2003-10-30, 16:12
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomibollen
Ber om ursäkt att jag inte hade med mig nån bandspelare
och spelade in det å la upp det som wav fil.........

Take it or leave it
Men du förstår väl att man vill bedömma autenticiteten på en sån här sak. Nu har jag förstått att du hört det med egna öron och då är jag nöjd. Men det sa du inte i första posten jaja tack så mkt
Citera
2003-10-30, 16:27
Medlem
irrblosss avatar
Hoppas Apan ljuger. Vinner Helena blir det samma skit som det året då Gris-Inger vann.
Citera
2003-10-30, 19:05
Medlem
Aziraphales avatar
Farmen är den sämsta dokusåpan hittills. Enda nöjesvärdet var att man kunde sitta och störa sig på blottar-killen och skåningen med afrofrisyren.
Det är ju bara en massa intriger, och de berättar hur mycket de hatar varandra. Inga spännande moment eller annat kul, bara en massa gnäll. Är det verkligen kul att kolla på sånt?
Citera
2003-10-30, 21:10
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aziraphale
Farmen är den sämsta dokusåpan hittills. Enda nöjesvärdet var att man kunde sitta och störa sig på blottar-killen och skåningen med afrofrisyren.
Det är ju bara en massa intriger, och de berättar hur mycket de hatar varandra. Inga spännande moment eller annat kul, bara en massa gnäll. Är det verkligen kul att kolla på sånt?

Kan du definiera vad du i så fall menar med "bra" dokusåpa?
Citera
2003-10-30, 21:24
Medlem
Meazurys avatar
Big Brother såklart!
Citera
2003-10-31, 11:53
Medlem
Aziraphales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Kan du definiera vad du i så fall menar med "bra" dokusåpa?

robinson var helt okej eftersom fokus låg på tävlingsmomentet. även om det är mycket gnäll i alla dokusåpor kommer ingen upp i farmens klass.
Citera
2003-11-01, 03:11
Medlem
Agent Coopers avatar
Jag tror Qristina vinner! En joker i leken.
Citera
2003-11-02, 01:40
Medlem
tomibollens avatar
Tyvärr från säker källa helena vinner lika tråkigt som
förra året då Inger vann och samma källa hade rätt
i god tid....hon använder samma utstuderade taktik
att spela de andra mot varandra......
Citera
2003-11-03, 11:19
Medlem
Tråkigt isf om Helena vinner men skit samma, idag kikar Qristina in o rör om i grytan
Citera
2003-11-03, 14:56
Medlem
Carcasss avatar
Farmen äcklar mig. har förvisso bara kanske sett tre avsnitt totalt, men det räcker för mig..
Citera
2003-11-03, 15:56
Bannlyst
Kan vi inte åka till Farmen och banka skiten ur Helena, ja då kan hon ju inte vara med mer sedan....

/BOozer!!
Citera
2003-11-03, 19:55
Bannlyst
Helena? Knappast, med tanke på Qristina's personkännedom, och hennes välkända inställning till lismare och skitsnackare så är jag till 95% säker på att Helena är den som kommer fly farmen! Det var längsedan man såg en så ytterligt vidrig kvinna som Helena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in