Nja som någon var inne på så kan du skicka flyttanmälan eller liknande och få halverad kostnad för resten av bindingstiden. Sen så har i princip alla företag samma policy men flytt och bindningstid alla är hårda med bindningstiden.
Jag hade ju tagit med mig det om det hade fungerat till stället jag skall flytta till.
Jag hade ju tagit med mig det om det hade fungerat till stället jag skall flytta till.
Men överlåt ditt abonnemang till personen som flyttar in efteråt eller säg upp abonnemanget, begär en slutfaktura, skicka in en stärkt flyttanmälan och sluta böla.
Har köpt mig en laptop och har nätverkskortet: "Realtek pcie gbe family controller". Problemet är dock att lampan på modemet lyser orange vilket menas att det är 100mb och inte gb, men kortet är gb. Vad kan problemet vara?
Vilket modem fick du?
Jag hade Comhem 24mbit förrut och bytte sedan till 100/10, då fick jag ett nytt modem
eftersom deras första modem inte klarar dom hastigheterna, så du kan ju ha fått fel modem faktiskt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!