Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Sedan dess har jag ju testat svenska Stesolid och alla möjliga beredningar av diazepam med olika mer eller mindre godtyckliga angivna styrkor, men inte förrän egentligen ganska nyligen råkade jag ut för en sagolik historia.
Jag vet precis vad du menar. Olika former av valium: blåa och spröda, små som knappnålar på 25mg och galna! Generiska, fejk-blisterroche, riktiga märkes Diazepam i olika styrkor ifrån i princip hela världen har man testat.
Man är så jävla van med att billiga blåa paket är som någon jävla påse med snabbkaffe i konsistensen eller som bäst har 50% av innehållet gått sönder bara genom normalatmosfären. Sedan har det säkert legat i fuktiga containrar i mellan -30 och +55 grader celcius innan man får det i postlådan så när man äter dom är det som att käka godis, man kan bli fet på allt mjöl innan man blir lugn och fin, så är det.
På sistone har det hänt något, vi talar alltså om blåa-valium i lösvikt, ingen blister alltså, som är BRA i konsistensen.. "Jaha", tänker ni. Det är väl någon driftig indier som har gjort pillrena i ugnen på trolldeg, men nej fyfan vilket tryck. För att testa dom tog jag 2 stycken på tidig eftermiddag, kommer inte ihåg vilken dag, allt är en dimma nu för tiden, men det var först nästa dag jag vaknade till och såg att jag bara druckit halva vinflaskan. Nu mer tar jag 1/4-del av vad som sägs vara 10mg och sover som barnet, äter tram i hektomåttet och mår skitbra.
Mer sånt här åt folket! Mer sånt här istället för jävla kasst skräp som heter Ardin eller D10 ifrån N-P. Aldrig mer "orange-gul-vit-någonting" alprazolam 1 mg i blister som kanske har 0.5 mg som max. Man blir så jävla rövknullad hela tiden.
Äntligen får man lite medvind, men jag ska sluta som sagt, det är ute med mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Om någon har läst Prins Valiant, så har vederbörande ett begrepp om räddaren i nöden. Min syster sade förresten apropå diazepam: "Tack gode Gud för Valium", men det var länge sedan, och hon fick aldrig uppleva det gamla namnet i det blåblodiga adelsflödder, som gav precis samma effekt som mitt första möte med diazepam i mitten av förra decenniet. En tablett gav samma totala avslappning i kropp och själ, rent jävla mys, och två tabletter var för mycket för att hålla ögonen öppna.
Tack gode gud för valium. Prins Valiant var länge sedan, man glömmer bort mycket när man går på "blåblodigt adelsflödder" - Den bästa benämningen för någonting som ger bra med down-time så att säga =)
Nu ska jag sova, Matematik om 2 timmar =)