Citat:
Ursprungligen postat av c0nfused
Tänkte väl det, verkar dock mest vara pundare som använder det. Hur blir effekten av diazepam tillsammans med öl, bara kraftigare? Eller får man någon annan effekt?
Alkoholens effekt förstärks iprincip och vise versa - som en muskelrelaxerande fylla. Jag tycker det är suveränt att dricka på Diazepam då jag hanterar ruset bra, likaså gäller för lorazepam. Det är inte kombinationen det är del på - det är mängden alkohol/benso!
Själv har jag tagit ett uppehåll från benzo i över 1,5 månad nu och jag saknar verkligen diazepamet
Min absoluta favoritbenzo av alla sorter jag testat... Av Diazepam, Alprazolam, klonazepam, lorazepam, zolpidem och zopliklon så är fortfarande Dian bäst(enligt mig)! Den funkar helt enkelt, perfekt för alla tillfällen och alltid pålitlig. Dämpar ångest grymt bra, blir glad av dem, sover fint på dem, går bra med alkohol, perfekt mot bakfyllor, lång halveringstid, märks inte att man är bensad, väldigt muskelrelaxerande, perfekt styrka osv
Lätt nummer ett! Inte långt efter kommer Lorazepam i och för sig.
Måste köpa in ett par kartor snart igen nu när tolleransen är på noll... Pallar inte den här ångesten man har emellanåt som kan vara outhärdlig ibland.
Hur pass svårt är det att få Stesolid utskrivet för er som får det? Själv lider jag av svår ångest(generiliserad), tvångstankar, medelsvår depression, insomningssvårigheter och lätt paranoia. Det borde inte vara några problem va?
Går just nu på sertralin sedan en månad tillbaka och tar propavan(skit) till natten. Ska eventuellt börja med lyrica snart. Upplever att SSRI inte funkar bra på mig alls av många anledningar. Tror ni det är relativt lätt att få stesolid utskrivet när jag gått på Lyrican ett tag? Kom gärna med erfarenheter!