Citat:
Tack för svaret. Skulle vara skitgutt att uppleva "ett skönt lugn" som du beskriver det, då jag inte har för avsikt att flumma på det, utan mer känna mig på bättre humör eller vad man nu ska kalla det.
Ursprungligen postat av calypsian
800mg gjorde mig slö och trött. Jag får nu upp till 15mg om dagen vid behov tack vare akuten (får se hur vi går vidare därifrån), men för att svara på din fråga så går det inte att få ett rus på stesolid/valium. Det kan ge dig ett skönt lugn om du har ångest, och utan tolerans så borde 5mg hjälpa, men 2.5mg ... Jag har inte testat. Det är i vilket fall som helst inte en drog jag skulle välja att flumma på. Då blir det hellre xanor.
Citat:
Ursprungligen postat av monkey99
Nej du kommer nog inte känna av en halv 5mg, det skulle inte jag göra! Folk som väger extremt lite eller är väldigt känsliga känner kanske av en halv 5mg, något rus kommer du absolut inte få av den mängden, ett rus får du av doser av minst 30mg på en gång, gärna ihop med någon Öl. Vissa anser att man inte kan få ett rus av Valium, jag säger att man kan få helt galet starka rus av det.
Ja, jag är också ganska nojjigt lagd, förr när jag missbrukade Benso så åt jag hur mycket som helst, och det är totalt nojjfritt med Benso, jag tycker inte att det går att nojja på det, blir du nojjig av Alkohol så kanske du kan bli nojig av Benso också. Och snälla du, börja inte missbruka denna underbara medicin som Stesolid/Valium är, tar man den som man ska så är den underbart bra för det mesta!
Ja, jag är också ganska nojjigt lagd, förr när jag missbrukade Benso så åt jag hur mycket som helst, och det är totalt nojjfritt med Benso, jag tycker inte att det går att nojja på det, blir du nojjig av Alkohol så kanske du kan bli nojig av Benso också. Och snälla du, börja inte missbruka denna underbara medicin som Stesolid/Valium är, tar man den som man ska så är den underbart bra för det mesta!
Tack för svaret. Blir man nojjig av ett alkoholrus så måste man vara rätt vrickad i huvudet. Det mår man alltid bra av.
Har inte tänkt att börja missbruka, vill bara testa en liten dos och se om det kan ge någon positiv effekt.