Nån som vet vilken avsnitt det är när Homer blir hypnotiserad på scen och sen skriker HELA tiden!! hahah så jävla rolig ju!!! Han hade fått nån minne från barndomen
Scorpions tale var ett ojämnt men underhållande avsnitt. Sensmoralen var en aning abstrakt.
Bövelen vad jag stör mig på Lisa. Hon har aldrig varit rolig, bara en pretentiös gnällspik som alltid får sin vilja igenom. Bart börjar också bli förutsägbar.
Det är egentligen de vuxna som är seriens behållning; barnen är bara i vägen i mitt tycke.
Scorpions tale var ett ojämnt men underhållande avsnitt. Sensmoralen var en aning abstrakt.
Bövelen vad jag stör mig på Lisa. Hon har aldrig varit rolig, bara en pretentiös gnällspik som alltid får sin vilja igenom. Bart börjar också bli förutsägbar.
Det är egentligen de vuxna som är seriens behållning; barnen är bara i vägen i mitt tycke.
Gud vad mycket drogreferenser det har blivit i Simpsons på senaste tiden som i scorpions Tail och nu senast i A Midsummer Nice's Dream där det är en referens till 4:20 och Homer formar sina fingrar som en som röker gräs. Förut var det drogreferenser, men nu verkar det förekomma i varje avsnitt.
Gud vad mycket drogreferenser det har blivit i Simpsons på senaste tiden som i scorpions Tail och nu senast i A Midsummer Nice's Dream där det är en referens till 4:20 och Homer formar sina fingrar som en som röker gräs. Förut var det drogreferenser, men nu verkar det förekomma i varje avsnitt.
Jag tycker ändå att dom håller det i ett skämtsamt grepp på en lagom nivå. Dom flirtar lite med det men uppmanar inte till det; till skillnad från Family Guy. Där kan man tala om propaganda.
Lite lustigt/märkligt att senaste Simpsons är på samma tema som senaste American Dad
Simpsons har dessutom vid ett tidigare tillfälle där Bart börjar dra in pengar och Homer, liksom Stan idag, känner sig just som en äldre lejonhanne som är på väg att bli utträngd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!