2011-07-06, 16:34
Medlem
haha menar du allvar?
Citera
2011-07-06, 20:19
Medlem
reilevs avatar
det händer inte mycket. om du inte är nybörjare men man delar inte på piller.
Citera
2011-07-06, 20:27
Medlem
dumtekteks avatar
släng i dig 8st så blir du go (40mg)
Citera
2011-07-06, 20:50
Medlem
Launces avatar
Händer garanterat ingenting, behövs större dos Diazepam och mer än ett par folköl för att det skall bli roligt.
Citera
2011-07-06, 22:56
Medlem
WokaWokis avatar
liten fråga bara skiljer sig stesolid 5mg apotekets mycket från Roche Valium 10mg tänker på skräckens pakistanier, hört lite si och så om deras batch, får se när de kommer fram.

för övrigt så kan jag säga att jag har noll tolerans, sist jag testade var ca 4 månader sedan och blev ganska svängd på bara 20mg. då var det apotekets stesolid 5mg ofc
Citera
2011-07-07, 01:28
Medlem
Lugini3s avatar
Är du nybörjare och inte allt för stor behöver du minst 20mg Diazepam för att känna minsta lilla.
Citera
2011-07-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
liten fråga bara skiljer sig stesolid 5mg apotekets mycket från Roche Valium 10mg tänker på skräckens pakistanier, hört lite si och så om deras batch, får se när de kommer fram.

för övrigt så kan jag säga att jag har noll tolerans, sist jag testade var ca 4 månader sedan och blev ganska svängd på bara 20mg. då var det apotekets stesolid 5mg ofc

du kommer bli svängd på dem

testa sådana och jag är knappast nybörjare inom benzo så go for it!
Citera
2011-07-08, 09:34
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
du kommer bli svängd på dem

testa sådana och jag är knappast nybörjare inom benzo så go for it!

gött tyvärr så damp brevet ner i brevlådan precis den dagen då tjejen va hemma, så nu gjorde hon slut med mig, perfekt då kommer valiumen väl till hands

tog precis 20mg inväntar effekt

kunde inte hålla mig så tog en 10mg till får inte bli för svängd, ska hjälpa till på ett bröllop, funderar på att lägga mig och sova en blund.

min plan är att inte bli en zombie efter 3-4 timmar men det borde väl va lugn hoppas jag?
Senast redigerad av WokaWoki 2011-07-08 kl. 09:45.
Citera
2011-07-08, 15:36
Medlem
Citat:
gött tyvärr så damp brevet ner i brevlådan precis den dagen då tjejen va hemma, så nu gjorde hon slut med mig, perfekt då kommer valiumen väl till hands

tog precis 20mg inväntar effekt

kunde inte hålla mig så tog en 10mg till får inte bli för svängd, ska hjälpa till på ett bröllop, funderar på att lägga mig och sova en blund.

min plan är att inte bli en zombie efter 3-4 timmar men det borde väl va lugn hoppas jag?

ajdå var ju inte så kul.. jo då kommer vallar bra till hands nejdå du kommer inte va en zombie så du kan vara lugn

må väl mate
Citera
2011-07-08, 15:37
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
ajdå var ju inte så kul.. jo då kommer vallar bra till hands nejdå du kommer inte va en zombie så du kan vara lugn

må väl mate

känner mig tyvärr som en zombie ;P första tanken var mat och klockan blev tok för mycket nu bah äta upp sig och ut i världen igen.
Citera
2011-07-08, 15:40
Medlem
Citat:
känner mig tyvärr som en zombie ;P första tanken var mat och klockan blev tok för mycket nu bah äta upp sig och ut i världen igen.

hehe men du mår bra i allafall? mat i magen gör nog susen
Citera
2011-07-08, 15:50
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
hehe men du mår bra i allafall? mat i magen gör nog susen

definera ordet bra ja känner mig seg, kan inte tänka riktigt klar och är stressad :P

annars superb lyckade nog trycka i mig en sådär 70mg förut, och 1 imovane, jaja upp å hoppa fan =D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in