2010-01-12, 21:15
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CmdrKeen
MÅått så förbannat dåligt, hittade som tur stesolid 10mg i skåpet. Tog en halv, känner mig lite bättre nu halvtimma efteråt. Placebo?

Varför skulle det vara placebo? Stesolid gör att man mår bättre när man har ångest och liknande problem, och 5mg är en helt normal dos.
Citera
2010-01-13, 18:34
Bannlyst
jag joinar, stess och xanor tillsammans är fantastiska!
stess är bra för att bli avslappnad och go i kroppen, funkar riktigt bra på mig.
Citera
2010-01-14, 00:05
Medlem
eddy23s avatar
går efter nedtrappningsschema numera och ligger på 15 mg från och med idag, vilket fungerar alldeles utmärkt i trappningssyftet och gör jobbet mer än väl. som sagt, finns ju en anledning till de olika mg-halterna: att en tablett ska göra jobbet. så självklart fungerar 5 mg om man nu har låg toleransnivå och vill lugna nerverna lite. dock väldigt individuellt hur fallet nu än är. bara en liten inflikning.

har utan läkarhjälp gått från 50-70 mg till 20(efter första nedtrappningen 17,5 mg) och trappar nu med 2,5 mg i månaden vilket är så utdraget att det inte ens blir märkbart efter att ha krängt såpass höga doser som jag nämnde innan. men på något sätt känns 15 mg på något sätt perfekt. sen är såklart 2,5 mg helt perfekt dos att trappa ner med. långtsamt och bra, ingen stress whatsoever.

godnatt bensofanatiker.
Senast redigerad av eddy23 2010-01-14 kl. 00:08.
Citera
2010-01-14, 03:56
Medlem
Sidewinders avatar
Frågar igen eftersom ingen besvarade min fråga.

Är det najs att blanda diazepam (det är det aktiva ämnet i valium och stesolid) med clonazepam (det aktiva ämnet i iktorovil, rivotril etc.)?

Är det najs att mixa valium och ikto helt enkelt?

Snälla snälla svara! Vet att det finns MINST 1 person på Flashback som har provat det eller känner någon som berättat om att ha provat det.
Citera
2010-01-14, 03:58
Medlem
whatelses avatar
Jag har provat det och ja, jag tycker om det. Vad annars? Haha
Skönast är ikto/alpra dock. Vad jag testat.

Men tycker det är nästan jämförbart.
Citera
2010-01-14, 11:59
Medlem
eddy23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidewinder
Frågar igen eftersom ingen besvarade min fråga.

Är det najs att blanda diazepam (det är det aktiva ämnet i valium och stesolid) med clonazepam (det aktiva ämnet i iktorovil, rivotril etc.)?

Är det najs att mixa valium och ikto helt enkelt?

Snälla snälla svara! Vet att det finns MINST 1 person på Flashback som har provat det eller känner någon som berättat om att ha provat det.

också fett individuellt, men klart det är najs! ikto och xanor tycker jag personligen blir lite för tungt och brukar nästan bara slockna direkt efter
intaget.

men kör på med valium och ikto om du har tillgång, rekommenderas!
Citera
2010-01-14, 14:32
Medlem
Sidewinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatelse
Jag har provat det och ja, jag tycker om det. Vad annars? Haha
Skönast är ikto/alpra dock. Vad jag testat.

Men tycker det är nästan jämförbart.
Okej, låter soft, fick alpra istället, hur mycket ikto respektive xanor ska man ta vid blandning då?

Och samma fråga vid blandning av diazepam och ikto.
Är ganska grön på benso och har för närvarande ingen som helst tolerans.

Är 2 mg ikto + 1 mg alpra för mycket?
Och är 2 mg ikto + 10 mg diazepam för mycket?

Flöddriga hälsningar
SWIM
Citera
2010-01-14, 16:19
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidewinder
Okej, låter soft, fick alpra istället, hur mycket ikto respektive xanor ska man ta vid blandning då?

Och samma fråga vid blandning av diazepam och ikto.
Är ganska grön på benso och har för närvarande ingen som helst tolerans.

Är 2 mg ikto + 1 mg alpra för mycket?
Och är 2 mg ikto + 10 mg diazepam för mycket?

Flöddriga hälsningar
SWIM

Jag tycker båda blandningarna låter bra.
Alla reagerar olika, vissa somnar efter en timme, vissa blir pigga, sociala och glada. Som jag då, oftast isf.
Blir mer pigg av alpra än vallar, vallar kan jag bli trött av ganska lätt.
Citera
2010-01-14, 19:03
Medlem
MicrograMs avatar
Är jag ett fenomen...? eller är det bara jag som tycker att en eller fyra Valium har ruspotential i en dryg timme efter påslag?

Känner nämligen inte så mycket efter ca två timmar... :/

Den har ju trots allt en halveringstid mellan 20-200 timmar!

Känner någon igen detta?
Citera
2010-01-15, 23:37
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Är jag ett fenomen...? eller är det bara jag som tycker att en eller fyra Valium har ruspotential i en dryg timme efter påslag?

Känner nämligen inte så mycket efter ca två timmar... :/

Den har ju trots allt en halveringstid mellan 20-200 timmar!

Känner någon igen detta?

Kan hålla med till fullo när det gäller ruspotential, jag har tagit 4 Roche Valium ikväll med 3st 7,2 Pripps blå, flöddret försvinner snabbt sen blir man bara lite soft men boosten av alkoholen sitter dock i Jag diggar xanor bättre men om man vill vara naturligt avslappnad och social så är stess/valium bäst (utan alkohol då)

Edit: Märkligt nog så är sobril min favorit när det gäller Benzo, känns som en perfekt fylla men utan att man blir seg som man blir på alkohol Nackdelen är väl att det behövs stora doser bara.

Edit 2: ska man ta en efedrin nu så man kan gå ut en runda på stan och piggna till lite? Har gjort det förr medbra resultat
Senast redigerad av Goatboy 2010-01-15 kl. 23:42.
Citera
2010-01-16, 08:24
Medlem
Asdfhhasdds avatar
Må säga att diazepam äro en utav dem skönaste bensen jag petat i mig man blir inte helt skev&förvirrad även om det är trevligt Men ack så mysig man blir har några som väntar på att slinka ner som fin avsluting på lång natttt.
Citera
2010-01-16, 14:09
Bannlyst
Kan man röka Valium?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här