2018-09-12, 13:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Tog 30mg valium igår runt 23-24, och tänkte ikväll gå ut och dricka några öl runt 21. Hur försiktig bör jag vara med alkohol intaget, eller påverkar de 30mg valium från kvällen ens något över huvud taget?

Har du ätit benso förrut? Hur känner du dig idag? trött och lite seg eller pigg och alert? Om du känner dig bra så ska det vara lugnt. Men du kan ju testa att dricka dom två första ölen lite försiktigt och känna så att allt känns lugnt
Citera
2018-09-12, 13:43
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har du ätit benso förrut? Hur känner du dig idag? trött och lite seg eller pigg och alert? Om du känner dig bra så ska det vara lugnt. Men du kan ju testa att dricka dom två första ölen lite försiktigt och känna så att allt känns lugnt

Alltså jag har lite tolerans sen innan, tog först 20mg men kände att det behövdes lite mer och tog därför en 10a till. Idag känner jag mig rätt bra, har tränat lite styrka efter jag vaknade runt 11, men känner fortfarande av stesoliden genom att vara lite mindre alert och lite lugnare i kroppen. Men det kanske har försvunnit till kvällen? även om det är rätt skönt
Citera
2018-09-12, 13:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Alltså jag har lite tolerans sen innan, tog först 20mg men kände att det behövdes lite mer och tog därför en 10a till. Idag känner jag mig rätt bra, har tränat lite styrka efter jag vaknade runt 11, men känner fortfarande av stesoliden genom att vara lite mindre alert och lite lugnare i kroppen. Men det kanske har försvunnit till kvällen? även om det är rätt skönt

Okej, men drick sakta! och känn efter. Ta det lugnt helt enkelt
Citera
2018-09-17, 14:56
Medlem
Nej. Idioti, man tappar väldigt lätt förmågan att avgöra om man är påverkad eller inte när man blandar med alkohol "jag känner inte nått, jag tar lite mer"

tog massa alpra och drack rom, kände mig mer och mer soft hela tiden och tyckte jag kunde köra på hur länge somhelst. Sluta med att jag bröt mig in i en lägenhet jag trodde var min väns och började göra mat som överasknig till mig vän.. blev bra jävla dålig stämmning hon den som ägde lägenheten, hehe.. Sedan var jag ute och härjade ramla och bröt några revben och skämde ut mig ordäntligt.

balnda inte förhelvete, visst de är en rätt soft känsla men man blir på nångon milesekund helt jävla skruvad. Hitta nå annat du ska bland me om du nu måste leka med dig själv på det sättet
Citera
2018-09-18, 18:49
Medlem
DarkOceans avatar
Hej! Är det någon som vet hur sjutton man går tillväga för att få stedolid utskrivet av läkare, min vägrar, verkar tycka att det är bättre jag sitter hemma och är en börda för samhället ist för att få lite lugnande och fungera som människa 😩
Citera
2018-09-20, 19:16
Medlem
-charliesheens avatar
Jag köpte hem lite valium 10mg för ca två veckor sen. Jag tog först 1 för att testa i ett socialt sammanhang men kände då att jag blev lite för påverkad då jag blev långt ifrån lika klartänkt som vanligt. Hur som helst, sen den dagen har jag tagit lite sporadiskt säg ca 20mg varannan dag oftast innan läggdags. Senast jag tog var i tisdags kväll, 35mg, och imorgon tänkte jag ta igen. Hur hög tror ni min tolerans är nu, om jag tar 10mg imorgon, kommer det kännas betydligt mindre än första gången jag tog eller ungefär samma?
Citera
2018-09-20, 19:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jag köpte hem lite valium 10mg för ca två veckor sen. Jag tog först 1 för att testa i ett socialt sammanhang men kände då att jag blev lite för påverkad då jag blev långt ifrån lika klartänkt som vanligt. Hur som helst, sen den dagen har jag tagit lite sporadiskt säg ca 20mg varannan dag oftast innan läggdags. Senast jag tog var i tisdags kväll, 35mg, och imorgon tänkte jag ta igen. Hur hög tror ni min tolerans är nu, om jag tar 10mg imorgon, kommer det kännas betydligt mindre än första gången jag tog eller ungefär samma?

Det känner du nog bäst själv. Hur fort en toleransökning sker är högst individuellt... men om jag skulle gissa så tror jag inte att den stigit nämnvärt
Citera
2018-09-20, 20:03
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Det känner du nog bäst själv. Hur fort en toleransökning sker är högst individuellt... men om jag skulle gissa så tror jag inte att den stigit nämnvärt

Varför jag frågar är för att jag inte använt den på dagen i socialt sammanhang sen första gången
Citera
2018-09-22, 10:13
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Diazepam Desitin
Rektallösning 10 mg
(vit tub med röd text Diazepam Desitin 10 mg)

Har alltså ett gång sådana kan jag dricka det istället för trycka skiten i röven!
Inte min grej att pilla saker i röven!
Citera
2018-09-22, 10:51
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymt.konto12
Diazepam Desitin
Rektallösning 10 mg
(vit tub med röd text Diazepam Desitin 10 mg)

Har alltså ett gång sådana kan jag dricka det istället för trycka skiten i röven!
Inte min grej att pilla saker i röven!

Ja du kan dricka det. Effekten varar längre då, men det tas upp mkt fortare och du får ett skönare påslag om du trycker upp det där bak
Citera
2018-09-22, 14:32
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Citat:
Ja du kan dricka det. Effekten varar längre då, men det tas upp mkt fortare och du får ett skönare påslag om du trycker upp det där bak

okej köpte 5 sofiero och drack 5 diazepam.
Alla öl är slut mår bra allt är najs.

Funderar på att ta 4 st till diazepam....
Citera
2018-09-22, 14:35
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymt.konto12
okej köpte 5 sofiero och drack 5 diazepam.
Alla öl är slut mår bra allt är najs.

Funderar på att ta 4 st till diazepam....

Ta det lugnt bara så att du inte spårar
Själv ska jag blanda lite starköl med benso ikväll, dock inte med Diazepam utan med Iktorivil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in