Martinez: Han r bara en av raden av loosers som stller upp i mediavrldens dokuspor. Kan Du komma p ngon som har blivit mer n halvstjrna fr en kvll eller har Du som jag glmt alla dessa personer som hoppas p att bli stjrnor? Jag kommer ihg tv stycken, den ena r
hon som har matprogram, Alexandra tror jag hon heter, och den andra r han som var med p femmans Meduza, BIFFEN!
Biffen var great, undrar vad han gr i dag.....
Ja det r fascierande att se en vuxen man bete sig som ett litet barn. "Marie var dum mot mig, drfr mste jag och min turkpolare mobba henne!" Skithuvudet borde ha vxt ifrn sdant fr sdr 20 r sedan.
Jsses ja.
Beteendet frn Blondie & zcan r s j-vla barnsligt och ljligt s man skulle kunna tro att dom fr betalt av 4:an fr att spela korkade!
Jag garvade mig korsgd t hans kommentar i Af hrom dagen:
"Det r hennes fel att jag och zcan blev diskade" 8O 8O 8O :?:
Jorasrru...... :mrgreen:
Det var ju verkligen hon som gick runt och kaxa,mucka grl,snodde mat och f-n vet vad vi inte ftt se.
kan bara hlla med detta gng....
nn mer idiotisk person fr man leta efter... hans kumpaner isfall... zkan o fitt-inger..
finns det nn hr som tar deras parti??? skulle vara kul med lite sikter!
Glmer ni inte bort krkmedlet Meral eller fr att inte tala om den dr jvla liktornen Ulrika med sina kaniner??? Fast det var ju ett tag sedan... hela tvutbudet frpestas av alla dessa kndiskta patrask....
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!