2012-08-31, 22:03
  #2809
Medlem
Kadde1s avatar
Har ett gäng diazepam 10mg här ja aldrig använt - hur mycket krävs det för att jag bara ska kunna sova najs och sova ikapp mitt liv i princip? Hur dum i huvudet kommer jag fortfarande va när jag vaknar? Alltså blir man seg som satan?

Har som princip att aldrig använda benzo men tänkte att en gång skadar väl inte.
Citera
2012-09-02, 18:11
  #2810
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Detta är första gången, har bett en kompis fixa ett gäng valium, är dock helt ny med benzo, fick en valium förut när jag snea ur men då somnade jag direkt bara.

Lider av en sån jävla ångest just nu, tamejfan att hela min kropp gör ont.. Hjärtkrossad heter det väl.. Min fråga är kommer det hjälpa mot det? Har mycket svårt att sova också och brister ut i tårar då och då.

Hur mycket ska jag ta?
Citera
2012-09-02, 19:24
  #2811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Detta är första gången, har bett en kompis fixa ett gäng valium, är dock helt ny med benzo, fick en valium förut när jag snea ur men då somnade jag direkt bara.

Lider av en sån jävla ångest just nu, tamejfan att hela min kropp gör ont.. Hjärtkrossad heter det väl.. Min fråga är kommer det hjälpa mot det? Har mycket svårt att sova också och brister ut i tårar då och då.

Hur mycket ska jag ta?

10mg om du är nybörjare
Citera
2012-09-05, 17:22
  #2812
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Varning! Måste passa på att varna för Lyrisk300@countermail.com! Det är bluff och båg. Jag vart lurad av horungen och blev av med 1200kr.. Han "säljer" diazepam, lyrica och tramadol. Hoppas ingen mer blir blåst på pengar!

Mvh

Kan inte annat än att hålla med! Stor jävla RÖDING på lyrisk300@countermail.com!!!!
Handla inte där folk!
Han vägrade skicka samples. Gjorde en liten beställning eftersom det va första gången. Fick aldrig min order. Han påstod att posten slarvat bort det och att det hänt honom rätt ofta! Jävligt troligt!
Aldrig hänt mig inrikes på 25 år typ!!!
Sedan är han otrevlig i mail, vägrar att ens diskutera saken och sedan slutar han svara.
Stor bluff alltså och INGEN ska handla därifrån.

Men han väntar sig en liten överraksning den jävla skiten (hatar scammers) eftersom jag tagit reda på vem
bankkontot tillhör.
Polisanmälan gör jag inte men det finns andra otrevligheter man kan göra för att jävlas tillbaka!
Kom gärna med förslag!
Citera
2012-09-05, 19:13
  #2813
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vad tycker folket om dessa: Diazepam 10mg Brand GPO/HK ?

Mvh

hey, töm din inkorg
Citera
2012-09-06, 19:14
  #2814
Medlem
hallå...kan man få bli medicinerad under längre perioder dagligen med stesolid? Tacksam för svar
Citera
2012-09-06, 19:27
  #2815
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboy87
hallå...kan man få bli medicinerad under längre perioder dagligen med stesolid? Tacksam för svar
Klart man KAN men det blir svårare och svårare för varje år så klart.
Citera
2012-09-06, 19:37
  #2816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Klart man KAN men det blir svårare och svårare för varje år så klart.


tack
Citera
2012-09-06, 23:10
  #2817
Medlem
Augustbeasts avatar
Hur stor är "flum-dosen"?
Citera
2012-09-06, 23:19
  #2818
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Hur stor är "flum-dosen"?
Allt mellan 10-200mg.
Citera
2012-09-07, 19:17
  #2819
Medlem
Hej, Jag har ätit runt 20-30 gram stesolid per dag i ca 15 dagar. Detta har medfört att jag har fått bättre ordningssinne - sorterar alla mina saker - och städar lägenheten mer än gärna obs inte (manisk) hehe. Ingen glömska heller, snarare tvärt om. Sen har min sociala fobi minskat.

Känner mig friare i min personlighet än på 13 och faktiskt lycklig. Detta har sertralin aldrig hjälpt mig med. Jag går även och tränar och visst är jag lite mjukare musklerna. Sedan tycker jag att stessen sitter i länge, nästan en hel dag efteråt om inte mer. Vilka ämnen i medicinen är det som spelar in här?

Väldigt tacksam för utvecklande svar

dubbelpost sorry
Citera
2012-09-08, 00:02
  #2820
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
Hej, Jag har ätit runt 20-30 gram stesolid per dag i ca 15 dagar. Detta har medfört att jag har fått bättre ordningssinne - sorterar alla mina saker - och städar lägenheten mer än gärna obs inte (manisk) hehe. Ingen glömska heller, snarare tvärt om. Sen har min sociala fobi minskat.

Känner mig friare i min personlighet än på 13 och faktiskt lycklig. Detta har sertralin aldrig hjälpt mig med. Jag går även och tränar och visst är jag lite mjukare musklerna. Sedan tycker jag att stessen sitter i länge, nästan en hel dag efteråt om inte mer. Vilka ämnen i medicinen är det som spelar in här?

Väldigt tacksam för utvecklande svar

dubbelpost sorry
För det första tror jag inte att du brukat 20-30 gram stesolid varje dag. Då skulle du vara totalt väck i flera dygn dreglandes i ett hörn om inte vara i ett koma-tillstånd. Däremot menar du kanske 20-30mg? Vilket är en medelstark dos för någon utan nämnvärd tolleras. Besserwisser som man är

Aja, för att få svar på din fråga. Stesolid, eller diazepam har en låång verkningstid som kan sitta i runt 24 timmar. Så det är inget konstigt att du känner av dem så pass länge. Ca 20-100 timmar är halveringstiden på diazepam.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2012-09-08 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in