2017-02-18, 20:35
Medlem
Asklords avatar
Det nya och "fräscha" Simpsons är tråkigt och verkar inte rikta sig mot äldre tittare längre. Tråkig jävla humor som ska vara "safe" och som alla kan glo på, barn som vuxna..
Citera
2017-02-22, 23:22
Medlem
Hrass avatar
Första gången jag tittar på länge, men jävlar vad fult animerat senaste avsnittet var. Helt stelt och på något sätt verkar karaktärerna platta som klippdockor.
Citera
2017-07-13, 20:19
Medlem
Det börjar bli väldigt tydligt att de skulle ha lagt ner serien istället. De försöker väldigt hårt att vara relevanta och det känns desperat. De har också gjort en "Family Guy" där de förändrat karaktärer till parodier av sig själva.
Citera
2017-07-17, 09:27
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Haha! Precis som jag väntade mig. Tittar in i Simpsons-tråden och ser en massa kommentarer om hur mycket serien har gått ner sig.
Det må vara sant dock. Jag gillar serien fortfarande, men i klass med säsong 1-12 lär det inte bli igen. Kreativiteten dalar rätt mycket när man närmar sig 30 säsonger.
Citera
2017-07-17, 12:28
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Oj va länge sen man såg simpsons. Är väl ochså en sån tråkig ävel som tycker det gått ned sig men ja kanske bara att man tröttnat? Känner samma sak med south park. Svårt att hålla liv i intresset med så många säsonger. Brukar tröttna på alla serier efter ett tag. Gillar mer när man håller det till 3-4 kanske något längre för tecknade. Men tycker det varit för mycket kändisar och aktuella ämnen som tas upp. Lady gaga katy perry och sen antar jag att dem tjatat ut presidentvalskampanjen likt south park men det vet jag inte då jag inte ser programmet längre. Saknar de gamla avsnitten som inte grundade sig så mycket på det och oftast hade någon fin moralisk slutpunkt.
Citera
2017-08-19, 16:43
Medlem
Limma skinkbits avatar
Varför var Simpsons så bra och varför är Simpsons så dåligt:
https://www.youtube.com/watch?v=KqFNbCcyFkk
Citera
2017-10-06, 11:00
Medlem
Trogskalles avatar
Kollade lite på första avsnittet av säsong 29. Efter ett par minuter lessnade jag dock och insåg att det kommer bli en kass säsong.
Citera
2017-12-25, 19:52
Medlem
GastonLeMans avatar
Nu har serien tydligen hjälpt den brittiska polisen.
Dom tog Wiggums plan å fånga tjuvar.

”Polisen i South Yorkshire genomförde nu i jul en genial operation, liknande en plan som polisen i tv-serien ”Simpsons” använder i ett avsnitt.”

Citerat från Aftonbladet
Citera
2017-12-25, 22:05
Medlem
NiccoJs avatar
Det finns ett avsnitt där mr Burns gör reklam kärnkraft och för republikanerna, en demokrat ropar "Tax and spend, tax and spend" riktigt bra, vad heter avsnittet och finns klippet på youtube?
Citera
2017-12-25, 22:09
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det finns ett avsnitt där mr Burns gör reklam kärnkraft och för republikanerna, en demokrat ropar "Tax and spend, tax and spend" riktigt bra, vad heter avsnittet och finns klippet på youtube?
Säsong 15, episod 21, tror jag.
Citera
2017-12-30, 08:07
Medlem
NiccoJs avatar
Nej det är fel.
Citera
2018-01-04, 14:58
Medlem
Han som gjort serien måste va en timetraveller kan inte bara vara en tillfällighet att han förutspått framtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in