Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Konstigt, så vitt jag vet existerar HD-paketet fortfarande i högsta grad, iaf fram till 1/3.
Förstår fortfarande inte varför du gnäller, man får väl ha koll helt enkelt när ens tjänster förändras. Så ring nu in till supporten och ändra till standard M8 fav så att du kan köpa enx tra öl på krogen varje månad

Jobbar du på Comhem?
Jag hittar i alla fall inget HD-paket hos comhem, och något info om att det har upphört och ersatts med vanliga 8 favoriter har jag INTE fått, och inte heller att något byte ska ske 1/3. Dessutom meddelade supporten mig att det var just mitt ansvar att meddela att jag vill byta, vilket är helt absurt. Inte heller här fick jag infomation om att skifte skulle ske 1/3, enbart att HD-paketet nu var detsamma som vanliga 8 favoriter.
Att jag ska ha koll på att min tjänst plockas ut sortimentet faller ju på sin egen orimlighet. Ska jag ringa supporten, eller logga in på mina sidor, var och varannan dag för att kolla "status" på mina grejer?
Om du nu tror att huvudproblemet ligger i två extra papperslappar med en gamma gumma per månad på missar du tavlan grovt.