Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Varning! Måste passa på att varna för Lyrisk300@countermail.com! Det är bluff och båg. Jag vart lurad av horungen och blev av med 1200kr.. Han "säljer" diazepam, lyrica och tramadol. Hoppas ingen mer blir blåst på pengar!
Mvh
Kan inte annat än att hålla med! Stor jävla RÖDING på lyrisk300@countermail.com!!!!
Handla inte där folk!
Han vägrade skicka samples. Gjorde en liten beställning eftersom det va första gången. Fick aldrig min order. Han påstod att posten slarvat bort det och att det hänt honom rätt ofta! Jävligt troligt!
Aldrig hänt mig inrikes på 25 år typ!!!
Sedan är han otrevlig i mail, vägrar att ens diskutera saken och sedan slutar han svara.
Stor bluff alltså och INGEN ska handla därifrån.
Men han väntar sig en liten överraksning den jävla skiten (hatar scammers) eftersom jag tagit reda på vem
bankkontot tillhör.
Polisanmälan gör jag inte men det finns andra otrevligheter man kan göra för att jävlas tillbaka!
Kom gärna med förslag!