Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Trappa ner med hjälp av Stesoliden/valiumet/diazepamen (whatever we want to call it)..
Du lär inte hinna känna dig spec. dålig på bara 3 dar utan, med valium. Men jag vet inte vad du har för problem annars. Men för mig när jag käkade bra mycket mer än dig av valium, så tog det 1-2 veckor innan jag märkte avtändning.
2/4mg ikto är enormt mycket mer än 10mg diazepam, så det ska nog gå bra!
Hur har det varit med benzon innan dehära 2 månaderna med stess?
Jag tog opiater innan och valde att köra stess under tiden jag tände av,
nu är jag fri från opiaterna och känner inget behov av stesoliden längre.
Jag har inga större erfarenheter av benso,
ikto var första avtändningen jag haft på benso och den var jobbig.
*edit: Jag kan ju fixa mer stesolid men dom kommer inte förens på tisdag,
frågen är ju om det verkligen behövs trappas ner?
MVH.