Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-09-29, 00:50
  #1
Medlem
Jag har två favoriter:

När Homer och kärnkraftsfabriken spelar baseboll. Mr Burns vill vinna och därför "anställer" han några proffs.
Favvoscenen är när Mr Burns säger åt en av de basebollproffsen att raka av sig polisongerna, men han har inga. Till slut så rakar han hela båda sidorna av huvet och ser ut som Butthead.
Muhahahahaha


Homer tvingas att bli missionär på någon söderhavsö av fader Lovejoy. På planet så bankar Homer på dörren och skriker: "I dont even believe in Jebus".
Muhahahahaha
Citera
2002-09-29, 02:08
  #2
Awaiting Email Confirmation
medicinal marijuana e rätt rolig om jag inte minns fel...
Citera
2002-09-29, 20:41
  #3
Medlem
Nån som vet vad avsnittet heter när det är nån lirare som hoppar fram och spelar dragspel lite då och då???

tyvärr har jag inga andra ledtrådar! (ska eventuellt vara om det var sjöbusar /pirater med i avsnittet??)

Kommer ihåg att jag garvade arslet av mig varje gång som dragspelsgubben kom fram!!!
Citera
2002-09-30, 01:08
  #4
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Nån som vet vad avsnittet heter när det är nån lirare som hoppar fram och spelar dragspel lite då och då???

tyvärr har jag inga andra ledtrådar! (ska eventuellt vara om det var sjöbusar /pirater med i avsnittet??)

Kommer ihåg att jag garvade arslet av mig varje gång som dragspelsgubben kom fram!!!

Jag tror bestämt att det är det avsnitt där Bart skaffar ett checkhäfte med vilket han tänker skaffa Krustys autograf. När Krusty inte skriver under checken, utan istället stämplar den med namnet på nåt suspekt bolag på Caymanöarna, så får han IRS på halsen och fejkar sin egen död. Han låtsas sedan vara fiskare. Killen med dragspelet heter ”Happy Pete” eller nåt i den stilen.
Citera
2002-09-30, 02:00
  #5
Medlem
Gerra skrev:
Citat:
Jag tror bestämt att det är det avsnitt där Bart skaffar ett checkhäfte med vilket han tänker skaffa Krustys autograf. När Krusty inte skriver under checken, utan istället stämplar den med namnet på nåt suspekt bolag på Caymanöarna, så får han IRS på halsen och fejkar sin egen död. Han låtsas sedan vara fiskare. Killen med dragspelet heter ”Happy Pete” eller nåt i den stilen.

Du ska ha ett stort tack Gerra!

Det var det avsnittet jag tänkte på (antar jag).
Du vet inte om "Happy Pete" är med i fler avsnitt???
Citera
2002-09-30, 02:11
  #6
Medlem
BF_Swedens avatar
Ett av mina favoritavsnitt är när Homer reser bakåt i tiden med hjälp av en brödrost.
Citera
2002-09-30, 05:07
  #7
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAR
medicinal marijuana e rätt rolig om jag inte minns fel...

Ja, Homer rakar sig så han blöder som fan, men det kommer regnbågar inte blod.
Citera
2002-09-30, 13:04
  #8
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Ett av mina favoritavsnitt är när Homer reser bakåt i tiden med hjälp av en brödrost.
Yezzzz...."oh I wish, I wish, I wish I haden´t killed that fish"...
Citera
2002-09-30, 17:46
  #9
Medlem
Handsome Pete

Liraren som spelar dragspel heter "Handsome Pete" och ser ut som en liten mini Krusty.

Vad heter episoden där Homer är missionär!?
Citera
2002-09-30, 18:44
  #10
Medlem
Re: Handsome Pete

Citat:
Ursprungligen postat av Rioter
Liraren som spelar dragspel heter "Handsome Pete" och ser ut som en liten mini Krusty.

Tackar!!!
Citera
2002-10-01, 00:39
  #11
Medlem
Re: Handsome Pete

Citat:
Ursprungligen postat av Rioter
Liraren som spelar dragspel heter "Handsome Pete" och ser ut som en liten mini Krusty.

Vad heter episoden där Homer är missionär!?


"MISSIONARY IMPOSSIBLE" heter den. Skitrolig!
Citera
2002-10-01, 02:54
  #12
Medlem
kaleids avatar
Ett av de absolut bästa avsnitten måste vara Stonecutters Club... eller det när Bart blir kär i Jessica Lovejoy... eller det med castingen till filmatiseringen av Radioactive Man ("Aargh! The goggles do nothing!")... eller... *blir helt upphetsad*
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback