2003-11-04, 12:13
Medlem
Ja man får hoppas att inte Helena vinner, maken till elakare kvinna har inte skådats på mången dar (även om det är en tävling, en halvmiljon kr till vinnaren).
Citera
2003-11-04, 13:24
Medlem
Jag citerar användare xCr ifrån ett annat forum.

Frågan är om Helena vinner.

Citat:
Nej det gör hon inte, har kontakter som har såkallade "säkra källor"... host host ... ska nämnas att jag bor i trakterna runt inspelningen, ja resten kanske ni kan lista ut själva.

Enligt dom källorna så försvinner Helena (flyr farmen för hon inte gillar qristina) och då kommer Daniel komma tillbaka igen.

Men men, man ska inte lita på någon när det gäller sådana här saker

Det där tycker jag låter mycket vettigare än att hon vinner , men som sagt ... man vet inte säkert innan sista avsnittet är sänt.

Ska man komma med nåt , så ska man komma med riktiga bevis...den där Abbe kan väl inte ljuga och luras väl , eller ?

/K_T
Citera
2003-11-04, 13:27
Medlem
Laments avatar
mm

Det där med att hon flyr låter mkt troligt för jag läste på aftonbladet att Qristina skulle skrämma iväg ngn
Citera
2003-11-04, 15:24
Medlem
TEOs avatar
Go Qristina go

Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Det där med att hon flyr låter mkt troligt för jag läste på aftonbladet att Qristina skulle skrämma iväg ngn

Hon (Q)e bra härlig
Citera
2003-11-04, 15:33
Medlem
Dessutom ville Qristina att Veronica och Helena skulle gå i kamp, men "något" hindrade detta......... Någon rymmer....... och han som har säkra källor borde nog ta sig en funderare...... hehe
Citera
2003-11-04, 20:02
Bannlyst
Vad lättmanipulerad hon är Helene, hon upprepade allt Qristina sagt som en bandspelare och gjorde hennes uppfattning till sin egen om situationen. Stackars ömkliga lilla människa.
Citera
2003-11-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Kan vi inte åka till Farmen och banka skiten ur Helena, ja då kan hon ju inte vara med mer sedan....

/BOozer!!

Min tidsmaskin är på lagning.
Citera
2003-11-05, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paran0id
Min tidsmaskin är på lagning.

Vi kan ta min, inga problem..
Skämt och sido, jag hoppas för allt i världen att det inte är denna "shemale" till varelse med tuttar som vinner!

/BOozer!!
Citera
2003-11-05, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Vi kan ta min, inga problem..
Skämt och sido, jag hoppas för allt i världen att det inte är denna "shemale" till varelse med tuttar som vinner!

/BOozer!!

Nee, nu slipper du titta på kvällens avsnitt iaf:
http://www.expressen.se/expressen/js...?d=112&a=76766

Undrar om det verkligen är så dramatiskt som det låter. Jag menar när någon "flyr" farmen så ska de banne mig springa till skogs med gråten i halsen också!

Nåja, den som lever får se.
Citera
2003-11-05, 11:26
Medlem
tattoosandbeers avatar
Hehehe fan avd skönt!!!kan man kasta några bärs till Farmen och fira ikväll!!!
Citera
2003-11-05, 13:38
Medlem
Vem tycker NI ska vinna då? jag tycker Linda..
Citera
2003-11-05, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paran0id
http://www.expressen.se/expressen/js...?d=112&a=76766

haha... Till slut rinner bägaren över för Qristina. I kvällens avsnitt bryter ett storbråk ut och Qristina beordrar alla utom Helena att lämna rummet. Helena blir förtvivlad när hon ser vännerna vända henne ryggen. härligt, hon får precis vad hon förtjänar. Hennes agerande på Farmen kommer säkerligen också få konsekvenser privat och i arbetslivet när såpan är över, vilket sagolikt korkat fruntimmer. Om hon inte vore så genuint ondskefull så skulle man tycka synd om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in