2010-02-17, 20:17
Medlem
Goatboys avatar
Satan... Jag stoppade i mig ~30 Roche-Valium i helgen.. När fan slutar detta zombiestadiet? :S

Edit: Skönt o vara ångestfri, men fan jag skulle kunna sova dygnet runt nu om jag ville...
Senast redigerad av Goatboy 2010-02-17 kl. 20:36.
Citera
2010-02-17, 21:16
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Har inte provat SUN men skulle rekomendera roche alla dagar i veckan då jag vet att dom fungerar för det är ju orginalet.
Det kan ju vara Roche tillverkat i Pakistan som legat i solen i en container o.s.v. Då är knappast 10mg=10mg. Kan säga att V-P:s blåa spöar Roche alla dagar i veckan, det kan INTE vara 10 mg i 10mgarna, närmare 20 än 10 iallafall. Eller så har jag blivit lurad de senaste 5-6 åren.
Citera
2010-02-17, 23:18
Bannlyst
35mg Stesolid och en dryg liter vin... myyyyyyyyyyyyyyyyyyys. UNdrara bara hur jag ska orka palla se hockeyn ikväll.

Jävla tolereansen kommer ju gå upp utav bara helvete. denna burk kommer ta slut på 2-3 dar
Citera
2010-02-18, 00:37
Bannlyst
Bestämde mig för att krossa och snorta ett piller. Nu har jag iof dragit 7st redan och en liter rödtjut men jag tycker det var fruktansvärt trevligt att snorta. Är dett inbillning eller? Hör av er med fakta, fakta.

Mina vänner ta hand om er där ute! Hej!
Citera
2010-02-18, 00:52
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Bestämde mig för att krossa och snorta ett piller. Nu har jag iof dragit 7st redan och en liter rödtjut men jag tycker det var fruktansvärt trevligt att snorta. Är dett inbillning eller? Hör av er med fakta, fakta.

Mina vänner ta hand om er där ute! Hej!

Ja, det är snarare så att du lurar ditt eget sinne, självklart kan det ge mer effekt om du har en annan inställning gentemot det.
Visst, det kan ge snabbare påslag men du får inte alls samma biotillgänglighet nasalt som du får med oralt när det kommer till benso rent generellt, för mycket bindningsmedel och allmänt skräp i pillerna för att snoken ska kunna ta upp allt. Med andra ord, benso är mer värt att bara svälja, om du vill ha snabbare påslag så smält under tungan eller tugga tabsen innan.
Citera
2010-02-18, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Ja, det är snarare så att du lurar ditt eget sinne, självklart kan det ge mer effekt om du har en annan inställning gentemot det.
Visst, det kan ge snabbare påslag men du får inte alls samma biotillgänglighet nasalt som du får med oralt när det kommer till benso rent generellt, för mycket bindningsmedel och allmänt skräp i pillerna för att snoken ska kunna ta upp allt. Med andra ord, benso är mer värt att bara svälja, om du vill ha snabbare påslag så smält under tungan eller tugga tabsen innan.

Okej, tyckte det var så mysigt att snorta dock.
Citera
2010-02-18, 01:30
Bannlyst
Sen så eh...smakar ju stesolid SKIT under tungan. Aja så är det. Trodde Biotillgängligheten var bättre nasalt, krossade tabben ordentligt.
Citera
2010-02-18, 02:44
Bannlyst
Drog en till nasalt, tycker det slår fruktansvart mkt snabbare. Men men, aja nu har jag väl fakkat upp toleransen nått så jävulsk. Får väd dra i mig resterade 16st imorgon för att känna något.

Nu ska jag sova. Natti.
Citera
2010-02-18, 09:01
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Drog en till nasalt, tycker det slår fruktansvart mkt snabbare. Men men, aja nu har jag väl fakkat upp toleransen nått så jävulsk. Får väd dra i mig resterade 16st imorgon för att känna något.

Nu ska jag sova. Natti.

Prova röka en jävel på folie om du gillar det snabba påslaget!!
Citera
2010-02-18, 10:10
Bannlyst
Åh vilken jävla KLANT man är. Skulle hålla mig till 2-3 tabs om dan, slutar med att jag drar i mig 9st igår dvs 45mg. Once you pop you can't stop!

Är det någon idé alls att dra i mig två-tre st nu eller?

Edit: Nu har man hjärtklappning av bakisfyllan också så det känns ju lockande att äta några. Frågan är bara om dom kommer ha någon effekt.
Senast redigerad av MedicatedPete 2010-02-18 kl. 10:17.
Citera
2010-02-18, 10:55
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Åh vilken jävla KLANT man är. Skulle hålla mig till 2-3 tabs om dan, slutar med att jag drar i mig 9st igår dvs 45mg. Once you pop you can't stop!

Är det någon idé alls att dra i mig två-tre st nu eller?

Edit: Nu har man hjärtklappning av bakisfyllan också så det känns ju lockande att äta några. Frågan är bara om dom kommer ha någon effekt.

Nej ingen större idé, hoppa över en dag eller två. Om du vill få fortsätta få stesolid från läkaren så är det ju viktigt att du inte äter mer än vad du ska varje dag, annars blir risken större att du inte får något alls.
Citera
2010-02-18, 12:10
Medlem
eddiepeddies avatar
Om man ska ta Stesolid 5mg ett tag framöver vid behov för oro och börjar första dagen med att ta 2 direkt och sen 1 till sen på kvällen, och dagen efter tar kanske 5 - 7 stycken på en gång. Påverkar det toleransen på något sen? Kan man återgå till rekomenderad dos sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in