2003-09-14, 22:29
Medlem
Storiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
ett vettigt råd till dej ?

Eftersom att jag vet att du vet att du egentligen inte har den blekaste aning om vem jag är och vilka jag umgås med, så var ditt svar totalt ointressant och onödigt, inte minst i en tråd som denna.

Sluta fjanta dig.
Citera
2003-09-14, 22:55
Medlem
Klaus Meines avatar
Självklart tänker jag inte titta på farmen eller nån annan infantil dokusåpa, tänker aldrig sjunka så djupt.
Citera
2003-09-15, 20:06
Medlem
Markis_de_Sades avatar
Farmen

Så var Farmen igång igen..
Verkar bli en intressant omgång.Speciellt med glidare som Psykoterapeuten .
Eller vad tycker ni?
Citera
2003-09-15, 20:06
Medlem
aldrig en chans i helvetet att den mannen kan vara psykoterapeut
Citera
2003-09-15, 20:54
Medlem
Stonecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei

Jodå,men han är nog gay också!
Citera
2003-09-15, 21:01
Medlem
Har för mig att någon av deltagarna var hora/prostutierad, vem?
Citera
2003-09-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei

Snarare psykopat. Knäppskallar i dokusåpor brukar vara roliga, men den där var tamejfan bara otäck. Tydligen har han sedan han blev utkastad också ägnat sig åt att trakassera andra deltagare per telefon. Samt lögner om namnet, yrket, presedentia, etc. Ett fullblodspsyko utan tvekan.
Citera
2003-09-15, 23:33
Medlem
finns redan en farmen tråd. dy bryter mot reglerna bara så du vet
http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=81453

- Sök innan du postar ny tråd
Citera
2003-09-15, 23:43
Medlem
11:48s avatar
jag ska titta! brukar va ganska roligt! sen är jun den där superläskiga psykopaten med. han är fan otäckare än alla avsnitt av twin peaks tillsammans!
man får hålla sig undan från repriserna på nätterna bara så att man slipper mardrömmar.

jag hoppas att nakenmannen får med sig nån söt tjej i nudistandet så kan det ju bli riktigt trevligt!
Citera
2003-09-16, 01:03
Medlem
24-Hour.Tc.Dr.s avatar
Har precis genomlidit mitt första avsnitt någonsin. Vad ska man säga? Inte mycket. Det var ungefär så upphetsande som jag trodde det skulle vara. Man undrar ju hur och var TV4 lyckas få tag på folk som uppträder på det här sättet. "IQ badboll" känns i de flesta fall som en underdrift, men visst - det här är väl "underhållning" som så mycket annat!
Citera
2003-09-16, 01:08
Medlem
Jag ska absolut titta (iaf av misstag ibland)! Vad som grusar min lycka lite är dock att psykopaten inte lär bli långvarig. Utan honom kan jag inte tänka mig att programmet blir lika livat.
Citera
2003-09-16, 01:20
Medlem
24-Hour.Tc.Dr.s avatar
Får man fråga vem av deltagarna som är "psykopaten"? Hur ser han/hon ut? Är det kanske han med det gula och långa hårsvallet? Han SER rätt knäpp ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in