2003-06-29, 09:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Så här ska det vara:http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,325009,00.html
Citera
2003-06-29, 11:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Farmen

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Zero
Någon som vet nåt om det här: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,325009,00.html[/url]

Vet något om vad, jag tycker allt framgick ganska klart.
Citera
2003-06-29, 13:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Aftonbladet slår verkligen på stort, sex personer som skriver, detta kommer att bli stort när tv-serien drar igång.
Citera
2003-06-29, 15:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem det är, om den är mytoman osv.
Citera
2003-07-02, 13:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Porrstjärnor i Farmen

Är det någon som vet vilka de s.k porrstjärnorna är i Farmen? Tydligen en av varje kön.
Citera
2003-09-14, 16:56
Medlem
Storiss avatar
Hur många ska följa Farmen i år?

Jag kommer garanterat att göra det, ska inte missa ett avsnitt. har sett vartenda avsnitt som någonsin funnits.

hur många fler kommer att sitta bänkade framför tv'n på tv4 klockan 19:00 på vardagarna framöver?
Citera
2003-09-14, 17:06
Medlem
-luftwaffe-s avatar
köp dej ett par kompisar istället
Citera
2003-09-14, 18:32
Medlem
Storiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
köp dej ett par kompisar istället

bra svar , varför postar du om du inte har nåt vettigt att säga?
Citera
2003-09-14, 21:34
Medlem
Chims avatar
Luftwaffe kom inte hit och bidra med dålig stämning, strunta i att posta eller posta inte alls...

svårare än så är det inte
Citera
2003-09-14, 21:49
Medlem
har aldrig tittat på Farmen o kommer aldrig att göra det heller. det e nog den dåligaste alla dokusåpor eller vad kollar dom. helt värdelöst. o jag förstår inte varför ni eller alla tittar på det speciellt när det e gubbe som går omrking naken dena säsong o jag fattar inte vad Tv4 tänker med när dom går med på att ta med en sån sjuk person som går omkring naken när det e ungar som tittar på programmet. helt sinnessjuk skulle jag kalla det. men enda anledningen att dom sänder hela denna sjuka grejer e för att folk som ni kollar på det o så länge folk tittar så sänder denna galana grej o utsätter ungar för en vrickad gubbe som vill gå omkring naken bara för att det känns "naturligt". det e min åsikt
Citera
2003-09-14, 22:12
Medlem
Storiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
har aldrig tittat på Farmen o kommer aldrig att göra det heller. det e nog den dåligaste alla dokusåpor eller vad kollar dom. helt värdelöst. o jag förstår inte varför ni eller alla tittar på det speciellt när det e gubbe som går omrking naken dena säsong o jag fattar inte vad Tv4 tänker med när dom går med på att ta med en sån sjuk person som går omkring naken när det e ungar som tittar på programmet. helt sinnessjuk skulle jag kalla det. men enda anledningen att dom sänder hela denna sjuka grejer e för att folk som ni kollar på det o så länge folk tittar så sänder denna galana grej o utsätter ungar för en vrickad gubbe som vill gå omkring naken bara för att det känns "naturligt". det e min åsikt

Varför skulle inte ungar få se på programmet bara för att det är en naken gubbe med där? "titta pappa en snopp precis som du har!", och?
Klart att du får ha din åsikt men att kalla det hela sinnessjukt bara för att det finns en naturist med i programmet tycker jag är lite överdrivet.
Citera
2003-09-14, 22:26
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storis
bra svar , varför postar du om du inte har nåt vettigt att säga?
ett vettigt råd till dej ?

Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Luftwaffe kom inte hit och bidra med dålig stämning, strunta i att posta eller posta inte alls...

svårare än så är det inte
åkej..nästa gång behöver du inte posta överhuvudtahehet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in