald Reagans självbiografi. Det skulle jag inte gjort.................
Citera
2002-10-21, 17:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Emile Zolas "Den stora gruvstrejken" den tvingade dom att läsa på gymnasiet.
Citera
2002-10-21, 18:41
äldre konto (old)
Ej medlem
visste inte om att r reagan gjort en självbiografi Törs man?
Citera
2002-10-25, 23:19
äldre konto (old)
Ej medlem
becketts samlade dikter är nog det tråkigaste jag läst. dessutom hade bonniers (delfinpocket) nån mystisk plastgrej på omslaget så det såg ut som gubbfan fått en sats mitt i ansiktet.
Citera
2002-10-30, 03:03
äldre konto (old)
Ej medlem
"Den permanenta revolutionen" av Leo Trotskij
Citera
2002-10-30, 12:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas
Citat:
Ursprungligen postat av hydrocephalus
Bilbo var väl svårsmält. Försökte tvinga på mig den när Sagan Om Ringen-manin var som störst. Men det gick helt enkelt inte.
Det där borde du få ett långt fängelsestraff för . Jag recenserade jämt Bilbo i skolan så jag har ett speciellt förhållande till den boken.
Jag gjorde ett försök nyligen med 'Zen och konsten att sköta en motorcykel'. En klassiker enligt många, en skitbok enligt mig.
Hm? Jag tyckte den var fetbra!
Citera
2002-11-05, 12:47
Bannlyst
Kafka - Processen
Vette fasen om jag är för korkad för att förstå innehållet i den men så fort jag läst en sida blev jag sömnig...
Citera
2002-11-05, 16:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Marcel Proust - pa spaning efter den tid som flytt...

Har lange haft en jobbig tvangstanke att alltid lasa ut en bok nar jag val borjat. Och ovannamnda, ack sa adjektivspackade, somnpiller ledde mig in i panik.

Med typ 7 volymer eller nagot hangande over huvudet och kraftig angest, sop jag mig full, vek ett hundora efter halva forsta boken (Swanns varld) och blev av med tvangstanken for gott.

(fast det ar klart, nagon gang maste jag nog fortsatta det dar aset...)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in