2013-08-20, 18:36
  #3889
Medlem
fjolla666s avatar
Hitta Valium 100 mg på apoteket i Thailand, är det bra att sova på? Eller finns det nå bättre sömntabletter att rekommendera i Thailand?
Citera
2013-08-20, 21:59
  #3890
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Hahaha, det måste vara det finaste med att vara pillertrillare. Det kan ligga på golvet, i sängen, kylen och soffan.

Det bästa jag har varit med om var nog när jag hade fått nån briljant idé att gömma en jävla massa för att jag själv inte skulle äta upp dem själv. Hittade denna rejäla gömma månader senare när jag hade kramper och bensoabstinens. Fyfan vilken lycka!

Hehe, ja det har hänt att man hittat nåt enstaka piller och någongång kartor på de mest ologiska ställen, extra kul när man trott det varit nästan slut och inte skaffat mer i tid
Citera
2013-08-20, 22:10
  #3891
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hitta Valium 100 mg på apoteket i Thailand, är det bra att sova på? Eller finns det nå bättre sömntabletter att rekommendera i Thailand?

Blev det en nolla för mycket eller menade du en roche-karta? ja personligen anser jag xanor som bättre sömnmedel, med vissa risker om man har extra svårt med insomningen och bestämmer sig för en krogrunda istället

Någon som vet priser nu i thailand? sist jag var där hade de höjt priserna rätt mkt, efter det hörde jag något om skärpta regler, vilket borde betyda ändå högre priser (vet att det kan va halvsvårt att ens få tag på under lågsäsong på vissa ställen)
Citera
2013-08-21, 01:05
  #3892
Medlem
Mattematikens avatar
Om man äter 5 st 10mg Stesolid, svenska så klart.
Uppnår man nått flumm eller ett gott gung i kroppen? Eller hur mycket mg krävs det?

Må väl
Citera
2013-08-21, 06:50
  #3893
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Om man äter 5 st 10mg Stesolid, svenska så klart.
Uppnår man nått flumm eller ett gott gung i kroppen? Eller hur mycket mg krävs det?

Må väl

Finns ju en risk att du somnar. Med tanke på att du inte verkar ha någon erfarenhet av bensodiazepiner alls så ska du nog låta bli att slänga i dig alla på en gång.
Ur fass: Ångestdämpande, muskelrelaxerande, kramplösande, lugnande och sederande.
Citera
2013-08-21, 13:58
  #3894
Medlem
Mattematikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob'sYerUncle
Finns ju en risk att du somnar. Med tanke på att du inte verkar ha någon erfarenhet av bensodiazepiner alls så ska du nog låta bli att slänga i dig alla på en gång.
Ur fass: Ångestdämpande, muskelrelaxerande, kramplösande, lugnande och sederande.


Vad säger du? Jag har knaprat mycket benzo men aldrig stesolid.
Jag undra bara om det går att flumma på dem? Som t.ex xanor, fm1 etc.
Citera
2013-08-21, 14:20
  #3895
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Om man äter 5 st 10mg Stesolid, svenska så klart.
Uppnår man nått flumm eller ett gott gung i kroppen? Eller hur mycket mg krävs det?

Må väl

Japp, trycker du i dig den dosen kommer du må som en kung

Ta en go kopp kaffe på det!
__________________
Senast redigerad av getbusy 2013-08-21 kl. 14:31.
Citera
2013-08-21, 15:11
  #3896
Medlem
Hej. Jag är ganska säker på att jag ska ha urinprov imorgon. Jag har tagit en 5 mg stesolid och har beräknat att jag ska lämna provet ca 100 timmar efter intag. Kommer jag vara negativ? Vet att diazepam har en hög halveringstid men när det gäller en sån väldigt liten dos så blir jag osäker.
Citera
2013-08-21, 15:24
  #3897
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linjesjuttonn
Hej. Jag är ganska säker på att jag ska ha urinprov imorgon. Jag har tagit en 5 mg stesolid och har beräknat att jag ska lämna provet ca 100 timmar efter intag. Kommer jag vara negativ? Vet att diazepam har en hög halveringstid men när det gäller en sån väldigt liten dos så blir jag osäker.

Är inte säker faktiskt, men hade det vart mig det handla om så hade jag vart ganska nervös. Men som sagt jag är inte hundra på det, men tror du kommer torska faktiskt.
Citera
2013-08-21, 15:34
  #3898
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Vad säger du? Jag har knaprat mycket benzo men aldrig stesolid.
Jag undra bara om det går att flumma på dem? Som t.ex xanor, fm1 etc.

Ah, det var inte min mening att låta otrevlig i tonen. Lät bara som att du fått tag på dina första stesolid och undrade vad du hade att vänta dig.
Jag äter för tillfället ca 20-40 mg diazepam om dagen och ibland någon xanor vid behov. Har såklart prövat att "flumma" på benzo men det är ju inte sjukt kul i längden.
Jag tycker om diazepam pga att den har såpass lång halveringstid och därför ger mig ett stabilare mående än starkare kortidsverkande benzos. Sätter helt klart diazepam framför xanor.

Men om du inte äter bensodiazepiner dagligen och inte har någon nämnvärd tolerans så borde väl 50 mg diazepam ge dig ett visst mått av välbehag, eller hur jag nu ska uttrycka det.
Det är ju lite knepigt att jämföra diazepam med xanor eftersom xanor hm, lyfter humöret ganska kvickt och diazepam är ett lite mer stabilt lugn.
__________________
Senast redigerad av Bob'sYerUncle 2013-08-21 kl. 15:37.
Citera
2013-08-21, 15:39
  #3899
Medlem
getbusys avatar
Jag tycker att man mår så jävla bra på Diazepam så det är inte förens efter när det börjar ta slut man inser hur högt man svävat. Jag sätter lätt också Diaz framför någon annan benzo
Citera
2013-08-21, 18:31
  #3900
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Jag tycker att man mår så jävla bra på Diazepam så det är inte förens efter när det börjar ta slut man inser hur högt man svävat. Jag sätter lätt också Diaz framför någon annan benzo
Samma här, stark ångestlindring, skön muskelavslappning, relativt lång halveringstid, billig och lätt att få tag på högkvalitativ utländsk diazepam.

Fast nr 1 är ändå bromazepam för min del, men går ju fan inte få tag på.. så den är väldigt exotisk för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in