2011-07-08, 19:11
Medlem
Silverstakes avatar
Du skulle bli kissnödig!
Citera
2011-07-08, 20:03
Medlem
Jag tar 2.5 mg stesolid och blir precis lagom påverkad. Dock tar jag det väldigt sällan.och är ganska liten..
Citera
2011-07-08, 21:08
Medlem
festispojks avatar
Kände precis ingenting förutom att jag inte kunde känna oro
Citera
2011-07-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
definera ordet bra ja känner mig seg, kan inte tänka riktigt klar och är stressad :P

annars superb lyckade nog trycka i mig en sådär 70mg förut, och 1 imovane, jaja upp å hoppa fan =D

jo att tabletterna fungerar som det ska och bota de problem du har

tror du lär äta de lite oftare för att komma in på de.
Citera
2011-07-09, 01:38
Medlem
Angeliques avatar
Dessa piller är lysande när det gäller att lindra fysiska avtändningsbesvär från tyngre benzos men dessvärre hjälper de inte mot ångesten som kommer i kölvattnet av ett längre bruk av ikto och xanor.
Citera
2011-07-09, 01:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Dessa piller är lysande när det gäller att lindra fysiska avtändningsbesvär från tyngre benzos men dessvärre hjälper de inte mot ångesten som kommer i kölvattnet av ett längre bruk av ikto och xanor.
Nu är jag påverkad av diazepam och bromazepam (jack daniels och öl) så jag ska förmodligen inte ens uttala mig hära.... så jag gör de inte heller, håller bara med :P
Citera
2011-07-09, 01:54
Bannlyst
Testade valium första gången för nån vecka sen. Det är ju inte alls som Xanor (den benso jag brukat mest och eh... mycket) men helt OK antar jag.

Men man måste ju ta så jävla mycket, När jag tar valium blir jag avslappnad och borta. Tar jag Xanor blir jag utåtriktad o rolig (tycker jag).

40mg är ju minsta man måste ta för effekt alltså. Aja... Det är vad det är. En OK medicin.
Citera
2011-07-09, 02:08
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Testade valium första gången för nån vecka sen. Det är ju inte alls som Xanor (den benso jag brukat mest och eh... mycket) men helt OK antar jag.

Men man måste ju ta så jävla mycket, När jag tar valium blir jag avslappnad och borta. Tar jag Xanor blir jag utåtriktad o rolig (tycker jag).

40mg är ju minsta man måste ta för effekt alltså. Aja... Det är vad det är. En OK medicin.
Diazpepam och andra muskelavslappanande bens är sköna, du gillar attt bli bäng och göra bort dig? pratar inte skit om dig eller nåt nu, men xanor är ju BÄNG benso nr 1 om man tar mer än 2 mg... tycker diazepam är den ultimata benson mot ångest pga lång halveringstid... spetsar dock på vissa kväll som ikväll, med bromazepam, jack daniels och pilsner
Citera
2011-07-09, 03:33
Medlem
Enkelspårigs avatar
Kan jag skicka min kompis för att hämta ut mina stesolid om han har min legitimation och sin egen? Jag är så fuckad nu. Orkar inte med det här.

Hur i helvete ska jag klara mig genom natten?
Snälla om någon är vaken och bra på att hantera ångest,PM:a.
(NEJ, JAG VILL INGENTING KÖPA!)
Senast redigerad av Enkelspårig 2011-07-09 kl. 03:37.
Citera
2011-07-09, 05:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Kan jag skicka min kompis för att hämta ut mina stesolid om han har min legitimation och sin egen? Jag är så fuckad nu. Orkar inte med det här.

Hur i helvete ska jag klara mig genom natten?
Snälla om någon är vaken och bra på att hantera ångest,PM:a.
(NEJ, JAG VILL INGENTING KÖPA!)
3,5% brukar lindra de värsta, om du är duktig på drikka.... tips: öppna ett par stycken och låt kolsyran sippra ut ett tag innan du börjar.

Ja, jag är seriös.... jag har varit i din sits förr.
Citera
2011-07-09, 05:07
Medlem
Enkelspårigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
3,5% brukar lindra de värsta, om du är duktig på drikka.... tips: öppna ett par stycken och låt kolsyran sippra ut ett tag innan du börjar.

Ja, jag är seriös.... jag har varit i din sits förr.
Jag har druckit starköl, halvliters. Många. Jag vill gråta, men jag kan inte.
Men jag förstår din poäng. GABA och så. Men nu vill jag ha något muskelavslappnande och sederande, dock inte alkohol. Mår 'bättre' nu, om än lite ansträngd andning och mörka tankar.

Fy på er som lurar till er benzo av läkare för att flumma på det.
Edit: jag föraktar er som gör det. Tack för det liksom. Finns folk som behöver bensodiazepiner, blir inte lättare på grund av er.
Senast redigerad av Enkelspårig 2011-07-09 kl. 05:33.
Citera
2011-07-10, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Jag har druckit starköl, halvliters. Många. Jag vill gråta, men jag kan inte.
Men jag förstår din poäng. GABA och så. Men nu vill jag ha något muskelavslappnande och sederande, dock inte alkohol. Mår 'bättre' nu, om än lite ansträngd andning och mörka tankar.

Fy på er som lurar till er benzo av läkare för att flumma på det.
Edit: jag föraktar er som gör det. Tack för det liksom. Finns folk som behöver bensodiazepiner, blir inte lättare på grund av er.

Kan inte tala för alla men många flummar nog för o komma bort från tristessen (depressionen). Så helt för skojs skull är det väl inte alltid när det flummas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in